Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

(:G.O.Ł.Y:)

Forumowicz
  • Content Count

    272
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About (:G.O.Ł.Y:)

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/23/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    RADZYMIN
  • Zainteresowania
    architektura,grafika,mechanika sam.

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VB Y32SE by MickeyGarage + Berlingo MS II 1.6 HDI

Recent Profile Visitors

1244 profile views
  1. Będziesz miał sporo rzeczy do sprawdzenia: poprawność podłączenia przewodów do cewki, podciśnień, czy wszystkie kostki są podpięte ( do zaworów sterujących klapami ) ostatecznie lewe powietrze. Może ruszyłeś wiązkę silnika i rozsypały się izolacje ( ja tak miałem ) i pojawiła się masa zwarć.
  2. Jak w spalinach to raczej coś nie halo z mieszanką / niedopalone paliwo? Kilka rzeczy może za to odpowiadać łącznie z nieszczelnością np w okolicy filtra paliwa/zbiornika, który może dawać złudzenie że wali z rury wydechowej. Fizycznie najpierw sprawdziłbym szczelność w/w okolic a następnie podpiął bym do komputera....sonda/przepływka/świece/itp itd etc....
  3. Pellet. Kocioł Kostrzewa Mini Bio - pierwsze wydanie pieca ( tanio kupiony bo testowy ). Ogólnie fajnie pracuje. Mało popiołu, który ostatecznie użyźnia trawnik. Zasyp starcza w zależności od temp na zewnątrz od 2 tygodni do kilku dni. Dlaczego piec na pellet? Ponieważ wcześniejszy piec bez zasobnika generował masę popiołu i syfu w domu oraz dlatego że w ulicy nie miałem "gazu". Teraz czekam kiedy piec "się skończy" i będzie gazowy .
  4. A propo mojego z posta ... właśnie się kompletuje . Mocowania halogenów na razie narysowane na papierze, pozostało jeszcze zabawa modelarska z blachą Alu i powinno być git. Powiem tylko tyle: drugi raz nie bawił bym się w taką rzeźbę...ale to efekt zbliżającej się 40-stki .Ostatecznie wykończenie zewnętrzne łączenia jednak wykonano żywicą. Jak to będzie podczas użytkowania to zobaczymy. Ciężar zderzaka wzrósł dwukrotnie, więc dobrze by było aby wszystkie mocowania były sprawne oraz wskazany by był komplet styropianów, a najlepiej plastikowy komplet ori montowany do zderzaków Irmiego.
  5. Odgrzeję kotleta w celu ułatwienia pracy dla kolejnych zapaleńców . Ja także wziąłem się za realizację takiej samej hybrydy i w uzupełnieniu do opisu Woocash'a zamieszczam zdjęcia z wymiarami gdzie i ile odłożyć tak aby elementy pasowały do siebie ( przynajmniej na tę chwilę przy spasowaniu "na oko" ). Są owszem pewne niespasowania, ale dodałem 2mm ekstra. Rant nadkola w poliftowej części podgrzeję opalarką tak aby zniwelować naprężenia i dopasować płaszczyzny....PUR niestety tej czynności się nie nadaje. Jak widać u mnie oba zderzaki to zupełne szroty i robię to czysto dla przyjemności, a nóż "coś z tego wyjdzie". Kolejne zmiany jakie planuję wprowadzić do opisu autora posta to siatka z włókna szklanego ( taka jak przy tynkach ) i "pociągnięcie" klejem po wewnętrznej stronie także pomiędzy wstawionymi blachami....
