Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Crazy

Forumowicz
  • Content Count

    5329
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

Crazy last won the day on December 29 2019

Crazy had the most liked content!

Community Reputation

186 Perfect

8 Followers

About Crazy

  • Rank
    Vectromaniak
  • Birthday 06/24/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Zainteresowania
    Muzyka, Motoryzacja.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Insignia A16LET

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chinol, jak przestanie odpalac to tez sie nie zdziw
  2. miałem zafire z przebiegiem 120 tyś i koła były do wymiany
  3. w astrach to się zaglądało pod zaślepkę bo tam to dopiero było suprise
  4. zapinasz nowe ECU, opcom : CIM >> programowanie >> programowanie immobiliser >> ECM zainstalowany >>programuj
  5. Masz pin do nowego sterownika ?
  6. VIN: W0L0ZCF6881142976 Model: Vectra-c Nadwozie: 5-drzwiowy hatchback Data produkcji: 2008-09-24 Rok modelowy: 2008 Produkcja dla: Polski (kierownica po lewej) Fabryka: Russelsheim, Niemcy Silnik: Z19DTH (diesel, 1.9 CDTI - 150 KM, brak filtra DPF) Kolor: Srebrny Star III (Silver Star III, kod lakieru: 2AU) Nr silnika: 17397101 Nr seryjny: 142976 1-szy nr rejestr.: KR 170HM (Kraków (miasto), woj. małopolskie) Kod= Opis ***Ogólne informacje:*** 2AU= FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU BRL= IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY RM 2008 1/2 CR6= DLA POLSKI NC0= WYPOSAŻENIE: KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ Z0M= KONWERSJA MODELU ELEGANCE 2 Z1F= PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H ***Napęd (silnik, skrzynia biegów):*** FP9= PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.55 LRD= SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DTH[LRD] MM3= WYPOSAŻENIE DLA RĘCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MZ3= F40 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW NT4= NORMA EMISJI SPALIN: EEC 05 ***Zawieszenia i koła:*** P92= KOŁPAK,KOŁA 16-CALOWEGO WZÓR CAMPAGNE MY07 QFP= OPONY,215/55 R 16 93V QN1= FELGI STRUKTURALNE 6.5J X 16, 5-RAMIENNE QQ5= KOŁO ZAPASOWE STALOWE O PEŁNYCH WYMIARACH ***Szyby i lusterka:*** A33= SZYBY DRZWI TYLNYCH STEROWANE ELEKTRYCZNIE DDG= LUSTERKA ZEWNĘTRZNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE Z PODGRZEWANIEM, SKŁADANE RĘCZNIE DH6= OSŁONY PRZECIWSŁONECZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM XA7= OGRZEWANA DYSZA SPRYSKIWACZA SZYBY PRZEDNIEJ ***Oświetlenie:*** C95= OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE PRZEDNIE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA CE4= SPRYSKIWACZ REFLEKTORA H31= BEZB. KOLOR REFLEKTORÓW, WEWNĄTRZ CZARNY T96= PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE TFZ= LAMPY TYLNE CIEMNOCZERWONE TR0= OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE TYLNE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA TR7= AUTOMATYCZNE POZIOMOWANIE REFLEKTORÓW TSP= PAKIET OŚWIETLENIA WNĘTRZA: LAMPKI DO CZYTANIA PRZÓD/TYŁ, PODŚWIETLENIE LUSTERKA W OSŁONACH PRZECIWSŁONECZNYCH TT6= REFLEKTORY,KSENON UZB= KIERUNKOWSKAZ,BOCZNY,TYLNY,BIAŁY ***Nadwozie:*** BD8= LISTWY DACHOWE W KOLORZE NADWOZIA BW4= LISTWY OZDOBNE OKIEN BOCZNYCH: CHROMOWANE D75= KLAMKI ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA VG9= WOSK ZABEZPIECZAJĄCY KAROSERIĘ VHU= ZDERZAK PRZEDNI, SPORT W2N= USUNIĘTO BOCZNE EMBLEMATY I NAPISY W5T= USUNIĘTY EMBLEMAT Z INFORMACJĄ O SILNIKU ***Wnętrze:*** 28S= PRZESZYCIE, KOLOR CZARNY