Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Martimo

Forumowicz
  • Zawartość

    1 552
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

Martimo wygrał w ostatnim dniu 17 Kwiecień 2014

Martimo ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

54 Excellent

O Martimo

  • Urodziny 1981.09.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bochnia / Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    C5 II RHR HDI Break / Dajewo z Żerania w gazie

Kontakt

  • GG
    818539 kom - 516-175-192

Ostatnio na profilu byli

2 788 wyświetleń profilu
  1. AF40 problem

    Na zimnym silniku olej jest gęsty jak pomidorowa u babci, i wtedy jest jeszcze w miarę. Ale to trwa ile, 4 km..?? Później już może byc lipa...
  2. Problemy z odpaleniem na zimnym silniku

    To jest czujnik temperatury do licznika. Ten fo kompa jest w głowicy, obok cewki.
  3. Kody błędów , Problem z zapalaniem

    Podepnę się pod temat. Sprawa wygląda następująco - X18XE, po odczytaniu kodów wyskoczyło P0115 - błąd czujnika temp silnika. Pokazuje wg kompa.... 181 st C I teraz tak - auto utrzymuje trochę za wysokie obr silnika, powoli schodzi z obrotów. Poważny problem jest z odpalaniem (nie zawsze) na ciepłym (trzeba dodać nieco gazu).Na zimnym z kolei igła. Drugi problem z dymieniem na niebiesko, którego do wczoraj nie było. Końcówka rury czysta, na LPG jak zazwyczaj trochę pary z wydechu. Oleju nie ubywa (albo nie widzę = ubywa mało), w płynie chłodzacym oleju brak, jednym słowem wszystko ok. Poza tym dymkiem, na ciepłym, jak się mu lekko "przyłoży" Podejżewałem uszczelniacze, ale dziwne jest to, że problem pojawił się zaraz po tym błędzie P0115...... Dodatkowo komp pokazuje na biegu jałowym "mieszanka bogata" I teraz pytanie: Czy możliwym jest, że poprzez tak bzdurne wzkazania czujnika do ECu (181 st C) świruje elektryka, i robi takie dziwne rzeczy. Auto generalnie jedzie dobrze, żadnych problemów, silnik pracuje równo, nie tłucze się itp. Czujnik rzecz jasna jutro chcę wymienić, coś wyczytałem, że ważny jest kolor - u mnie jest niebieski.
  4. Piasta tylna kosztuje od ok 170 do nawet 400 pln. Za ok 250 pln kupisz już coś sensownego. Konieczne są parametry tj ABS, IDS itp. Sama wymiana nie jest skomplikowana, trzeba hamulec rozmontować (ściągnąc zacisk, jarzmo i tarczę) i przełożyc piaste.
  5. NNW - warto wykupować ?

    NWW to zazwyczaj 50 pln, nie jakaś wielka kwota. Są różne opinie - większość z Nas nie skorzysta z tego całe życie, bo działa to tylko przy wypadkach (nikomu nie życzę..) Ja na jednym aucie mam (na tym, co ganiam trasy i z całą rodziną) a na drugim nie (bo latam wokół komina, i zazwyczaj sam) Wybór należy do Ciebie
  6. Bi-Xenon AFL nie działające poziomowanie

    Spotkałem się z taką awarią. U mnie problemem było najprawdopodobniej to, że soczewka weszła w skrajny punkt i nie wróciła. (brud ). przed rozpoczęciem rozbierania lampy ( ) ściągnąłem gumową osłonę służącą do wymiany palnika, włożyłem tam paluchy i pokręciłem co nieco, w każdą stronę.... Ot, taka głupia myśl, że może "sie naprawi". Cóż.. - to było 2 lata temu.... Działa bezawaryjnie do dziś...
  7. Czyli chcesz zmienić na wyświetlacz od klimatronica?? Zmienić możesz, działać to nie będzie bez zamontowania .... drugiej nagrzewnicy..?? Bo chyba nie da sie zamontować do zwykłej motoreduktorów..?
  8. NIe jest możliwe, aby filtr wypalał Ci się "co rok"... Zapewne nie zauważałeś tego procesu. Ja w C5 (FAP) najdłuższy okres pomiędzy wypalaniami miałem 1260 km, na długiej, jednostajnej trasie. A w cyklu mieszanym praktycznie "z zegarkiem w ręku" co 550 - 600 km. Z tym, ze ja zamontowałem sobie diodę sygnalizującą wypalanie filtra, w Cytrynie ni uja nie da się wywnioskować po spalaniu kiedy zachodzi proces
  9. 1. Niezależnie od temp. moja viki praktycznie zawsze pali na strzał. Na zimnym silniku obroty utrzymują się na poziomie 1 000 (nawet podczas przymrozków przy których powinno włączyć się ssanie?), zaś już na rozgrzanym silniku oscyluje pomiędzy 1 000 a 2 000 obrotów. Na LPG jest podobnie tylko, że na ciepłym silniku utrzymuje się cały czas na poziomie 2 000 obrotów. Przeczuwam gdzieś nieszczelność w dolocie.... Jeżeli dodatkowo piszesz, że mixer trochę nie teges... Pamietaj o jednym - najpierw doprowadź auto do porządku na Pb, a dopiero później bierz się za LPG 2. Niedawno wymieniałem termostat i teraz silnik rozgrzewa się do 5km, ale tylko do temperatury 78-80 st. jedynie w długich korkach rozgrzać się może do prawie 90 st. Jest dobrze. Tak ma właśnie wzkazywać w VB. Norma to 80 - 83 st C., 3. Z rury wydechowej dymi ... niby para wodna, ale dymek na powietrzu utrzymuje się znacznie dłużej niż zwykła para wodna a na dodatek nie pachnie zdrowymi spalinami. Dziwne bo oleju mi nie bierze ... za to trochę cieczy chłodzącej ubywa. Jeżeli płynu ubywa to po pierwsze szukaj widocznych wycieków - po płynie zawsze zostają białe slady z miejsca, skąd wyciekał. Jeżeli takowych nie znajdziesz, to szukaj oleju z zbiorniczku wyrównawczym płynu, i na odwrót - płynu w oleju. Podejrzewam nieszczelność przy głowicy.. 4. Ze sprintami muszę uważać, ponieważ przy 4 000 - 4 500 obrotów przeważnie robi mi odcięcie. Rzadko pozwala mi przekroczyć tę barierę Pytanie podastawowe - czy świeci się na stałe kontrolka silnika? Jeżeli tak, to zacznij od sczytania kodów błędów.
  10. Kolejny "genialny" pomysł rządzących.

