Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Enjama

Forumowicz
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Enjama

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Borzęcin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16v

Kontakt

  • GG
    9177297
  1. Już wiem układ pusty ;/ Po naciśnieciu na tych dwóch zaworkach lekko sykło ostatkiem ciśnienia i tyle Trzeba szukać nieszczelności, był kontrast to może coś znajdą ;d
  2. Nagrzeję lepiej tak do 10 stopni przynajmniej, jak nie włączy się to wiadomo będzie że albo presostat albo brak czynnika ewentualnie ten szary przekaźnik. Bo napięcie do spręzarki dochodzi jak zwieram ten czujnik s20 wszystko rusza. Przy okazji zapytam, czy miał ktoś problem z kierunkami nawiewu ? U mnie od dłuzszego czasu coś nie tak jest. Ustawiam na szybę, a wieje mi i na szybę i przez kratki.Ogólnie kierunki są pomylone.Sprawdzałem kiedyś te linki od pokrętła ale nie były spadnięte. Obieg wewnętrzny działa. Co to może być jakieś klapki sterują tym powietrzem, gdzie ma lecieć ?
  3. Witam Mam problem, zauważyłem że nie włącza mi się sprężarka... myślałem że to przez mróz.Ale po nagrzaniu w garażu dalej zero reakcji.Miałem 5.5 stopnia .Dioda w przycisku klimy świeci. Co sprawdziłem: Po zwarciu w przekaźniku szarym (pierwszy od prawej) Skrzynka przekaźników przed akumulatorem. 2z8 i 4 z 5 załącza się sprężarka jak i wentylator. Czujnik S20 zwarłem pin 1 i 2 i ruszyła spręzarka jak i dwa wentylatory. Niedawno jeszcze działało wszystko ok.Bezpieczniki przeleciałem od klimy i wydają się ok ... żaden nie przepalony.Sprawdzałem Skrzynkę obok akumulatora, dwa zielone bezpieczniki jak i te w środku pod deską. Muszę ten przekaźnik szary, na podmianę wsadzić jak nie ruszy to co może być ? Presostat albo pusta klima ? Jak sprawdzić czy mam gaz w układzie, albo ten presostat Może ktoś podpowie co jeszcze sprawdzić ? Dodam że po włączeniu przyciskiem klimy, ani spręzarka się nie włącza ani wentylator. Klima manualna
  4. Super wszystko jasne Na razie nie śmierdzi jak to przetkałem, ale jak zrobi się cieplej to wjeżdzam na kanał i działam. Pozdrawiam i dzięki
  5. Dzięki piękne, jeszcze jedno pytanko Mówisz żeby zaślepić ten co idzie do silnika, tylko mam przewód zaślepić gdy jest nałożony na silnik czy na zaworek ? Może głupie pytanie ale wolę mieć pewność
  6. Odgrzeje znowu, bo czuć opary (benzynę) przy włączonym nawiewie na postoju.. (podczas jazdy jest ok) Ostatnio przeczyściłem wężyk od filtra węglowego do tego zaworu oparów oraz sam zawór ... było pozatykane węglikami. Zapewne gąbka w tym filtrze jst uszkodzona i zasysa mi te węgliki i zatyka zawór regulacji oparów. Mam zamiar rozciąc ten filtr węglowy, wymienić dwie gąbki i pospawać obudowę opalarka i spoiwem. Ale na szybko chciałbym zapytać czy istnieje możliwość zaślepienie tych przewodów przy zaworze regulacji oparów ? Wtyczkę bym zostawił, tylko nie wiem czy ma oba zatkać ? czy tylko jeden ? jeśli tak to który ? Zastanawia mnie jak ten zapach wpada razem z powietrzem przez kratki hmm
  7. Panowie odgrzewam swój temat po paru latach Reg Fast listwa ma już za sobą 100 tys, a parownik alaska 140 tys. Zaczeły się od wczoraj problemy z szarpaniem, gdy dodaję mocno gaz tak do 2 tys obrotów. Powyżej 2tys już ciągnie ok bez szarpania... na PB chodzi o bez szarpań. Wymieniłem świece, nie pomogło.Zakupiłem nowe kable, jutro je montuję ... ale wątpię ze to ich wina bo na PB jest ok.Wymienię dla świętego spokoju. Ogólnie to chodzi mi jaką wybrać na dziś listwę wtryskową? Bo tych Reg fast niebieskich już chyba nie produkują ... na allegro jakies 2 aukcje są niby jeszcze Parownik albo będę regenerował bo wychodzi tylko 50 zł za części.Mam Alaskę At09, ewentualnie coś w miarę taniego, byle było na tyle mocne aby nie było problemu z 115 km w X18xe Z góry dzięki za pomoc
