Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

łuki24

Forumowicz
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About łuki24

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/21/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wronki
  • Zainteresowania
    IT

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B kombil r.2001 1.6i 16V X 16XEL polift
  1. Proszę o pomoc? Jak nazywa się fachowo uszczelka pod rurą zaznaczoną czerwoną strzałką , oraz czujnik obok ? Strasznie cieknie mi tam płyn i chciałbym wymienić , niestety nie potrafię tego nazwać Link do zdjęcia ( zdjęcie nie jest moje , ale silnik ten sam ) http://zapodaj.net/c61345cdedce0.jpg.html Pozdrawiam .
  2. Nie odpala i nie kręci . A uszkodzony czujnik nie powinien zgłaszać błędu ?
  3. Cześć, jest sobota więc zabrałem się do auta ... Przekaźnik jest sprawny , napięcie się pojawia . Jak wyjmę przekaźnik i zewrę gniazdo, to słyszę , jak coś zaczyna się kręcić , ale nie jest rozrusznik. . Czy to może być znów rozrusznik? Tylko dziwi mnie ,że pompa paliwa nie odpala po przekręceniu kluczyka .
  4. Który to przekaźnik , R114 ?
  5. Witam kolegów Jak w temacie, moja Viki nie chce gadać. Wczoraj podjechałem nią w parę miejsc, na koniec dnia skoczyłem na myjkę. Umyłem auto, odpaliłem normalnie , pojechałem do domu, zgasiłem i zakluczyłem samochód, ale zauważyłem ,że stoję na miejscu sąsiada, więc otwieram auto, próbuje odpalić i zonk. Przekręcam kluczyk, zapalają się i gasną kontroli, pozostaje zapalona Check , Aku i Ręczny , nie słychać załączającej się pompy paliwowej, słychać reakcję stycznika pod kolumną. Podłączyłem op-com'a , zero błędów, komunikacja z ECU normalna bez zakłuceń, Napięcie systemu :12 do 12.1 V Pompa w teście op-comem odpala normalnie. Sprawdziłem FV6 , jest ok ( u mnie nie ma FV5 , czy to normalne ? ). Dwa lata temu wymieniałem szczotki na rozruszniku . W zeszłym roku stacyjkę i kostkę Proszę kolegów o pomoc. Pozdrawiam
  6. A więc części zakupione , wszystko poskładane do kupy, wszystko działa. Jedyne co mi zostało to wymienić wkład lusterka , bo mam z anglika i jakoś dziwnie się w nie patrzy Części , mimo iż brane z trzech różnych źródeł , udało mi się dostać w kolorze idealnie pasującym do mojego . Słupek, a w sumie próg , wyciągnął mi mechanik , bo sam nie bardzo miałem jak do tego się zabrać . Ogólnie naprawa z częściami i robocizną wyniosła poniżej 600 PLN. Gdybym dał wszystko robić do blacharza / lakiernika , to wołali ok. 1500 PLN
  7. Zapytałem kumpla lakiernika 1. Czarny silikon do szyb 2. Wyjąć szybę, uszczelkę , sprawdzić przy okazji czy nie ma ognisk korozji 3. Nowa uszczelka, szybę dokładnie oczyścić i wkleić W podpiętych jest fajny porada na temat klapy w kombi, większość z tych rad doskonale będzie pasowała do Twojego tematu .
  8. Oki ,dzięki za rozjaśnienie tematu. W niedzielę jadę po części , więć w przyszłym tygodniu mogę mieć jeszcze parę pytań
  9. Witam kolegów Przytrafiła mi się drobna stłuczka Mam teraz parę pytań 1. Czy drzwi przednie i błotnik z wersji przedliftowej pasują do polifta ? 2. Czy drzwi przednie i błotnik z sedana polifta pasują do kombi polifta (wydaje mi się ,że tak ,ale wole się upewnić ) 3. Czy do wymiany błotnika muszę zdjąć cały zderzak ?
  10. Kurcze, może za mocno miałem obciążoną "pakę " i zahaczyłem o coś, , po świętach sprawdzę i napisze co to, bądź co bądź płyn znika jak w studni bez dna...
  11. A więc okazało się ,że płyn ucieka z układu, będę się musiał za to zabrać po świętach . Są jakieś "pewniaki" (miejsca) , w których najczęściej cieknie ?
  12. Witam kolegów. Niestety mnie przed chwilą dopadł podobny problem a mianowicie 1.Hamulec na postoju twardy 2.Odpalam silnik , hamulec mogę docisnąć do podłogi , prawie zero reakcji Awaria nastąpiła chyba stopniowo 1. Po południu miałem do przewiezienia jakieś 300 kg na pace 2. Samochód hamował normalnie 3. Stanąłem pod blokiem ,zgasiłem silnik ,wyładowałem co tam miałem 4.Wsiadam do samochodu, czuję ,jak by samochód już słabiej hamował 5, Podjeżdżam na stację , gaszę silnik 6. Wsiadam ,wracam do domu, od czasu do czasu miga kontrolka od hamulca, same hamulce słabną 7. Teraz wsiadłem do samochodu, kontrolka już nie miga, ale hamulca już nie mam\ . Bardzo proszę o pomoc , idą święta , chciałem odwiedzić rodzinkę , ale jak na razie czarno to widzę
  13. Jeszcze jedno - co to jest ten korektor siły hamowania ?
  14. Podepnę się do tematu , ponieważ też mam problemy z blokującym się kołem . Od jakiegoś czasu słyszałem , przy jeździe przez garby na ulicy , słyszałem stukanie w okolicy prawego tylnego koła (tak mi się wydawało ) Parę dni temu w nocy lekko przymroziło ( ok -2) ,samochód był zostawiony na ręcznym .Przy wyjeździe z domu mam podjazd, a przed nim małe zgłębienie. Po przejechaniu przez tą nierówność , samochód zawsze przysiada, ale tym razem usłyszałem huk podobny do tego, jaki wydaje samochód przy gwałtownym uderzeniu w hamulec podczas hamowania awaryjnego z dużej prędkości. Nastąpiła blokada lewego tylnego koła, pomyślałem ,że to wina zaciętej linki od ręcznego, tym bardzie ,że koło południa temp. się podniosła i koło już normalnie chodziło. Następnej nocy już nie zaciągałem ręcznego, ale sytuacja się powtórzyła, więc samochód zaprowadziłem do mechanika Okazało się ,ze skończyły się okładziny , mechanik je wymienił, dodatkowo sprawdził ręczny ,tuleje ,amory i ogólnie przejrzał zawieszenie, niby ok. Odebrałem samochód od mechaniora , niby wsio git.. Po godzinie wsiadam do samochodu, wyjeżdżam z pod domu, znowu jebut Wjeżdżam na rondo i przy skręcie w lewo zaaplikowałem sobie pięknego pirueta (w ciągu dnia spadło u nas sporo śniegu) , co zwróciło uwagę sympatycznych panów w białych czapeczkach. Po kilkunastu metrach panowie mnie shaltowali i stwierdzili ,że raz blokuje mi się prawe,raz lewe koło Sytuacja zaczyna się robić co najmniej nie fajna .Dzwoniłem do mechanika, który stwierdził ,że będzie to wina regulatora siły hamowania. Czy któryś z kolegów ma może jakiś inny pomysł, co by tu sprawdzić ? P.S. Oczywiście "ABS" pali się na okrągło , ale to akurat w zaistniałej sytuacji jest chyba normalne ..
  15. Podepnę się i odgrzeję temat Jak dostać się do rozrusznika w X16XEL po lifcie ?
×
×
  • Create New...