Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rysu

Forumowicz
  • Content Count

    333
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Rysu last won the day on October 31

Rysu had the most liked content!

Community Reputation

34 Best

1 Follower

About Rysu

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/29/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wolica / Błonie
  • Zainteresowania
    Wszelakie pojazdy kołowe,maszyny...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 3.0cdti VB X20XEV

Kontakt

  • Telefon
    NONE

Recent Profile Visitors

1636 profile views
  1. Sprawdź magistralę wody jej węże od strony pompy wody i wyżej co do głowicy idzie wąż
  2. A wiesz już co za instalacja lpg tam siedzi? Ale udało im się podłączyć pod kompa od gazu? M
  3. A wiesz już co za instalacja lpg tam siedzi? Ale udało im się podłączyć pod kompa od gazu?
  4. Ostatnio robiłem taką zamianę otwory pasowały ale blaszki z podsufitki nie pasowały,kołki ustalające ze schoweczka też nie pasowały,więc schowek który miał pasować do VC,pasował po drobnych modyfikacjach do VC kombi z szybrem. Wszystko niby ok ale obawiam się że go urwę bo czasem przy wysiadaniu głową o schowek zachaczę
  5. Rysu

    Abs

    A sprawdzałeś bezpiecznik FV4 pod maską? Wyjmij bezpiecznik sprawdź
  6. Cena do zaakceptowania,teraz obserwować czy będzie grzała jak trzeba i czy płyn nie będzie ubywał i cieszyć się z jazdy. Jakiś rachunek wystawił?
  7. VC nienawidzi ledów
  8. To przy okazji niech sprawdzi stan magistrali wody,a na resztę pytań Sam Ci odpowie jak zwali głowicę. Przy okazji wymienić uszczelniacze na zaworach. Wymienić nagrzewnicę też nie zaszkodzi
  9. Wymieniałem ostatnio głowicę koszt 700 głowica splanowana,zawory dotarte gniazda też,prowadnice,uszczelniacze zaworów wymienione kupiłem już zrobioną. Do tego uszczelka pod głowicę rzecz jasna uszczelka pod dolot,pod przepustnicę i pod podstawę cewki,nowy rozrząd,uszczelniacze pod wałki a robota swoja,razem lekko ponad 1000. Nadal klimę chcesz robić??
  10. Można z USA taniej kupić rozrząd,jednak trzeba sprawdzić bo były 2 rodzaje łańcuchów do 2.8 Poniżej masz temat,napisz do kolegów @Curtis i @db8600
  11. Ciekawe czy głowica oprócz planowania jest szczelna?czy wymieniali uszczelniacze zaworowe? No cóż albo robić lub jeździć puki nie padnie
  12. A olej w tłumiku był wymieniany? A tak na poważnie coś z głowicą skopali,może uszczelniacze na zaworach?uszczelka pod głowicą? kto to wie trzeba pacjenta otworzyć. Zdiagnozować co tam siada. Jak z olejem? ubywa? Musisz decydować jeździć puki nie padnie lub gonić do ludzi za 500zł bo naprawa jest nie opłacalna z ekonomicznego punktu widzenia,no chyba że się przywiązałeś do auta.
  13. Ciężko może być się tam dostać ale to ogólnie nic trudnego otwórz maskę szukaj skrzyni -> wybieraka to znadziesz i elementy które chcesz wymienić
  14. Skoro VB 1.6 8v to kod silnika X16SZR zapewne czyli X norma od 1996 WE96 to Euro 2 bo gdyby było C to Euro 1 ale to pod VA np.C16NZ Miśki na dymomierz złapały??
×
×
  • Create New...