Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zgliczyn

Forumowicz
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About zgliczyn

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/27/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    W-wa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 2.0 T LPG BRC (2003) + VC 2.0 T LPG StaG 2006

Kontakt

  • Telefon
    11122

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ale piszesz o klimatroniku czy manualnej klimie ? znalazłem jest minimalnie grubszy i czerwony
  2. noktowizyjna kamera na 5v pierwsze słysze
  3. dzięki ale niestety nie mam powerbanka na 12v chyba ze akumulator w samochodzie można za powerbank uznać samochodem jeżdżę codziennie dłuższe trasy wiec nie obawiam się rozładowania poza tym ta kamerka nie bierze aż tyle prądu na podtrzymaniu natomiast brak podtrzymania jest mega niewygodny bo po każdym zgaszeniu samochodu resetują się ustawienia min. data i kamera startuje z datą początkową co powoduje nadpisanie poprzednich nagrań jakieś pomysły gdzie w kabinie znajdę 12v które zawsze jest aktywne
  4. rejestrator jest zwykły Full HD nie pobiera za dużo prądu tylko nie ma wewnętrznej baterii i musi mieć cały czas zasilanie żeby pamiętać ustawienia i zareagować nagraniem w przypadku zadziałania czujnika wstrząsowego co do akumulatora no sumie taki efekt chce osiągnąć tylko nie chce mi się przeciągać kabla przez ścianę grodziową wiec szukam miejsca gdzie jest wyprowadzone zasilanie w środku kabiny chyba na obd jest cały czas zasilanie ale nie wiem czy to dobre miejsce na wpinanie się do instalacji
  5. witam wszystkich chciałbym sobie zamontować rejestrator jazdy ma on dwa przewody do zasilania jeden po stacyjce (który uruchamia nagrywanie) a drugi podłączony na stałe do zasilania w celu podtrzymania konfiguracji, reagowania na czujnik uderzenia pierwszy podłączyłem pod zapalniczkę która jest załączana po stacyjce ale mam problem z drugim i mam pytanie skąd najlepiej wziąć zasilanie które będzie cały czas podtrzymywać kamerkę próbowałem podłączyć pod radio ale tam zasilanie zanika po godzinie pod zasilanie schowka to samo rozważam wpięcie się gdzieś pod bezpieczniki przy module bcm ale nie wiem na którym bezpieczniku jest cały czas napięcie
  6. hej widzę że masz instalacje gazową dokręć cybanty i powinno pomóc najczęściej powodem wycieków są rozczelniające się po zimie połączenia do instalacji gazowej a dokładnie rurki do parownika co do przewodów to ja kupiłem na zaprzyjaźnionym szrocie rurki do nagrzewnicy ale od innego modelu (diesla) były inaczej wyprofilowane i mogłem je lepiej ułożyć z dalej od suszarki bo w silniku z20NET te rurki do nagrzewnicy są bardzo krótkie i jeszcze całe poskręcane przez co gazownik ma problem żeby dobrze się wpiąć do parownika dodatkowym problemem jest bliska obecność turbiny (jako źródła ciepła) co powoduje że te połączenia są narażone skrajne temperatury od minusowych w zimie do mega gorąca po nagrzaniu się silnika i turba konsekwencją jest rozczelnianie się układu przerabiałem to w poprzedniej Vectrze zwróć uwagę na cybanty one nie mają samoregulacji jak to ma miejsce w oryginalnych przez co rurkę ściskają za bardzo albo za luźno (wtedy jest wyciek)
  7. spróbuj programem opcomfut jak ci odczyta nr firmware to znaczy że klon jest dobry
  8. guma nie była zaolejona wydaje mi się raczej że te rozwarstwienie było spowodowane temperaturą być może też wpływ na rozwarstwienie miało starzenie się gumy bo jak pojechałem do volvo to towar mieli od ręki więc pewnie jakiś "leżak magazynowy" skoro w oponach guma się starzeje i traci swoje właściwości to guma do takiego zaworka również dodajmy że pracuje w wyższych temperaturach to ma prawo się rozwulkanizowywać. po za tym to rozwiązanie tego zaworu pochodzi z lat osiemdziesiątych i pewnie części też nie przychodzą prosto z fabryki tylko z magazynów w każdym razie zaworek zaczął się rozwarstwiać po roku (żeby nie było dalej trzymał ciśnienie) podkleiłem go reinzosilem i w takim stanie sprzedałem samochód swego czasu widziałem takie (lub podobne) gumki na alliexpresie za 2-3 dolary nie wiem czy wymiary były takie same ale to zawsze taniej niż cały zestaw za trzysta z volvo
  9. W poprzedniej viki miałem turbinę Garreta i problemy z zaworkiem oczywiście wymieniłem na oryginał zakupiony w Volvo za 325,- tak się złożyło że mniej więcej po roku od założenia zaworka miałem wyjętą turbinę więc niejako przy okazji obejrzałem stan gumki ze wspomnianego zaworu i już było widać pęknięcia i rozwarstwienia gumy dlatego uważam że nie warto wymieniać tego na oryginał.. ... ... mam gdzieś zdjęcia jak chcecie to wrzucę do postu jak wyglądała gumka po roku taniej jest kupić zawór od properfectu nawet jeśli co jakiś czas trzeba go wyjąć i przesmarować (opcja bez kosztowa) może jak ktoś przesmaruje przed pierwszym założeniem to będzie działał i działał
  10. nie mam zaworu z properfectu ale jeśli miałbym zmieniać to tylko na taki
  11. a kwestia przełożenia skrzyni czy to nie jest tak że skończy się zakres obrotów dla silnika a przełożenie będzie takie że dużo więcej nie pojedziesz np. 6 bieg obroty 6000 prędkość 217km/h po tuningu przełożenie biegu się nie zmieni, obroty no może silnik wkręci się wyżej niż 6000 ale prędkość maksymalna chyba tak bardzo nie urośnie ? kolego klosiu co miał zmienione ten signum że pojechał 270 na jakim silniku i skrzyni teoretycznie założenie większych kół np. 18-stek powinno dać wyższą prędkość maksymalną czy prędkość w vectrach jest ograniczana elektronicznie ?
  12. podłącze się pod temat z pytaniem jaki trzeba mieć moduł w prawych drzwiach żeby obsługiwał opuszczanie lusterka przy cofaniu ? ja mam fotele z pamięcią i składane elektrycznie lusterka a nie opuszcza mi się lusterko przy cofaniu sprawdzałem opcom'em i mam moduł JP czy ktoś komu działa to opuszczanie może sprawdzić opcomem jaki kod ma jego moduł
  13. security issue :) względy bezpieczeństwa sterowniki spakuj do zipa i taki plik wysyłaj bo inne systemy pocztowe też ci będą blokowały <> i jak możesz to edytuj posta i usuń z niego mój adres e-mail Wstaw inne multimedia
  14. to ja też poprosze mój mail to login + @gmail.com
  15. kolego te pytania to do firmy pro perfekt powinieneś kierować ale tak : dodatkowa sprężyna jest na większe ciśnienie doładowania tak jest w opisie aukcji tego zaworu uszczelkę możesz sobie darować bo oring spełnia te same zadanie napisałeś że czujnik wklejony na silikon możesz zdjęcie załączyć który to czujnik
×
×
  • Create New...