Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zgliczyn

Forumowicz
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About zgliczyn

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/27/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    W-wa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 2.0 T LPG BRC (2003) + VC 2.0 T LPG StaG 2006

Kontakt

  • Telefon
    11122

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ja kiedyś tez borykałem się z problemem pękniętego plastykowego wężyka na chwile sprawdził się zbrojony wężyk gumowy ale docelowo na zaprzyjaźnionym szrocie kupiłem drugi oryginalny natomiast gdy dałem na szybko jakiś zastępczy plastykowy wężyk to po nagrzaniu silnika pod wpływem ciepła się zrobił miękki i podciśnienie go spłaszczyło i straciłem hamulce
  2. w niedziele zmieniałem kola i nie widziałem żadnej wolnej wtyczki gdyby była to domyślił bym się że wystarczy czujnik dokupić i podłączyć
  3. no nie mam miałem wcześniej przedliftową i był podejrzewam że to księgowi z GM w ramach oszczędności usunęli tak samo jak wiele innych rzeczy np. wyświetlacz wielofunkcyjny na desce rozdzielczej
  4. mi też bierze od połowy ale wg mnie to kwestia BAS (Brake Assist System) jak silnik jest wyłączony to pedał jest twardy a na odpalonym silniku mięknie gdy byłem na przeglądzie w DEKRA diagnosta mi powiedział że mam układ zapowietrzony to mu odpowiedziałem że właśnie jestem po wymianie płynu tarcz i klocków z tyłu i nie mam problemu z hamowaniem no więc wszedł jeszcze raz pod samochód sprawdził że nowe tarcze i klocki sprawdził jeszcze raz hamulce i stwierdził że hamują bardzo dobrze tylko ten pedał jakoś dziwnie miękki z tego wywnioskowałem że tak działa BAS w tym samochodzie bo jak gwałtownie wcisnę pedał hamulca to staje dębą że aż wszystko z foteli spada
  5. mam pytanie czy w poliftach występowały czujniki zużycia klocków hamulcowych ? mam dosyć bogato wyposażoną wersję (ma min.TPMS) i niestety nie ma czujników dlatego zastanawia mnie czy wogóle występowało to w opcji i czy da rade instalacje od czujników dołożyć
  6. ja temat przerabiałem i nie znalazłem nigdzie w sprzedaży oryginału jest tylko komplet wraz z tą rurą do intercoolera moja rurka się uszkodziła zsunęła się z turbo a zatopiony w tej gumie cybant przeciął ją powodując nieszczelność znajomy mechanik na szybko uciął mi rurę z węża od forda mondeo którą zamontowałem, jeździła w moim samochodzie ze dwa lata aż w końcu trafiła mi się na szrocie używka za 20,- i po kłopocie jeśli znajdziesz na fimic silikonową
  7. czy ktoś używa bagażnika na rowery montowanego na haku w vectrze C kombi ? chciałbym coś takiego zakupić, ale dowiedziałem się że warto dobrać odpowiedni do samochodu tak żeby po odchyleniu bagażnika rowerowego klapa od samochodu dała się otworzyć (i nie zawadzała o bagażnik) czy ktoś może polecić bagażnik rowerowy na hak który sprawdzi się na vectrze C Kombi ?
  8. ale piszesz o klimatroniku czy manualnej klimie ? znalazłem jest minimalnie grubszy i czerwony
  9. noktowizyjna kamera na 5v pierwsze słysze
  10. dzięki ale niestety nie mam powerbanka na 12v chyba ze akumulator w samochodzie można za powerbank uznać samochodem jeżdżę codziennie dłuższe trasy wiec nie obawiam się rozładowania poza tym ta kamerka nie bierze aż tyle prądu na podtrzymaniu natomiast brak podtrzymania jest mega niewygodny bo po każdym zgaszeniu samochodu resetują się ustawienia min. data i kamera startuje z datą początkową co powoduje nadpisanie poprzednich nagrań jakieś pomysły gdzie w kabinie znajdę 12v które zawsze jest aktywne
  11. rejestrator jest zwykły Full HD nie pobiera za dużo prądu tylko nie ma wewnętrznej baterii i musi mieć cały czas zasilanie żeby pamiętać ustawienia i zareagować nagraniem w przypadku zadziałania czujnika wstrząsowego co do akumulatora no sumie taki efekt chce osiągnąć tylko nie chce mi się przeciągać kabla przez ścianę grodziową wiec szukam miejsca gdzie jest wyprowadzone zasilanie w środku kabiny chyba na obd jest cały czas zasilanie ale nie wiem czy to dobre miejsce na wpinanie się do instalacji
  12. witam wszystkich chciałbym sobie zamontować rejestrator jazdy ma on dwa przewody do zasilania jeden po stacyjce (który uruchamia nagrywanie) a drugi podłączony na stałe do zasilania w celu podtrzymania konfiguracji, reagowania na czujnik uderzenia pierwszy podłączyłem pod zapalniczkę która jest załączana po stacyjce ale mam problem z drugim i mam pytanie skąd najlepiej wziąć zasilanie które będzie cały czas podtrzymywać kamerkę próbowałem podłączyć pod radio ale tam zasilanie zanika po godzinie pod zasilanie schowka to samo rozważam wpięcie się gdzieś pod bezpieczniki przy module bcm ale nie wiem na którym bezpieczniku jest cały czas napięcie
  13. hej widzę że masz instalacje gazową dokręć cybanty i powinno pomóc najczęściej powodem wycieków są rozczelniające się po zimie połączenia do instalacji gazowej a dokładnie rurki do parownika co do przewodów to ja kupiłem na zaprzyjaźnionym szrocie rurki do nagrzewnicy ale od innego modelu (diesla) były inaczej wyprofilowane i mogłem je lepiej ułożyć z dalej od suszarki bo w silniku z20NET te rurki do nagrzewnicy są bardzo krótkie i jeszcze całe poskręcane przez co gazownik ma problem żeby dobrze się wpiąć do parownika dodatkowym problemem jest bliska obecność turbiny (jako źródła ciepła) co powoduje że te połączenia są narażone skrajne temperatury od minusowych w zimie do mega gorąca po nagrzaniu się silnika i turba konsekwencją jest rozczelnianie się układu przerabiałem to w poprzedniej Vectrze zwróć uwagę na cybanty one nie mają samoregulacji jak to ma miejsce w oryginalnych przez co rurkę ściskają za bardzo albo za luźno (wtedy jest wyciek)
  14. spróbuj programem opcomfut jak ci odczyta nr firmware to znaczy że klon jest dobry
×
×
  • Create New...