  8. Mam jeszcze pytanie orientuje się ktoś jaką powinny mieć rezystancje kable Beru ? Znalazłem tylko na stronie ngk przewody zapłonowe z rdzeniem miedzianym: 1 do 6,5 kΩ Czy te wartości będą też prawidłowe dla beru ?
  9. Wtryski gazu ? To szarpanie mam już dlugooo jak listwa wtryskowa lpg była nowa to było podobnie. Wymienie na początek kable, ale podejrzewam że to poduszka,poduszki silnika skrzyni. Wymieniałem jedynią tą górną pod maską kiedyś. Koszt tych poduszek jest bardzo duzy, pewnie ponad 600zl. Jak zdiagnozować która jest padnięta ?
  10. Mam lpg i własnie wczoraj zauważyłem że sporadycznie zdarzało się szarpanie gdy z niskich obrotów, deptałem gaz na maxa. Raz tak miałem już z nowymi świecami denso i skojarzyłem że to może być coś ze swiecami. Wymieniłem po 30 tyś km na lpg miały siwy kolor Wymieniłem dziś, ale jeszcze nie testowałem dokładnie... trochę mniej szarpie ale nadal to czuć. Najbardziej jak delikatnie muskam i puszczam gaz. Na kablach jest taki kalendarzyk okrągły i strzałka jest na 98... a samochód wtedy wyprodukowano. Nie wiem czy to możliwe aby one były oryginalne Wymienie i tak z ciekawości, a nóż coś pomoże jeszcze.
  11. Sorki za odgrzebanie, mam problem z szarpaniem po odjęciu gazu. Gdy puszcze gaz szybko to po chwili szarpnie 2 razy. Wymieniłem dziś świece po 30 tys na lpg NGK i jest trochę lepiej, ale do końca nie przeszło, Zastanawiam się czy kabli nie wymienić, Mam kable Beru i one są chyba od początku w samochodzie bo data na nich to 98 rok O.o Na liczniku mam 280 tys a ile na prawdę to nie wiem Mierzyłem je niedawno i parametry miały w normie, (parametry brałem ze strony NGK) Myślicie że kable coś dadzą na to poszarpywanie ? Najbardziej to widać jak delikatnie puszczam i naciskam gaz... tak że ledwo muskam gaz.
  12. Zaślepiłem dziś po przeczyszczeniu egr, grubsza blaszka po dezodorancie Mam nadzieje że taka wystarczy. Samochód mniej szarpie po puszczeniu gazu, więc jakiś plus tego jest ;] Oby tylko spalanie nie wzrosło. Najważniejsze pytanie czy po zaślepieniu wężyki mają być wszystkie podpięte dalej ? Zostawiłem jak było z podpiętymi wężykami i na razie checka nie mam.
  13. Sorki że odkopuję ale mam problem z egr a tu ładne zdjęcie widzę jest. Chodzi o to że zauwazyłem spadnięty wężyk nr 1 jak na zdjęciu od strony silnika... gdy go wpinam i odpalam samochód, to telepie silnikiem nie chodzi równo.Tak jakby się ksztusił. Po odpięciu i odpaleniu, chodzi normalnie. Nie wiem ile tak jeździłem z spadniętym węzykiem, ale nie zauważyłem żadnego błędu ecu ani większego spalania.Dać sobie siana z tym i jezdzić jak teraz ? Dodam że egr normalnie podpięty pod wtyczkę.
  14. Witam Chciałem wymienić amorki z tyłu, bo coś mi stuka strzela gdy wjezdzam na krawężniki, albo gdy samochód się buja na koleinach. Amorki Monroe maja już za mojej kadencji 100 tys przejechane, a nie wiem ile zrobił poprzednik. Na stacji oczywiście 80 procent sprawności Amorki są suche. W zestawie amorków są odboje i osłony, co należy jeszcze wymienić ? Możecie podać namiary gdzie mogę kupić komplet tych gum do kolumny ? Zostawił bym jedynie gumę co opiera się o nią spręzyna w kielichu.Mam takie dwie w dobrym stanie ori GM
  15. Ale jak wklejam swój VIN W0L0JBF19W1247925 to pisze mi Approx. mileage: 277,246 km Podobny przebieg bo 277 792 km podał mi jeden użytkownik z forum, i teraz nie wiem czy korzystał z podobnych stronek No ale jak mówicie żeby nie wierzyć takim stronom to ok. Rozumiem że żeby się dowiedzieć o przebieg musiałbym dzwonić do ASO w DE tak gdzie został kupiony ?
×
×
  • Create New...