Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

roBercik7CB

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About roBercik7CB

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/07/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WKZ
  • Zainteresowania
    Mechanika samochodów osobowych i ciężarowych

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VA GT C20NE>C20XE z 90r.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oki dzięki wielkie a do tego opornika z jakim voltarzem te diody kupić? i piłując te okrągłe z wierzchu jaki efekt mi dadza bo już nie pamiętam?
  2. Witam zabieram się wreszcie za wymiane zarówek na diody zarówno w liczniku jak i wszystkich przełącznikach itp auto oczywiście Vectra A Moje pytanie to czy używając diód przeznaczonych pod napięcie 12v muszę użyć do każdej opornika? i co zrobić abym mógł regulować natężenie światła potencjometrem? i czy ilośc diód regulowanych potencjometrem jest ważna? pzdr
  3. Vectra B 3.0 V6 (nie dokończony projekt) http://olx.pl/oferta/vectra-b-3-0-v6-projekt-do-ukonczenia-CID5-ID6QF0T.html
  4. Super. Dzięki wielkie kolego,to się nazywa odpowiedź,wytłumaczyłeś mi tak jak potrzebowałem. Muszę oznajmić że podłączyłem wsio jak trzeba i grzeje aż jajka się gotują , trochę mi się grzały wtyczki pod fotelami ale oczyściłem nożykiem styki spryskałem sprayem do połączeń elektrycznych. i już jest oki. Maty same się rozłączają i włączają ponownie czyli gdzieś jest jakiś stycznik pewnie w fotelu,grzeje także dolny kawałek na lendźwie a fotele są Ori z Cali, ma ktoś info jak i co powinno grzać? Bo kolega w Omie B miał grzanie do szyji ? Mam jeszcze jedno pytanko bo kolega mi napomknął że w Asterce G były identyczne guziczki z regulacją grzania,czy ktoś może potwierdzić że będą pasowały takie? Z góry dzięki i Pozdro
  5. A możesz mi to jakoś opisać,to się nie spali? W przełączniku jest kabli 4 a do fotela dwa czyli rozumiem że dwa wejścia i dwa wyjścia na fotel. Tylko pytanie co jest czym? ; -Brązowy wiadomo masa -Czarny -? -Czarny z czerwonym lub żółtym paskiem - ? -Szary z zielonym paskiem - ?
  6. Witam. Potrzebuję schemat jak podłączyć kostki od guzików itp. czy to przez jakis przekaźnik idzie fabrycznie czy jak. Z góry dzięki za pomoc. pozdro
  7. Jak by Ci się udało kupić jakieś po przejściach to ogólnie te same reflektory czy do długich czy krótkich z soczewką wkładali do Golfa 3 tylko inna jest obudowa. Ja mam w swojej Viki takie,udało mi się kupić nie dawno na allegro. A czy może ktoś podesłać jakiś dokładniejszy link tych lamp Moratte,bo pierwszy raz o nich słyszę. Swięcą lepiej od Irmiego? U mnie wygląda to tak z Badlockiem (obudowy lamp,nosek,gril,maska,dach i tylna klapa w czarnej perlle)
×
×
  • Create New...