Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

shotgun

Forumowicz
  • Content Count

    207
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About shotgun

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Astra 1.9CDTI / Z19DT/

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie wiem czy Ci to cos pomoze czy nie.. Objaw był u mnie taki, ze samochod jedzie normalnie, bądź co jakiś bliżej nieokreślony czas nie ma mocy. Obroty max 3500,. tryb awaryjny, zero bledow "pedałowych", zero bledow z kompa. Po pincsetnych teoriach co jest do wymiany zaczalem analizować co robilem przy samochodzie. Wyszlo, ze jedyne co robilem pierwszy raz to demontowalem przepustnice. Zdemontowalem ja i porządnie wyplukalem izopropanolem, przedmuchałem i nie znam problemu od zeszłego roku. W przepustnicy było ciut, ciut ciemnego oleju. NIc Cie to nie kosztuje, chwila roboty a nuz cos pomoze. Jak nie, przynajmniej cos zobaczysz i wykluczysz.
  2. Sprobuj tak, rozbierz przepustnice, przemyj porzadnie i zloz. Pol godzinki, max godzina roboty.
  3. Dalsza analiza. Żarówka dobra z prawej strony nie świeci po lewej, dobre żarówki, które sprawdzałem miernikiem świecą normalnie po prawej... Odłączanie aku nic nie daje, nie muszę wkładać nawet kluczyka po prostu przekręcam gałkę świateł i kupa lewa strona nie świeci, pomimo tego, że cały czas zarówno po prawej jak i lewej stronie bez wzgledu czy światło jest włączone czy nie jest stałe napiecie około 11.7-11.9V. Co mierzy sygnał sprawdzający żarówkę?
  4. Dobry, wbijam się w ten temat, aby nie zakładać nowego. Również miałem problem z przepalającymi się żarówkami, bez względu czy wymieniałem parami czy nie. Poszedłem potem w najtańsze GE kupowane w Tesco, czasem jedna na tydzień, czasem jedna na miesiąc, raz z jednej , raz z drugiej strony, bez schematu logicznego. Miałem problem z głowy na 1.5 roku po założeniu zwykłych żarówek z Biedry, które bardzo sobie chwalę. Problem pojawił się wczoraj - padnięta żarówka. Wymieniłem, dziś rano odpalam, wyjeżdzam z garażu około 50m do ulicy tam zaświecam - sprawdź lewą- komunikat. Przyjechałem dziś sprawdziłem żarówkę- jest ok, włożyłem drugą- jest ok, sprawdziłem kable w reflektorze-ok, wtyczkę i styki, wyglądają ok. Najlepsze jest to, że napięcie na wtyczce jest 11.9V a żarówka nie świeci. .. NIe obrabiam. Przekręcam wyłącznik świateł - brak kluczyka w stacyjce i nie świeci. Miałem kiedyś podobną sytuację - komunikat, zatrzymuje się , wyłączam silnik, sprawdzam żarówę - ok, włączam silnik i żarówka ok. Dziś wkładałem tę żarówkę z 5 x i zero efektu. Jakieś pomysły?
  5. Rozebrałem tapicerkę, rozebrałem zamek, zero zaśniedziałych elementów, wszystko całe, wszystko płynnie chodzi. Jest tylko jeden mikroswitch, z tego co znalazłem to OMRON, który jak rozumiem daje tylko sygnał zamkniętego zamka jak krzywka najedzie na niego. Rozebrałem górną klamkę, również wszystko pracuje idealnie. Po poskładaniu wszystko jest jak przed demontażem, czyli wszystko działa, oświetlenie bagażnika wraz z oświelteniem tablicy rejestracyjnej jak i kontrolka niezamkniętych drzwi się świecą. Znalazłem jedną jedyną różnicę pomiędzy moim zamkiem a tym na filmiku. Z filmiku to koło silniczka jest wlutowany rezystor, u mnie jest miejsce na niego i zero śladu lutowania do pinów. NIc na 100% również nie wypadło przy ściaganiu pokrywy zamka. Jest ktoś w stanie przynajmniej określić, co wyłącza to oświetlenie??