WĘGIEL 32X= KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA - WĘGIEL DRZEWNY 32Y= KOLOR WYKOŃCZENIA PANELU DRZWI - WĘGIEL DRZEWNY 80I= WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: CZARNE B37= DODATKOWE DYWANIKI PODŁOGOWE PRZÓD I TYŁ BNN= SCHOWEK W BAGAŻNIKU BTI= WEWNĘTRZNA LISTWA W KOLORZE METALICZNY WĘGIEL DRZEWNY Z WKŁADEM ALUMINIOWYM MATOWYM DT4= PAKIET DLA PALĄCYCH: POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA DW0= PRZYRZĄDY, CZARNY, PIERŚCIENIE SREBRNE LAKIEROWANE EA1= KIESZEŃ Z TYŁU OPARCIA - FOTEL KIEROWCY EA2= KIESZEŃ Z TYŁU OPARCIA - FOTEL PASAŻERA KKV= RAMKA DOOKOŁA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW LHD= KIEROWNICA PO LEWEJ N55= KIEROWNICA 3-RAMIENNA SPORTOWA, ERGONOMICZNA SVA= UCHWYT NA NAPOJE, PRZEDNI SVB= UCHWYT NA NAPOJE, TYLNY T6K= WYKOŃCZENIE WEWNĘTRZNE: WINYLOWE V3P= TKANINA WYKOŃCZENIOWA, SPLOT/MORROCANA VK8= SCHOWEK NA OKULARY VYE= GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW, SKÓRA,SPORT ***Bezpieczeństwo:*** AF8= SYSTEM ANTYNAPADOWY Z KONTROLĄ ZAMKÓW DRZWI BOCZNYCH (DODATKOWE RYGLOWANIE) AY0= PRZEDNIE I BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE ORAZ KURTYNY POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA FX3= UKŁAD STABILIZACJI TORU JAZDY (ESP) Z KONTROLĄ TRAKCJI (TC) JL9= ABS U08= KLAKSON WIELOTONOWY UA6= SYSTEM AUTOALARMU UD5= CZUJNIKI PARKOWANIA: PRZÓD I TYŁ ***Multimedia:*** TRP= RAMKA DO ZAINSTALOWANIA RADIA U66= GŁOŚNIKI, 7 SZTUK U68= KOMPUTER POKŁADOWY (Z UKŁADEM KONTROLI USTEREK) UAG= WYŚWIETLACZ WIELOFUNKCYJNY GRAFICZNY MONOCHROMATYCZNY (GID), WARIANT 1 UCH= RADIOODTWARZACZ CD30 MP3 Z ODTWARZACZEM CD I MP3 UK6= STOSOWANY ZE STEROWANIEM RADIA NA TYLNYM SIEDZENIU I WTYCZKAMI SŁUCHAWEK W1Y= PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM NA KIEROWNICY WBE= WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO Y67= WYŚWIETLACZ INFORMACJI UKŁADU KONTROLI USTEREK: AWARIE OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO, POZIOM PŁYNU CHŁODNICZEGO, POZIOM PŁYNU SPRYSKIWACZY, ROZŁADOWANIE BATERII PILOTA ***Ogrzewanie i klimatyzacja:*** BA9= KLIMATYZOWANY SCHOWEK C77= NADMUCH POWIETRZA NA DRUGI RZĄD SIEDZEŃ CJ2= KLIMATYZACJA ELEKTRONICZNA DWUSTREFOWA (CLIMATRONIC) Z CZUJNIKIEM JAKOŚCI POWIETRZA UEC= CZUJNIK JAKOŚCI POWIETRZA, AUTOMATYCZNA RECYRKULACJA POWIETRZA ***Wyposażenie komfortowe:*** A51= PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE AHA= FOTEL PRZEDNI LEWY Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO CE1= WYCIERACZKI PRZEDNIE STEROWANE CZUJNIKIEM DESZCZU D09= PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY DBV= PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY K34= TEMPOMAT ELEKTRONICZNY ***Układ elektryczny:*** K60= ALTERNATOR,100A T67= AKUMULATOR,70AH VNF= IZOLATOR AKUMULATORA
  7. Nie znalazłem żadnego parametru adaptacji przepustnicy w z20net, jak chcesz podnieść obroty to możesz wysłać i ogarnę
  8. Podłącze dziś sterownika neta na stole i poszperam w opcjach z tą przepustnica, co do obrotów jałowych to mogę podnieść
  9. W VC byl Z18XER W insigni A18XER i doszedł bodajże EGR, reszta to samo, a nie sorry jeszcze słabiej jedzie
  10. Odczytaj te błędy jeszcze raz ale techem lub opcomem
  11. Pierwsze co to komputer bym wymienił bo na tym nic nie widać
  12. Jeśli jest błąd związany z przepustnica w Z20NET a przeważnie : P2135, P1681 to sterownik do wymiany, nie dawno sam wymienialem w jednej.
  13. przeważnie błąd przepustnicy i falowanie obrotów kończy się wymianą sterownika silnika
×
×
  • Create New...