Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mazi3m

Forumowicz
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mazi3m last won the day on March 30 2015

mazi3m had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About mazi3m

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/13/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin/Kraśnik/Opole Lub
  • Zainteresowania
    Tuning opty/mech. kolekcjonerstwo,majsterkowanie itp

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Signum 3.0

Recent Profile Visitors

519 profile views
  1. Witam moze ktos mi pomoze bo mam ten sam problem co kolega ktory pisal ten post i reszta forumowiczow tym dotknieta z tym ze u mnie jest spadek mocy powyzej 3tys obr.muli go, no i kopci bardzo skubaniec , błedy ktore byly to czujnik sprzęgla i cisnienia oleju. Gdy go odpalam albo na mniejszych biegach go przymule to slychac pusty dzwiek z tlumnik. Rozruch jest bezproblempwy w kazdych warunkach chodz i tak podejrzewam wtryski... gdzie szukac
  2. Witam. Powiedzcie mi jakie rozmiary sa podkladek do Vectry C 3.0CDTI Y30DT dzieki
  3. Witam mam podobny problem tylko ze w Signum 3.0CDTI Od niedawna strasznie trzesie w srodku na postoju. Gdy jade wogole.Bawiac sie sprzeglem na postoju nic sie nie zmienia caly czas trzesie.Czy to dwumasa? Obroty niby nie faluja chodz minimalnie sobie drga wskazówka. Moze przepływomierz , juz nie wiem sam
  4. 3 litrówka dobrze sie smiga, ciekawy jestem 3.2 VS 3.0CDTI szkoda ze nie ma na YT wiadomo ze inna pojemnosc i konie ale ciekawe ciekawe 3.2 vs 3.0CDTI
  5. jak by miał przebieg jeszcze przed 2 na przodzie to czemu nie... zbigos dobrze to ujełeś bo mechanicy to naprawde by mnie puscili z torbami . Za samą wymiane silnika kompletnego juz do jazdy wołają 1500zł za zrobienie samego bay passa wołaja tyś.
  6. Jestescie milosnikam 2.0T ok ale nie sadze ze najrozsadniej jest w takim przypadku wymiany na bezyniaka, moze nie tyle ze rozsadniej a oplacalnie. ok jesli ktos w tym siedzi i ma forse to sie zgadza ,
  7. wszyscy mądrzy a i tak jezdza Vectrami i Signumami a sr**ą na siebie,, he smiesznie, jeszcze rok temu mozna było z kim popisac jaki sens robic swapa do diesla wez sie zastanów co mowisz.Mówiłem o waszych pomysłach to nie jeden sie śmiał mechanior juz nie wspomne o ASO bo mozna było aby sie wstydu najesc za was haa Masz 2.0T jak jeszcze zagazowana to zobaczymy jak długo polatasz bez rzadnej awari... nie bede sie odnosił do wypowiedzi do Rafalg bo co jak co ale sory 2.Nie widziałem zeby były trzy litrówki az tak tansze od innych motorów. 3.Ja tu nie mam zamiaru sie sprzeczać ale sami Oplami jezdzicie a sracie na nie , nie czaje niektórych
  8. marcinek180'' z kąd wy te pomysły z 2.0T do diesla znajdujecie... ahh nie czaje to samo kolega Rafalg z tym 2.0T. Owszem ze te silniki dobre nie znaczy ze do diesla bo sie smieją wszyscy.... smieja sie z takich pomysłów ... Juz rozumiem wypowiedz sprzedaj swojego kup 2.0 T . Panowie konkrety i z głową.... upatrzona Y jest juz , swoje czesci sie ożeni i pare PLN zostanie trudno kazdego to czeka nawet Z-tkę napewno nie tak szybko jesli bedzie sie dbało i nie bedzie nontoper pedał w podłodze
  9. chlopie SWAPA to rób u siebie ,jak ty mi wyskakujesz z 2.0T to diesla haaa no chłopie ... nie dla mnie te przeróbki. jednak disel to disel sami wiecie. No nic pozostaje kupic cały Y i zmienic uszczele na grubsza i to chyba najsensowniej wychodzi
  10. ale jak z tym chłodzeniem jest Czy z obu stron bloków są kanaliki chodzenia , mechanik jeden twierdził ze tylko z jednej strony jest i dla tego sie tak grzeja przy wysokich obrotach. jak to jest
  11. nie ale wymieniam silnik cały bo sie zatrał na 3 cylindrach, przegrałem go przy 200KM/h tuleje odziwo nie opadły i chciałem odrazu wymienic te uszczelki na grubsze bo podobno to cos daje czy w obydwu blokach sa kanaliki chodzenia? mechanik mi powiedział ze w jednym tylko i dlatego przez nie wydolnośc chlodzenia sie zatarł na cylindrach i w tym miejscu poscila tez uszczelka... jak to jest
  12. tez mnie czeka wymiana , to jak z tymi uszczelkami ?konkrety !! gdzie robią grubsze ? kto juz to róbił i jak to w praktyce jest?
  13. ,,marcinek180'' tak patrzac wstecz nie pisze nic szczególnego o zamianie silników z Y na Z . Jedni mówia ze rózni sie skrzynia inni mi mowili ze ta sama. U mnie tuleje nie opadły odziwo. ,,............coś napewno o tym pisała''? Nie jesteś pewien a gadasz podaj konkretne tematy gdzie tak pisali wiem napewno ze jest przeróbka z czujnikiem połozenia wału przy zamianie z Y na Z, Czy reszta zostaje?
×
×
  • Create New...