Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

baddy

Forumowicz
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About baddy

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/08/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mietel / Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16v, '97r. + LPG

Kontakt

  • GG
    6886356

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. kiedyś znajomy mial VA i w niej przeskoczyl pasek rozrzadu o 1 zabek i tez auto bylo mułowate, ze do 60 trzebabylo krecic tez niezle, takze sprawdz to, nie mowie ze to to, ale tak mi sie przypomnialo o tym muleniu.
  2. moze czujnik polożenia wału skonćzył swoją żywotość i nie odpali ci juz
  3. co musze zrobic by mapy wrocily do normy? op-com;em cos?
  4. WItam, co może sie dziać z VB 1.8 16v x18xe + LPG. Jak auto jest zimne bardzo ciezko pali, po przekreceniu kluczyka auto odpali i zgasnie, albo wogole nie odpali, albo odpali pochodzi na malych obrotach w granicach 500 i zgasnie lub zalapie i sie ustatkuje, dzieje sie tak tylko jak zimny jest, po rozgrzaniu pali od strzała. Wszystko to dzieje sie na benzynie, bo odpalane jest zawsze na benzynie, jak już sie odpali i zaczyna jechac to bardzo go muli, im sie depnie wiecej to czuc takie dławaienie, po przełączeniu na gaz auto smiga jak należy, czyli wina nie leży po stronie LPG. Wymieniłem już pompe paliwa, filtr paliwa, kable od swiec i swiece, czujnik polozenia walu korbowego czujnik temp cieczy - bo myslalem ze to wina ssania, ale nadal to jest. Wciskając odpowetrznik na listwie paliwowej benzyna tryska, takze odpada ze zapchane są przewody czy cos. NIe wiem gdzie dalej szukac? czy to wina zapieczonych wtryskiwaczy? Moze ktoś mial takie przypadki.
  5. mam ponad 2 lata brc sequent 24 w mojej VB 1.8, działa bez zarzutu, jakbym mial zakladać jescze raz to tez bym wybral BRC
  6. a op-com ma mozliosc wykazania mi prądu, bo nie mam obecnie miernika przy sobie
  7. witam,co moze sie dziac w VB 1.8 16 v, 97r, otoz vectra odpalala normalnie a ostatnio chce odpalic a tu nie daje rady zakrecic, to podładowałem akumulator i odpalila, na drugi dzien to samo, to naladowalem aku przez noc, rano odpalila od strzała, a po kilkugodzinach wsiadam chce odpalic a tu nic to samo dalej, Aku wydaje mi sie być dobry bo przelozylem go do innego auta i odpalilo, a vectra nie dala rady, czy to moze być cos zwiazane z alternatorem, ale zadna kontrolka mi sie nie swieci ze nei ma ladowania, czy moze z rozrusznikiem, gdzies ciagnie za duzo pradu przy starcie, w aucie nie mam nic podlaczone na lewo by kradlo prąd, bo przeciez od wiekow nic sie z tym nie działo i palila zawsze.
  8. witam posiadam VB 1.8 16 V 97r, x18xe, jakies 3 miesiace temu byla robiona uszczelka pod glowica, wszystko bylo pieknie cacy, przejechane moze 2tys km, ostatnio zaczeły wyskakiwac mi komunikaty ze malo oleju, wiec dolewalem po setce gdzies, dzis otwieram maske, a tu zbiornik wyrownawczy plychu chlodniczego uciapany w takiej mazi, odkrecam korek a tu zaczyna mi kipiec takim kislem, - wymieszanym olejem z plynem chlodniczy, Pomozcie co to moze byc, czy znow padla uszczelka, czy glowica pekla gdzies? gdzies w necie pisalo o chlodniczce oleju, ale czy to akurat chodzi o VB czy o inne typy aut, nei mam pojecia co moglo zawinic temu. Mial ktoś juz taki przypadek ?
  9. tak, są to zabezpieczenia przed tym by wlasnie np w zimie blok nie pekł, tylko wystrzelane są te zaslepki
  10. Najbardziej co moglem zobaczyc od gory, to jest to miejsce naprzeciwko napinacza od paska klinowego, tam jest taka wnęka, tuz za bagnetem http://www64.zippysh...54147/file.html http://www64.zippysh...70062/file.html edit: Przyjzalem sie temu dokładnie teraz, wychodzi na to ze mogł wystrzelić korek z bloku, ten co znajduje sie za łapą od pompy wspomagania. Lecz dopiero jak to sie rozkreci to bedzie wiadomo czy to jest to. Powiedzcie mi jezeli to korek, to jak można to naprawic, jakoś na silikonie go wbić czy cos? Oraz jak duzo jest odkrecania zeby odkrecic tą łąpe z pompa wspomagania, bo ona dość duza jest. Obejdzie sie bez sciagania zderzaka pasa , chlodnicy? Czy trzeba odkrecac wszyskto po kolei od przodu?
  11. Witam mam VB 1,8 97r. Wczoraj coś sie stalo w niej, ze caly płyn z niej uciekl ;/ dzis popatrzylem mniej wiecej gdzie bylo zrodło wycieku, lecz nie wiem co jak gdzie dokłądnie było tego przyczyną. Zrodłem jest sam nie wiem co,jakas szpara znajdująca sie za bagnetem od oleju NIe wiem czy tam sie pompa wodna znajdzuje czy coś innego, Nizej zalączam zdj, w ktorym miejscu cieknie http://www63.zippyshare.com/v/75596804/file.html jak kotoś miał podobny problem, to niech pomoze ;(
  12. Mialem to samo kolego po tym jak zmostkowałem kable, Nic na to nie poradzisz ze wtedy wystepuje brak pamieci. Jedynym rozwiązaniem jest wlutowanie układu w te kabelki lub w centralke bezposrednio. Wtedy Ci bedzie śmigać jak talala Poczytaj temat o Domykaniu Szyb, tam bedziesz miał schematy układu
  13. baddy

    Przyciemnianie szyb

    a powiedz mi kojot999 jaki masz % tych szybek, bo widze ze wszystkie masz chyba tak samo sciemnione
  14. Hej, mam zamiar przyciemnic sobie szyby w mojej VB wszystkie prócz przedniej oczywiście, Mam kolor auta Z266, Rozchodzi sie o to jaki wybrać stopień % przyciemnienia tylnich szyb, zeby autko ładnie sie prezentrowało, Wiadomo że boczne przednie muszą przepuszczać chyba 75% swiatła minimum, Ale tylne już mniej, I tu pytam Was jak przyciemnić zeby to wszystko ładnie wyglądało foto auta: http://www38.zippyshare.com/v/97039592/file.html
  15. jak nie kupisz kostek, to zrob na tzw ''krotko'' czyli obetnij stare kostki a załóż konektorki te cienkie, pamietaj wtedy o kolejnosci kabli a mianowicie masz tak : grill-> szary, zolty, biały, brazowy. W prawej i lewej lampie stosujesz taki układ licząc od grila
×
×
  • Create New...