Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Rysu

Forumowicz
  • Zawartość

    170
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Rysu wygrał w ostatnim dniu 16 Luty

Rysu ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Neutral

1 obserwujący

O Rysu

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1987.10.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wolica / Błonie
  • Zainteresowania
    Wszelakie pojazdy kołowe,maszyny...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 3.0cdti

Kontakt

  • Telefon
    NONE

Ostatnio na profilu byli

1 256 wyświetleń profilu
  1. Na części 3.2 https://www.olx.pl/oferta/opel-vectra-c-3-2-automat-irmscher-z163-wszystkie-czesci-CID5-IDxkjsE.html#12c64ebdff
  2. Dobry wybór😁 to teraz pora na prezentację opc w odpowiednim dziale😉
  3. Zimówki na stali? Śruby masz te same do alu i stali? Alu i stal fabryka? Sprawdź gniazda w alu? lub do dobrego wulkanizatora to sprawdzi.
  4. Napisz do michalm83 (moderator) ostatnio korzystałem z Jego usług i jestem zadowolony Polecam
  5. Ok zawsze jakieś informacje cenne się przydadzą,choć gdy w mojej V6 przyjdzie czas na rozrząd i pompę to sam się nie podejmę wymiany.
  6. To jakąś poradę lub relację foto cyknij,ciekawe ile za robotę sobie by cenili rozrząd+pompa panowie mechanicy?
  7. Podjedź na jakiś spot w regionie może chłopaki coś namierzą.
  8. No sęk w tym że pierwszy raz gość wymieniał tą poduchę w 3 godziny się wyrobił i jak to powiedział:że przydały by się kobiece ręce bo nie był w stanie dostać się do tych 2 śrub co poducha do sanek jest dokręcona(do łbów od góry od dołu nakrętki bez problemu) .webasta nie ruszaliśmy,do Bulusia słyszałem że od prawej strony po zdjęciu koła da radę podejść ale nie udało się to zapadła decyzja by sanki trochę poluzować i co w tym złego ważne że się udało. Wiem że ktoś może robi to krótszą drogą i mniej roboty sobie narobi lub nawet bez podniesienia auta i kanału da radę zrobić to fajnie,ale w tym przypadku była bardziej wyboista droga i szydzenie że się nie narobił jest nie na miejscu,owszem było to wyjęcie i wsadzenie śrub niby żaden wysiłek ale nie zawsze jest to łatwe jak by się wydawało. No i robimy OT
  9. Co do VIN-u to panowie z forum za drobną opłatą prześlą historię pojazdu jak jest dostępna. Część chwali część szydzi z 3.0,jak każda jednostka ma swoje bolączki bardziej lub mniej uciążliwe,ale nie robimy np. zaworów scv co roku Rolki w 3.0 koszt jakiś jest,napinacz ponad 400pln,ale dostęp do nich jest dobry co do wymiany,pasek też bez problemu idzie wymienić. Ale praca tej jednostki ma coś w sobie.
  10. Gdyby była to OPC w kombi,to za 15tyś bym brał
  11. Tak wygląda: ...na kawałeczku gumy się jeszcze trzyma.
  12. No to zapraszam na wymianę w 3.0. Bez opuszczania sanek się nie obyło dostęp słaby tragiczny od góry "webasto" przeszkadza do tego łapa od skrzyni też do demontażu bo nie da rady poduchy wyjąć i wydech od kata trzeba odkręcić policz ile to śrub? podpowiem że poduszka jest na 3. Też mi się wydawało 3 śruby i po robocie,byłem patrzyłem na ręce majstrowi a tego nikt nie lubi.
  13. W wolnej chwili wrzucę jak moja poducha wyglądała
×