Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ktowie

Forumowicz
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About ktowie

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Signum 2,0T 300+

Recent Profile Visitors

740 profile views
  1. Ja przy okazji umyłem a raczej wyszorowałem pokrywę od spodu. Tak jak @Klosiu pisał przy wałkach warto lekko silikon dać, no i zaczynamy lekkie dokręcanie do małego oporu i jak wszystkie śruby dokręcisz to dopiero wtedy klucz dynamometryczny i dokręcać na odpowiedni Nm.
  2. Wystarczy użyć wyszukiwarki....
  3. Nie ma co oszczędzać na uszczelkach bo oszczędności pozorne ... Zrobić raz a porządnie i zapomnieć. Od pompy vacum to i tak tylko GM.
  4. ALe Ty Kamilu miałeś strojone auto na Warszawskim powietrzu.... a tam powietrze mają z oktanami ....
  5. Jeździłeś ? Jeździłeś na 225/45 i 225/40 ?
  6. Może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie - Jaka jest odczuwalna różnica pomiędzy 225/45/18 a 225/40/18 ? Oprócz ceny oczywiście. Widziałem że używane są również 18 z szerokością 235/40/18... Ktoś ma doświadczenie z w/w sytuacją ? Oczywiście zalecane są 225/45/18.
  7. Też się zastanawiam, jak założysz to daj znać.
  8. Że tak się z ciekawości zapytam - jaki jest max mocy dla tego silnika ? Oczywiście bez ingerencji w sam silnik.
  9. 314 wchodzą na 16, tylko jak z trakcją na 215 lub o zgrozo na 205.... Witamy w Polsce.... Poproś o vin to zobaczysz jakie koło z fabryki wyszło.
  10. Pogadaj z posiadaczami 2,8 z forum, jest ich kilku. Jeśli nie jest Ci straszny koszt wymiany rozrządu i spalania na co dzień to jechać i oglądać. Pogadaj z ludźmi z łódzkiego, może ktoś podjedzie i oceni. Zawsze to lepiej niż z Opola jechać .....
×
×
  • Create New...