    Panowie, ustalmy fakty. To, że nadal średni wiek aut w PL to 15 lat to jedno (bo nie zmienia się to od dekady). Ale fakt, że to, czym teraz jeździmy jest w o niebo lepszym stanie niż 10 lat temu- to drugie. Naprawdę rzadko widzi się aktualnie auta ciągnące za sobą smuge dymu o różnej barwie. Świadomość jednak co nieco wzrosła. Pamiętacie czym wozilo nas MPK w latach 90tych?? Ikarusami i Berietami, przy ruszaniu wychodziło z wydechu więcej sadzy niż z komina domu opalanego węglem. ... przez rok.
  11. problemy z przyspieszeniem

    A może za duża dawka gazu? Jeżeli zbiera się dopiero przy tak wysokich obrotach...
  12. Kolejny "genialny" pomysł rządzących.

    Cóż.. historia nie tak odległa pokazała, jak się "przepycha" ustawy pod osłoną nocy, w ciągu 3 dni. Więc wiesz - może być różnie. Pytanie o co tu tak dokładnie chodzi. Czy o czystsze powietrze (a tu, jak słusznie zauważył Zubek - palący w piecach starymi kaloszami i deskami lakierowanymi trują więcej, niż stado 15 letnich VB..) czy też o to, ale płacić za mozliwość wjazdu do Centrum (jak np w Londynie). Stawiam orzechy przeciw dolarom, że bedzie to tak skonstruowane, że za "symboliczną" opłatą będzie można wszystkich wjechać do miasta.... Oczywiście rzeczone naklejki też zapewne podniasą koszt przeglądu z niecałych 100 zł aktualni do pewnie 130 - 150 (noo, bo naklejka jest!! ). Mało powiedzieć, że opłata za przegląd to juz teraz podatek (kolejny zresztą...) bo stacja diagnostyczna dostaje za przegląd chyba coś koło 20 zł, a reszta do Skarbu Państwa. Powiedzcie mi, kiedy ostatnio ktoś na Przeglądzie sprawdzał Wam takie parametry jak: - emisja spalin - sprawdzenie szczelności LPG (przypomnę, płacimy za to 60 zł więcej przy przeglądzie....) - ustawienie świateł mijania.. (to mnie chyba najbardziej denerwuje na polskich drogach...)
  13. Ten wąż wchodzi w blok silnika za kolektorem. Niestety w dośc kiepskim miejscu, dojście tylko od tyłu silnika. Aby go wyczyścić trzeba zdemontować niestety
  14. Jeżeli uszkodzone są uszczelniacze zaworowe, to będzie dymił przy odpaleniu. Dzieje się tak, ponieważ gdy silnik jest wyłączony (i ciepły) to olej powoli kapie do cylindrów. Zrób więc taki test: zagrzej auto do temp pracy, wyłącz silnik i poczekaj ok 15 minut. Następnie odpal auto i niech ktoś zerka na końcówkę tłumika i spaliny. Jeżeli przy odpaleniu i lekkim dodaniu gazu będzie widoczny niebieski dym, to masz prawdopodobnie uszczelniacze do wymiany,. Patrzyłeś, czy nie ma przedmuchów? Zbyt mała jest różnica pomiędzy pomiarem ciśnienia "na sucho" a z olejem, więc nie stawiałbym na pierścienie, a bardziej na głowicę. Ile auto jeździ na LPG?
  15. Odbije piłeczkę... Na tableta polecam to: http://play.mob.org/game/sniper_assassin_3d_shoot_to_kill.html Misje fajne, taki czasozabijacz ale z klimatem
×