  6. Witam, temat nie pasuje stricte do elektryki, więc tutaj go umieściłem. Lampa Valeo poliftowa, podczas modyfikacji uszkodziłem 2 takie kołeczki. Proszę o pomoc w postaci: - potwierdzenie czy ten element jest dostępny jako nowy? - jeśli tak to gdzie mogę go znaleźć (EPC na ten temat milczy chyba, że źle szukam) - proszę o numer oryginału (oczywiście o ile jest). - jeśli istnieje jakiś zamiennik, to proszę o namiary i nazwę owego elementu bo wójek google milczy na moje zapytania ("mocowanie odbłyśnika Valeo, tudzież kołki"), - jeśli nie istnieje żaden oryginał lub zamiennik, to jak z tematem połamanego owego elementu sobie poradziliście? Tak gwoli odbłyśnik Valeo od Carello mocno się różni: ukształtowanie samego elementu jak i mocowania przegubów, dlatego interesuje mnie wyłacznie Valeo. Z góry dziękuję za pomoc.
  7. Co do Brunoxa, polecałbym wersję epoxy. Minus tego rozwiązania jest taki, że przy grubszym pomalowaniu bardzo długo schnie, a tam gdzie się nadlało w zaułkach robią się po jakimś czasie zapadliska, czy to jak posmarujesz gumą, czy zrobisz lakierem. Efekt właśnie długiego odparowywania i zbyt szybkiego "zamykania" owego Brunoksa - z resztą jedna z wad opisywana na różnych forach (sprawdzona przezemnie organoleptycznie ). Na oczyszczoną blachę polecałbym jednak podkład reaktywny. Co do zamykania owych szpar czy łączeń blach to ja robię u siebie mastyką w wersji w tubie do wyciskania i w puszce do smarowania. Jedna do dokładnego a drugie do powierzchniowego. To taka wysokoelastyczna dość twarda "guma". Ja u siebie np zrobiłem tym wszystkie nadkola.
  8. Tak jak już zostało wspomniane, głównym "klu" tematu to odpowiednia izolacja termiczna budynku-dowiedz się jakie docieplenie jest w dachu, ja doradzam minimum 30cm. Co do piecy, to ceny ogrzewania są porównywalne przy różnych paliwach. Ja wybrałem automatykę + kocioł na pellet...głównie ze względu na brak możliwości podłączenia do sieci i niestabilną, już wtedy, sytuację jeżeli chodzi o ceny i dostawy paliwa. Zasilanie gazowe chyba najbardziej efektywne przy zastosowaniu pieca kondensacyjnego, brak odpadu....no może kondensat. Węgiel, miał i koks odpad mocno problematyczny z usuwaniem, chodź teraz popiół sypiemy do kosza , ale pamiętać trzeba, żeby był na pewno schłodzony. Pellet ...popiół rozsypuję po trwaniku jako nawóz....w sumie po miesiącu góra kubełeczek, czyli mały odpad, oczywiście zależny od jakości paliwa. Kotły gazowe zabierają mało miejsca i są mało wymagające co do położenia w budynku. Piece na paliwa stałe - niestety wymagania co do miejsca i sposobu montażu są bardziej restrykcyjne. Teraz jednak zamontowałbym kocioł gazowy kondensacyjny...ale tylko ze względu na brak miejsca składowania większej ilości paliwa, syf który nosi się jednak po domu. Aktualnie nosze się z zamiarem montażu zbiornika buforowego do systemu.
  9. Do czyszczenia wżerów polecam tarczę pumeksową czy też włókninową (różnie na to mówią - ja tam widzę więcej włókniny ) na wiertarkę. Ja zakupiłem czerwoną i wyczyszczenie wżerów zabiera naprawdę dużo mniej czasu niż muskanie szczotką na diaksie. Unikamy także miejscowego przegrzania blachy.
  10. Nie wiem czy aż takie naciąganie maski, jakie przedstawiłeś, nie wywoła problemów z przeglądem. Na moje oko mocno ogranicza linię światła. Chłopaki z reguły robili po linii załamania biegnącej po całym samochodzie (w tym lampach) i taki łagodny naciąg wg. mnie jest ładniejszy i nie sprawia problemów z oświetleniem.
