Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rafi22

Forumowicz
  • Content Count

    218
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About rafi22

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra 1.9cdti 120KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jakie klocki i tarcze byście polecali na przód, tak aby nie pyliło tak mocno na alusy?
  2. A czy wg Ciebie jeszcze coś oprócz wysprzęglika może to powodować? A jakiej firmy zamontować wysprzęglik teraz?
  3. Zwracam się do Was o pomoc. Pomimo zmiany pompy sprzęgła, jest lekkie szarpanie przy zmianie biegów (szczególnie przy 1 i 2) oraz dziś znowu pedał sprzęgła został w podłodze. Czy wg Was powinienem wymienić wysprzęglik???
  4. Witam. Odebrałem samochód z nową pompą. Na razie po krótkie jeździe pedał nie wpadł ani razu. Natomiast zauważyłem kolejny mały problem, drobne szarpanie przy zmianie biegu z 1 na 2. Na starej pompie tego nie było. Co wg Was to może być? Odpowietrzanie było zrobione mechanicznie, wlany płyn SL6. Zwiększyło się ciśnienie i pojawił się nowy problem, ale jaki? Czy wg Was może to być problem nadal z wysprzęglikiem? Mechanik nie wie teraz, co to może być.
  5. Witam. Wrócił u mnie problem z wpadaniem pedału sprzęgła w podłodze (występuje tylko zimą, rok temu to samo było). Wczoraj mechanik wymienił pompę sprzęgła na nowo (jakąś zwykłą jak nazwał plastikową pompę za 150zł, ale podobno są na zamówienie inne masywne za 500zł) i odpowietrzył układ. Niestety pedał wpadł w podłogę. Czy to teraz oznacza, że na pewno winny jest wysprzęglik? Pytam się, bo mechanik, zastanawia się na jakimiś innymi elementami układu (nie wiem dokładnie, pokazywał mi na schemacie o jakimś zaworku). Miałem 3-lata temu wymienione kompletne sprzęgło z dwumasem. Zastanawiam się, dlaczego to występuje tylko zimą? Pytałem się mechanika, czy były jakieś wycieki, nie odpowiedział mi (robił ktoś inny, którego akurat nie było). Czy wg Was powinienem teraz wymieniać wysprzęglik?
  6. Miałeś wymieniany wysprzeglik na nowy i okazał on się do wymiany? Tego nie rozumiem dlaczego tak się dzieje. Jakiej firmy miałeś i jaki wymienili w ASO?
  7. Bylem dziś u mechanika, nie stwierdził żadnych wycieków. Nadal są podejrzenia na wysprzeglik albo pompa. Skoro dwa lata temu miałem wymieniane dwumas i kompletne sprzegło, to czy wg Was wymieniać w ciemno pompę? Jak tak jakiej firmy kupić?
  8. Ile taka pompa kosztuje a ile wymiana? Jakiej firmy kupić ta pompę? Czy mogę przejechać takim samochodem 500km? Pytam się bo akurat jestem na urlopie i nie wiem czy mam od razu tu szukać warsztatu czy mogę zrobić u siebie? dzisiaj przejechałem 50km po tym incydencie i później było wszystko w porządku.
  9. Prośba o pomoc. Dzisiaj rano miałem sprzęgło w podłodze (bez żadnej ingerencji mojej). Musiałem ręcznie podnieś je do góry. Później po wrzuceniu biegu zaczęło puszczać dosłownie 1cm od podłogi. Ciężko było ruszyć bo samochód gasł. Po kilku próbach sprzęgło zaczęło normalnie działać. Mam pytanie co się dzieje? Kiedyś żona powiedziała że to samo miała. Dodam że 2 lata temu miałem wymieniane kolo dwumasowe ze sprzęgłem.
  10. A jeżeli to jest błąd czujnika kata skrętu to do wymiany/regeneracji jest CIM? Można na tym na razie bezpiecznie jeździć?
  11. Po wymianie nowych przednich lamp pojawiają mi się czasami dwie kontrolki: samochód w poślizgu oraz kierownica z wykrzyknikiem. Byłem u mechanika, żadnych błędów nie było. Nie zauważyłem żadnych zmian (tak mi się wydaje, może delikatnie ciężej kierownica chodzi). Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu nie ma nic. Ja wiem, że najlepszym rozwiązaniem byłoby udanie się z samochodem z palącymi się kontrolkami do mechanika, tylko ciężko trafić kiedy to się stanie. Pytanie do Was można bezpiecznie jeździć (zona z dzieckiem teraz porusza się nim)? Czy ktoś ma jakieś przypuszczenia co to może być? Ps. Teraz zauważyłem, że to nie w tym temacie powinienem napisać.
  12. Kiedyś wymieniałem, lampy na nowe (kolega brata). Myślałem wtedy, że mam oryginały a okazały się to lampy Depo (nie sprawdzałem na początku, ładnie świeciły, więc zapomniałem). Teraz po chyba 3latach od wymiany, powiem krótko - szkoda kasy na nie, dramatycznie słabo świecą. Niestety lamp Depo się nie regeneruje podobno (dwie firmy odmówiły mi). Teraz zastanawiam się nad nowymi Valeo za 685zł/szt. Wiem, że lepsze byłyby ksenony, ale więcej zabawy z nimi.
  13. Tylko ja uważam, że takie badanie nie jest dokładne. Ja kiedyś sprawdzałem w Vectra C 1.9cdti 120KM na dystansie 50-60tys km i wyszło mi coś około 6,0l (nie pamiętam dokładnie). Ale moim zdaniem jest to wtedy realny wynik (jazda zimą, latem, krótkie odcinki, długie trasy, autostrady, miasto, jazda samemu, jazda w "piątkę", załadowany, pusty, jazda z klimą itd). Teraz sprawdzałem w samochodzie służbowym Golf VI 1.6tdi 105KM i po przejechaniu 100tys km wyszło mi 6,08l/100km a potrafiłem przejechać trasę 500km z wynikiem 4,4l (sprawdzane na "pełen bak") a krótsze odcinki z wynikiem nawet poniżej 4,0l (ale to wg kompa). Dlatego uważam, że sprawdzanie spalania po przejechaniu dłuższych dystansów jest dopiero wiarygodne.
  14. Nie wiem czy u Ciebie jest to samo, ale ja również kiedyś miałem falowanie obrotów i to było za czasów, jak miałem problemy z napięciem. Objawiało się najpierw lekkim falowaniem (jak u Ciebie na filmie), a później zwiększaniem obrotów (na biegu jałowym). Od czasu wymiany regulatora napięcia i nowego akumulatora, nie zauważyłem żadnych falowań.
  15. A czy ktoś miał już do czynienia z regenerowanymi turbosprężarkami DOKUJI do Vectry? Widziałem, że pojawiły się w sklepach internetowych np. http://www.iparts.pl/czesc/turbosprezarka,opel,vectra-c-gts-od-2002-08,1-9-cdti-120km,84-4871-17940-100391-1-3010-1219396.html http://www.japanexperts.pl/index.php/promocje/39-wydarzenia/182-nowo-turbosprarki-w-ofercie-dokuji-
×
×
  • Create New...