Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

alarmtek

Forumowicz
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

alarmtek last won the day on February 10 2017

alarmtek had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About alarmtek

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 150 KM COSMO

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam ponownie. Po poprawieniu styków hot air'em oraz elementów pasywnych dla tego wejścia i ponownym podpięciu zaczęło wszytko pokazywać prawidłowo. Dzięki za pomoc. Informacja dla podobnych przypadków.
  2. Hej, akurat znam sie na elektronice i po odszukaniu styków na złączu został tez dokonany pomiar rezystancji/petli z czujnikiem. Nawet po podłączeniu interfejsu po odpięciu niebieskiej wtyczki wartości w poszczególnych wejściach przechodziły do stanu początkowego wraz wartością napięcia 5V, a to wejście pokazywało dalej taka samo wartość.
  3. Witam Szanownych Użytkowników VC Ostatnio u siebie zobaczyłem w odczycie temperatur ze z jednego czujnika (na wylocie po lewej stronie przy podłodze) pokazuje 7 a dla pozostałych ok 30. Po weryfikacji samego czujnika i kabli do samego panela klimatronika okazuje sie wszystko ok. Moje pytanie gdzie dalej szukać problemu.
  4. Może mi sie wydaje ale po przekręceniu kluczyka na rozruch to zaczyna pracować pompa w baku, czy to ona nie powoduje tego odgłosu.
  5. najpierw sprawdź styki rozbierz przełącznik. U mnie tez nie chciała sie podnosić. Po przemyciu styków wysokoprocentowym płynem wróciło wszystko do normy.
  6. Witam, W mojej viki tez miałem bicia na kierownicy i po wnikliwym dochodzeniu okazał się winowajcą sworzeń w wahaczu. Po wymianie i ustawieniu zbieżności radość z jazdy wróciła.
  7. Hej. Tez mogę potwierdzić że po zaślepieniu EGR całkowicie i po wymianie kolektora na zaślepiony - zwiekszył sie kilometraż wypalania DPF z ok 750 do 900 km. Jazdy przeważnie mieszane.
  8. Hej. Chcac zachować nowy wymieniony kolektor w stanie fabrycznym to najlepiej zaślep całkowicie i go wyprogramuj lub emulator. U siebie tak tez uczyniłem, uwolniłem sie od dziwnych poszarywań i cyklicznych czyszczen zarowno przepustnicy jak i bootsensora.
  9. Witam. mam pytanie. czy przed załażeniem nowego kolektora, czy w miejscu gdzie przechodzi kanał wodny to trzeba dodatkowo uszczelnić czy wystarczy sama oryginalan uszczelka pod kolektor. Jeżeli trzeba dodatkowo to co polecacie.
  10. Po zaślepieniu egr i wrzuceniu emulatora, przestał szarpać i co najważniejsze nie musze juz czyścic. Śmigam juz ponad 10 tys, zero błędów.
  11. Witam.

    czy pan może zrobić zdjęcie,
    co tam jest w środku( plytka PCB) tego emulatora egr?

    Z góry dziękuję

  12. Hej. W załączniku zapożyczona instrukcja przy zakupie emulatora.
  13. Hej. mam założony emulator i przejechane już ponad 10 tys i żadnych błędów z tego powodu.
×
×
  • Create New...