  11. Super robota. Ja właśnie po 20 latach poskładałem pierwszy model redukcyjny Spitfire'a 1:48 . Zajawka ze szczenięcych lat chyba wróciła, bo czeka już Ju88 do poskładania . W moim przypadku muszę sobie jeszcze sporo z techniki upiększania przypomnieć no i aerograf uruchomić bo pędzelek ble. Jeszcze raz gratuluję! A tak OT - to dobry sposób na wyrobienie sobie cierpliwości i dokładności, co w moim przypadku przydaje się przy odbudowie mojej VB
  12. Kup poliftową, u mnie jakoś lepiej znosi trudy użytkowania. Moja VB jest z 96 roku i też jest już po wymianie wiązki, niestety musiałem przelutować kilka kostek (chyba 2 przepływka bo od przepustnicy tylko obrobiłem i zacisnąłem taśmą ) na przedliftowe. Co prawda cały czas myślę o zastosowaniu wiązki z anglika i przeniesieniu kompa pod maskę, ale to się zobaczy.
  13. Witajcie, od jakiegoś czasu rozglądam się za reperaturką GM ( nie mam EPC ) lub zamiennikiem blacharskim rynienki przedniego słupka lewego i prawego - element do którego montuje się górną uszczelkę dachu, drzwi i listwę maskującą przedniej szyby. Nie wiem, może źle szukam, albo ze mnie potężna lebiega w goooglach, ale wyświetlają mi się wyłącznie nadkola i progi. Niestety tego elementu do tej pory nie znalazłem, a niestety muszę go wymienić bo pod nim źle się dzieje, puchnie i ewidentnie widać, że pod nim rodzi się rdza, a nie jest to powierzchniówka. Chcę uratować owe słupki.... Szukać reperaturek o ile istnieją czy raczej uśmiechąć się na szrocie i wymontować dobry element ( metodą rozwiercania zgrzewów z wydaję się to możliwe) ??? Panowie wiecie może coś na ten temat ? Nie chcę swojej wysyłać na żyletki !!! A już mi nie wiele łatania zostało 5 lat musi pojeździć. Z góry dziękuję za podpowiedzi
  14. Jeśli rozumiem nowy silnik jest teraz podłączony do instalacji LPG? Nie napisałeś czy podczas przekładki zmieniłeś też wiązkę. Może podczas prac demontażowych i później przy montażu uszkodziłeś stare w/w przewody? U mnie do sondy gość podpinał się powyżej złącza w taki sposób, że oryginalny przewód po jakimś czasie na lucie skorodował i nie łączył....rozpadł się pod izolacją. Mniemam, że dobrze podłączyłeś przewody WN. Coraz więcej osób szuka wiązek jak i narzeka na nie, więc u mnie nie był to odosobniony przypadek. Sprawdź od grodzi do końca wiązkę czy izolacja na przewodach się nie kruszy, o tym też pisałem wcześniej...wzięte z autopsji. Co do błędu na obu sondach najpierw tam bym szukał, co prawda u mnie LPG było podpięte pod jedną sondę i błąd miałem na "1" . Drugi błąd znikł po wymianie wiązki w której garść przewodów już bez izolacji stykała się ze sobą...gdzieś miałem nawet zdjęcie jak to u mnie wyglądało...powiem tylko tyle że miałem szczęście, że nie miałem pożaru pod maską. Podczas demontażu na wspomnianym przeze mnie "zagięciu" przewody się rozpadły...poprzedni właściciel zwalił to na kunę czy łasicę....
  15. Potwierdzam u mnie dopiero 3 krokowy zmienił sytuację. U mnie w/w efekt miałem czasami ni stad ni zowąd na światłach. W sumie nie wiem czy to wina była przegnitej wiązki czy samego krokowego - to też sprawdź. Wiązka praktycznie w całej długości miała braki izolacji i sytuacja miała miejsce głównie (ale nie zawsze) wtedy gdy na dworze było bardzo wilgotno (deszcz rozbryzgi wody lecące na silnik....)
×
×
  • Create New...