Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

coolerclub

Forumowicz
  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

coolerclub last won the day on August 19 2017

coolerclub had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About coolerclub

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    VC 1.8XE i Signum FL 1.8XE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. od siebie dodam, że na początku zdecydowałem się wymienić tylko łącznik stabilizatora z prawej strony. Efekt taki, że nie było już stuków na postoju- jednak podczas jazdy dalej waliło bez zmian. Jedyne co pozostało ty wymiana prawego amora. Postanowiłem kupić używany cały komplet- amor sachs+sprężyna jakaś naklejka "suplex" z gumą+poduszka sachs. Wymieniałem teraz w sobotę- jak na razie cisza- nic nie stuka Wcześniej był u mnie amor kraft z jakąś sprężyną+ poduszka sachs ale nie wiem który element jest wadliwy. Parę dni wcześniej sprawdzali skuteczność amorów na SKP i przód miał po 80%
  2. coś może w tym być, dzisiaj kumpel mi bujał autem i stukanie jest jakby spod silnika, w kielichach cisza. na stabilizatorze przy łączniku wyczuwalne są "trzepnięcia z rezonansem, zadrżeniem", odnośnie gum stabilizatora to mają być "nieśmiertelne" w polifcie
  3. a miał może ktoś takie coś? Wystarczy delikatnie autem od strony kierowcy ponaciskać za błotnik góra -dół i stuka strona pasażera. Naciskając str pasażera trochę słychać stronę kierowcy- ale trochę. Działa to na przemian. Jak naciskasz jedną stronę stuka druga strona. Byłem dzisiaj na stacji kontroli i sprawdzał gość przy mnie- zero jakiegokolwiek luzu na wahaczach, łącznikach, amory mają pełną sprawność, nie są nigdzie pęknięte na dolnym zwoju. miał ktoś podobnie? Może poduszka amora- ale tak bardzo?
  4. z18xer to w ogóle nie ma pokrywy silnika jak z18xe przykręcanej na 2 śrubki do pokrywy zaworów. z18xer ma plastikową pokrywę zaworów i kawałek plastiku pośrodku zakrywający cewkę
  5. u mnie była rysa w cylindrze więc blok na śmieci. żaden remont nie wchodził w grę. tylko cały silnik. szukaj silnik w aucie do odpalenia. proponuje fora na FB, tam znalazłem.
  6. ja wymieniałem silnik, wyszło z silnikiem, robotą, rozrząd, oleje, uszczelki i pierdoły niecałe 3 tyś
  7. a wiedziałeś jadąc? czy dopiero na miejscu się dowiedziałeś?
  8. w 1.8 xer 140 to przede wszystkim pada uszczelka chłodniczki oleju i ten sie dostaje do chłodzenia. watpie zeby to była upg.
  9. a jak bez kata odpalasz zimny silnik to on chwile faluje obroty i jakby "popierduje"? i sie uspokaja?
  10. wystarczy, że wyciągniesz i będzie działać.
  11. to zależy jak on chce, to albo musi mieś krótsze przednie sprężyny albo tylne dłuższe. u niego sam tył lub sam przód jest ok. niestety razem słabo
  12. tył za nisko bo przod chyba ok
  13. a masz jakiś uch model/numer dać
×
×
  • Create New...