Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kar26

Forumowicz
  • Zawartość

    443
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

kar26 wygrał w ostatnim dniu 27 Czerwiec 2013

kar26 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

6 Neutral

O kar26

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1977.08.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra C 2.2 DTR 2003r.

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam , mam pytanie odnośnie typu kompresora ponieważ mam w swojej vc 2.2dti 2003r kompresor sdvc17(czy jakoś tak ) a jak szukam drugiego bo ten chyba kończy swój żywot to widzę że na allegro jest montowany pvcd16(czy jakoś tak) i tu moje pytanie jaki powinien model kompresora byc z tym silnikiem i jaka jest różnica jeśli chodzi o te dwa modele kompresora .
  2. kar26

    Wymiana radia, wymiana wyświetlacza

    witam miałem taki sam zestaw(cdr2005 i gid) tez zmieniłem na te co na tym linku , to jest moim zdaniem tansza alternatywa jesli nie chcesz walczyc z ramkami , kostkami i panelem od klimy bo to sa wieksze koszty , a jesli chodzi o car pass to jak masz komplet(radyjko i wyswietlacz) to nic nie przestawiasz sam wyswietlacz mozesz bez car pass ustawic pod twoje auto(wiem bo mam tak zrobione juz dawno ) mapy jak wspomniał kolega wyzej nawet nie szukaj gdzies kupic bo ostatnie chyba sa z 2004 wiec moga cie wyprowadzic na manowce .
  3. Witam - jesli to przepływka według tego twojego kompa to niech ten komp pokaze wartosci jeki powinien miec a jakie otrzymuje tego powietrza , tylko rozumiem ze podłaczasz do sprawdzonego kompa a nie jakiegos wynalasku który pokaze tobie wartosci kosmiczne .
  4. kar26

    Vectra C Problem z odpaleniem

    Witam - tez stawiam na rozszczelnianie sie układu , tylko jednego nie rozumiem ze zamiast szukac przyczyny co powoduje trudny rozruch to zaraz jest zakładana gruszka czy jakies zaworki zwrotne , jesli był by taki awaryjny ten uklad to od samego poczatku juz z tasmy by wychodził samochód z takimi dodatkami, u mnie tez miałem problemy z odpalaniem i pełno tematów przewaliłem juz sam nie wiedziałem co moze byc przyczyna , ale doszedłem ze jesli szybko sie zapowietrza to przewy i trzeba miec dobrej firmy przewody to sie tez tyczy trujników , i koloego jak masz tylko taki problem jak temp. spada ponizej 5 stopni i jak jest nizsza to jest coraz gozej to zmien pokrywe filtra paliwa lub oringi bo one maja swoje lata a dokładanie jakis wspomagaczy typu gruszki czy zaworki to tylko utrudniaja tej biednej pompie zasysac paliwo ze zbiornika , a jesli chodzi o trawersy to hymm... tez tak samo wymieniłem jak nie jeden koles i tylko byłem stratny .
  5. kar26

    P0400 P0243

    Witam - przede wszystkim popatrz czy przewody podcisnieniowe sa całe i moze podłacz zegar aby popatrzec jaki masz podcisnienie bo nie wiem jak sie lub w jaki sposób tobie demontowali kolektor czy czegos nie urawli(popatrz przy klapach wirowych) , czy dali nowe uszczeli , nastepnie jesli chodzi o doładowanie to jest w kolektorze ssacym a dokladniej na poczatku czujnik ( moze kabelki urwali) potem sprawdz w blokach jakie masz cisnienie doładowanie i powietrze , co do egr to zdejmij ta plastikowa psłone(ta siwa ) i niech ktos dodaje gazu i popatrz czy sie egr otwiera i zamyka ., jesli nie albo wyloguj egr lub kolesi co to popsuli miech tobie poprawia .
  6. kar26