  6. Chciałem się za niego zabrać i utknąłem. Zdemontowałem plastyk z uchwytem zamykania klapy, który zasłania zamek, odkręciłem śruby zamka i ....zamek ani drgnie. Co dalej? Edit. Jak widać jest 3 śruba i trzeba zdemontować tapicerkę.
  7. Witam, miałem błogosławiony czas bez usterek do dziś. Wydaje mi się, że problem jest z zamkiem bagażnika w Astrze H, jest to bodajże ten sam zamek co w Vectrze C. Co się dzieje? Centralny normalnie zamyka i otwiera bagażnik, z tym nie ma problemu. Problemem jest to, iż po przekręceniu kluczyka od razu świeci się kontrolka niezamkniętych drzwi. Upierdliwy sygnał podczas jazdy jest przez kilka minut, po czym się ucisza, natomiast kontrolka świeci się non stop. Skąd wiem/ przypuszczam, że to klapa? Ano po zamknięciu samochodu z kluczyka, gaśnie oświetlenie wnętrza, oprócz oświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej i oświetlenia wnętrza przedziału bagażowego - oczywiście wraz z kontrolką otwartych drzwi. Wszystko jest wygaszane po kilkunastu minutach. Teraz pytanie, czy problem jest z samym zamkiem, którą jego konkretnie częścią?? Dziękuję za nakierowanie z góry.
  8. Hmmm, z tym plynem chlodniczym, to sie akurat nie zgodze....
  9. Tez mialem Frigo z pierwszej i dlatego kupilem Uniroyale....fakty poskladaj Kupilem i zaryzykowalem, zobacze co bedzie.
  10. Skad to wiesz, jak opona weszla na rynek w sierpniu? Przynajmniej tak twierdzi producent. Uniroyale MS Plus 66 z bieznikiem 4.5mm to juz byla tragedia.
  11. Jako, ze poszukiwalem tanich opon, bo zbyt dlugo samochodu nie zamierzam trzymac, a chcialem ominac najtansze chinczyki i koreanczyki zapodalem nowinki zwane Debica Frigo HP2. Mieszkam w gorach, szczatkowy snieg wlasnie schodzi, zobacze jak to bedzie zarlo jak spadnie.
  12. Co kraj to obyczaj, jak widac. Mialem Uniroyale Rainexpert 2 i siedzialy jak przyklejone, glosne fakt, ale trzymanie mialy niesamowite. Inna sprawa, ze byly miekkie, wiec po 2 sezonach do wymiany. Kupilem Vredestein Sportrac 5, najgorzej wydane pieniadze w historii samochodu, za darmo scierwa bym nie wlozyl. Moze temu, ze mialy indeks predkosci H a nie V jak Uniroyale. Zimowki to byly Uniroyale MS Plus 66 i chwale sobie, sa...cichsze niz letnie, ale tez bardzo miekkie wiec sie scieraja.
  13. Może nie do końca w temacie, bo to i chodzi o Astrę i rozbiórkę wnętrza, ale.... - jest sporo rozwiązań identycznych czy analogicznych Astra vs Vectra - często ktoś zakłada wątek, jak zdemontować X, jak Y, jak Z. Jak nie pasi - usunąć.
  14. Hmmm, dosc ciekawie przyjmuje , iz olej byl czarny...U mnie olej byl czerwonawy, fakt troche metny, ale do czarnego to mu bylo tak jak mnie... Olej najprawdopodobniej bujal od 2006r, przebieg 250kkm. Zalany Tutela Matryx i nieodczulem absolutnie zadnej roznicy po wymianie.
  15. U mnie robila się ciepla, ale ciepla nie goraca lewa klema, dolozylem drugi kabel od minusa do bloku silnika - od przodu. Rewelki nie ma, bo mam stale 13.8-14.0, ale lepsze to niż 12.5, 13.9, 13.1, 13.4, 12.9 itd. w zaleznosci jak mu się chce. Można sobie sprawdzić miernikiem. U mnie co innego było mierzac alternator klema minusowa na aku, a co innego alternator blok silnika.
×
×
  • Create New...