Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

coolerclub

Forumowicz
  • Zawartość

    186
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

coolerclub wygrał w ostatnim dniu 19 Sierpień 2017

coolerclub ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    VC 1.8XE oraz Signum 1.8XER
  1. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    no tak mam w VC 02, w FL 06 już sporo lepiej ale przy słupku/ lusterka jakby delikatny szum słychać
  2. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    plus szumiące uszczelki przy drzwiach
  3. eeeee serio?? xer z hydrauliką? rozni sie jakos?
  4. Vectra z ogłoszenia

    taa i migacze poaranczowe. takie to miałem w VC 2002r
  5. to jakiś kret polecam oraz tak się sprawdza jak dla naszego z18xer
  6. Z18XER pracuje jakby na 3 cylindrach

    hoho to było by extra , ok 210tyś Dziusiox kupowałeś zestaw blokad? może chcesz odsprzedać
  7. Z18XER pracuje jakby na 3 cylindrach

    to w sumie mam zapas w takim razie zrobię rozrząd, a szklanki przy 0,10 Dziusiox a powiedz jeszcze, ten mikrometr miałeś zakres do 25mm? (bo większość takich jest na alledrogo)
  8. Z18XER pracuje jakby na 3 cylindrach

    tego to się nie sprawdzi samemu, niestety. a Ty jakie masz podzespoły w instalce? jaka wartość kwalifikuje bezzwłocznie do wymiany, co by głowicy nie nadwyrężyć?
  9. Z18XER pracuje jakby na 3 cylindrach

    Heh taa dla kucy Przede wszystkim to Rozrząd mam po niewiadomym przebiegu, wiec wypada go wymienic a za rok znowu to rozbierac i gaz by sie tez juz przydał. Gdyby nie rozrzad to bym mial szklanki w nosie
  10. Z18XER pracuje jakby na 3 cylindrach

    jaki miałeś zakres mikrometra? do 25mm? ja mam takie, w sumie 7 bym ruszał ssące (0,21-0,29) nominalnie 0,25 wydechowe (0,27-0,35) nominalnie 0,30 1) 0,20 0,22 1) 0,27 0,27 2) 0,24 0,24 2) 0,31 0,32 3) 0,25 0,25 3) 0,33 0,33 4) 0,25 0,20 4) 0,28 0,27 czy od razy wszystkie ssące do 0,29 i wydechowe do 0,35 zjechać? ten materiał szklanki jest twardy bardzo? Czy trzeba uważać, bo można łatwo przegiąć kilkoma dociśnięciami kamienia?
  11. już ze 60 tyś daje radę, oby tak dalej
  12. Z18XER pracuje jakby na 3 cylindrach

    czyli jak mam takie coś z wiertarką dokupuje kamień i już? Można działać??
  13. Z18XER pracuje jakby na 3 cylindrach

    ok, rozumiem. w sumie wychodzi, że jak się dobrze ustawi znaki na KFZ, założy blokady, dokręci się- to nie ma opcji- musi wsio się zgadzać po 2 obrotach wału
  14. z ciekawości sprawdziłem co mam w z18xe, czyli LPGTECH to też pasuje pod z18xer?
  15. Z18XER pracuje jakby na 3 cylindrach

    ok, a co w takim wypadku? od czego zacząć szukanie? jak się zrobi 2 pełne obroty a znaki na kołach się nie pokryją, to jeszcze raz ściągać wałki? bo tam nie ma regulacji (chyba, że na KFZ) tego to akurat nigdy na oczy nie widziałem
×