    problem z odpalaniem

    Witam - u mnie był podobny problem ale jak temperatura spadła tak poniżej +5 to zaczynały sie problemy a jak mrozem zaleciało to juz masakra , pomogło mi wymiana uszczelek na pokrywie filtra paliwa które sie lekko kurczyły podczas niskiej temperatury i sie zapowietrzał . problem jest w tym ze sa to przewody czarne i trudno jest zdiagnozować gdzie puszcza, ,wiem ze to moze byc desperacja ale włóż do czystej banki dwa przewody (zasilania i powrotu ) przedłuż je na bezpieczny odcinek odpal samochód aby sie odpowietrzył i go pozostaw na noc jak rano odpali bez problemu to bedzie znaczyło ze masz do przegladu wszystkie połaczenia gdzie leci paliwko do silnika .
  7. Witam - wiem ze jest duzo podobnych tematów typu słaby zasięg , mój problem polega na tym ze najpierw myslałem ze powodem jest antena wiec zmieniłem na tą z insigni ale to tylko pogorszyło odbiór stacji radiowych wiec nie wiem czy jak powróce do starej anteny ale z innej vectry przed lift combi pomoze czy zastosowanie jakiegos wzmaczniacza(i tu nie wiem jaki jest odpowiedni aby była poprawa) lub jakas konkretna antena , tez czytałem ze cos tam pozmieniali w tych pasmach i ja mam juz stare radyjko i moze nie miec juz tych standardów ze nawet jak bym podłaczył antene z nasa to by mi sie nic nie polepszyło , zostaje jeszcze zmiana całego składu muzycznego( kazdy wie chyba jaki to koszt) albo zastosowanie modułu UBT wzmocni sygnał i bedzie wszystko ok. a tak z ciekawosci gdzie jest ten moduł UBT gdzie mam go szukac ? Z góry dziekuje
  8. Witam - a jak sie ma sprawa z układem paliwowym? filterek czy był wymieniony i sprawdź w blokach pomiarowych jakie masz cisinienie na listwie jak jedziesz i zaczyna tobie poszarpywac , tez nie zaszkodzi test przelewowy czy wtrychy nie kaszanią ,wiesz ciekawi mnie jedna sprawa jesli zapala sie kluczyk z autkiem(tryb awaryjny) to znaczy ze jest slad a czy mechanik patrzył zamrozone ramki w silniku???? czy odrazu pokasował jak nic nie było?
  9. kar26

    Tryb awaryjny przy 100 km/h

    Witam - a jak ogólnie skrzynia ma sie skrzynia chodzi mi o zmiana biegów czy czuc szarpniacia jak zmienia na wyzsze lub podczas redukowania , czy jest szarpniecie jak ustawiasz na D i puszczasz hamulec , potem jesli tobie zaczyna zółwic to jak by sie slizgała na sprzegle , czy olej lub filtry były wymieniane ? i powachaj olej czy nie czuc spalenicna i sprawsz czy to sie dzieje po przekroczeniu obrotów czy na konkretnym biegu lub jak sie rozgrzeje , i do działania moduł skrzyni bierze sygnały z innych modułów , moze skrzynia dostaje jakis bład o awari innego modułu i wchodzi w tryb awaryjny , powinny byc bloki pomiarowe jak maż dojscie do komputera i jakis obraz tam powinienes odczytac to tak na poczatek ,
  10. Witam - to nikt nie ma namiarów na takie zabiegi ????
  11. Witam - i mine wkoncu dopadł ten bład , prosił bym o namiary w warminsko-mazurskim lub Gdansk aby podmienic soft od sedana bo reanimacja czujnika to rylko sztuczne podtrzymanie go przy zyciu a i tak szlag go trafi Z góry dziekuje
  12. kar26

    P0234 Vectra C 2.2 DTI

    Witam - a tak z ciekawosci masz dojscie do op-coma?? , podłącz i w blokach pomiarowych popatrz jakie wymagane a jakie daje turbina , przepływka czy pokazuje normalnie i czy egr sie nie zacina ? bo tak na oko to mozesz szukac od luzu na wirnku w turbine po przez niesczelnosc układu a konczywszy na starym zapchanym filtrze powietrza(juz taki wymieniałem u znajomego który tylko płacił za wymiane a warsztat brał kase ) filterek wygladał jak plaster miodu .
  13. kar26

    Vectra c 2.2 direct

    Witam - a sprawdz czy jak zimny moduł(fajkocewki) to wszystko cyka normalne czy tez od razu wypada , jesli to wystepuje po nagrzaniu silnika to obstawian na ten moduł , kolega miał podobnie nawet myslałem ze mozna cos tam polutowac(zeskrobałem ta niby żywice) bo miał wypadanie 2go zapłonu nawet mu gasł , po wymianie na nowy jest ok .
  14. witam - u mnie podobne objawy na liczniku tez były wiec pomyslałem że to zimne luty i poprawiłem ale te anomalia(opadajace wskazówki i zapalajaca sie kontrolka nie zapietych pasów której nie miałem ) , jak miałem ta anomalie na zegarach to nie mogłem sie połaczyc z modułem poduch , dodam ze to sie działo tylko w bardzo ciepłe dni(lato) wiec podejzenia padły na moduł od poduszek ze on mi cos sie kaszani i juz byłem w stanie go wymienic ale od jakiegos czasu miałem uszkodzony elastyczny łącznik tłumika wiec go wymieniłem i moze to zbieg okoliczniosci ale anomalia znikły a co ma wspólnego łacznik z modułem poduszek tylko to ze sa mniej wiecej na tej samej pozycji tylko poziomami sie róznia i mogło byc tak ze spaliny podgrzewały mi podłoge i moduł i on powodował takie amomalia , moge sie mylic ale fakt jest faktem ze po wymianie jest spokój .
  15. kar26

    Stary kluczyk

    hymm to raczej zimnych lutów nie ma chyba ze pod bateryjką?
×