Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rysu

Forumowicz
  • Content Count

    374
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Rysu last won the day on December 26 2019

Rysu had the most liked content!

Community Reputation

45 Best

1 Follower

About Rysu

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/29/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wolica / Błonie
  • Zainteresowania
    Wszelakie pojazdy kołowe,maszyny...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 3.0cdti VB X20XEV

Kontakt

  • Telefon
    NONE

Recent Profile Visitors

1685 profile views
  1. Jeżeli z 3.0 podejdzie do 2.8 środkowy to szukaj czegoś. Choć do swojej 3.0 CDTI wpakowałem rurę zamiast środkowego z 1.9 CDTI pod kombi/sig średnice na końcach te same,wszystko pasowało,głośniej nie jest ale w benzynie może być trochę głośniej.
  2. Czyli Nie Ok,przewody powinny być mniej więcej jednakowo ciepłe,wkład nagrzewnicy do wymiany zapewne.
  3. Jeżeli są roletki w tylnych drzwiach to może będzie lepiej zdjąć boczek(dotyczy rygli irmscher) ale za to będzie trochę ciężej przy montażu boczków przełożyć rygiel przez otwór bo gumki przeszkadzają lub wcześniej zdjąć gumki,zależy kto co lubi. A jak damy za nisko to będzie rygielek opierał się lub nawet kleszczył o maskownicę roletek Tylnych Drzwi przez tą gumkę wszystko. Dotyczy rygli irmschera z zamiennikami nie musi tak być zależy jak nisko mają otwór pod śrubkę kontrującą
  4. Termostat jest pod turbo które trzeba pewnie zwalić i jeszcze wiele innych elementów by się do niego dostać. tu foto bez turbo:
  5. @dragox25xev Masz Panie ostatnio perypetie z autem,powoli zapisuj się na warsztat lub podjechać sprawdzić w jakim stanie jest układ wydechowy od kolektora do końcówki wydechu. W vb już kiedyś katem po asfalcie szorowałem
  6. Zderzak,wydechy sig irmscher tylko czy wszystko w jednej cenie??? https://allegro.pl/oferta/opel-signum-irmscher-zderzak-tyl-tlumiki-8832780578 Kto ma blisko do Kalisza? I ciekawe jak tu czy dokładka irka? Czas start https://allegro.pl/oferta/opel-signum-irmscher-zderzak-przedni-przod-8832743415
  7. No a druga nie robi się cieplejsza? Podczas hamowania to normalne zjawisko. Skoro podczas jazdy bez mocnego hamowania się nie nagrzewają to o co kaman? bo już się zaplątałen?
  8. Może trochę co do wymiany tłoczka i gumek i funkcji jakie spełnia gumka uszczelniająca tłoczek i co do terorii owalnego tłoczka:
  9. Czyli wizyta u diagnosty nic nie wskazała. Wymieniaj tłoczek i przewody a co do samych gumek koszt zestawu z 30zł? Smar/pastę do tłoczka jeszcze potrzeba.
  10. No racja,a szkoda by nowe tarcze i klocki zajechać.
  11. To zagadaj do Niego czy coś wyjdzie na maszynie jest lepiej oblatany niż My.
  12. No Tak ale przy sprawnych wszystkich tłoczkach,to ciśnienie będzie powodowało reakcję we wszystkich tłoczkach a nie na 1 tłoczku??? Dobrze myślę?
  13. To czy coś pokaże zależy od urządzenia jakie mają i jak stare jest,zawsze możesz podjechać na jakąś Nową SKP lub OSK by sprawdzili tylko hamulce bez robienia przeglądu. W SKP co mam pod nosem(nowa stacja 3lata) jestem stałym klientem i takie rzeczy np.sprawdzenie auta przed przeglądem,ustawienie świateł czy tam inne rzeczy robią za free.
  14. I co? Po całym obwodzie tarczy trzymało gdy kręciłeś,czy tylko w pewnich miejscach ciężej było kręcić? Bez koła by było latwiej to stwierdzić
×
×
  • Create New...