Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

coolerclub

Forumowicz
  • Content Count

    244
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

coolerclub last won the day on August 19 2017

coolerclub had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About coolerclub

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    VC 1.8XE i Signum FL 1.8XE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy starczy jak odlacze bezpiecznik od gazu? Czy tylko do gazownika?
  2. Hej. Silnik z18xe bez egr z LPG. Tylko poranne odpalenie jak na filmiku lub rano odpalę, podjadę do roboty i postoi ze 6 godzin. Trzepie silnikiem, sam sobie gazuje, popierduje, czuć trochę coś jakby benzyną. CZasem dużo wariuje, czasem mało a nawet zdarzy sie odpalić normalnie. Uspokaja się przy 800 i smiga normalnie do kolejnego dnia. Wyczyszczona przepustnica, podmieniona cewka, przepływka, nowe świece. Bez błędów. Macie propozycje gdzie szukać? LPG było ustawiane podczas jazdy kiedyś tam ale nie pomagało. https://www.facebook.com/maciej.kilinski.9/videos/1297332163765852/
  3. luty zrobione i będzie na przyszłość (ale to nie one były winowajcą), bo nie poprawiły negatywu na GID i wyświetlaczu km oraz braku podświetlenia zegarów. Vectra jak to baba robiła ciągle mi psikusa, nie wiedzieć czemu ciągle nastawiała sobie podświetlenie/ ściemnienie wszystkiego na .......minimum przypadkiem wystarczyło pokrętłem dać więcej mocy podświetlenia i wsio działa na dzień dzisiejszy... oby na zawsze
  4. ok, dopytam: 1. masę brać z lampki/ podłączyć się pod wiązkę drzwi / (nie wiem czy można pod blachę drzwi?) 2. zakładać na + w każdych drzwiach bezpiecznik 5A?
  5. może głupie pytanie ale biorąc sposób 2, czyli od lampki w podsufitce do przewodu pociągniętego za schowkiem dajemy szybkozłączkę i mamy przód załatwiony. A czy do tego samego kabla można dać jeszcze jedną szbkozłączkę i puścić na prawy tył (tam dodać jeszcze jedną np. na lewą stronę)- na jednym kablu byłby 4 lampki/ taśmy led??
  6. mnie też dopadł problem z licznikiem, brak podświetlenia skal, jak włączę światła to kilometry i GID robi się totalny negatyw. Wyjąłem licznik i rzeczywiście ze 3 luty mają pęknięcie. Był też tamtejszy mieszkaniec 🙂 Pytanko brzmi czy tak bywa, że one mają taki bursztynowy nalot (utlenianie)?? To białe po prawej to problem czy tylko przetrzeć? (strzałki)
  7. a ja mam teraz taki patent z zegarami. Nie podświetla się podświetlenie licznika (skal i wskazówek), wskazówki normalnie podnoszą się, wyświetlacz normalnie działa (tam gdzie pokazuje otwarte drzwi po lewej), kilometry podświetla normalnie, gid też normalnie bursztynowo ale.... jak dodatkowo włączę światła mijania to kilometry nikną i gid też- czor ne- praktycznie nic nie widać- jak słaby negatyw... podświetlenie licznika dalej kaputt. Nie działają też światła drogowe (długie) ale to kupię żarówki i sprawdzę. błąd mam ciągły na czerwono i nie da się go wykasować: B2810 - Steering Wheel Remote Circuit Open or High Voltage. (04) - Present wsio było ok, dopóki nie padł mocno akku, autopomoc musiała podłączyć booster/starter i jeszcze dodatkowo kable ze swojego akku i do dopiero wtedy to razem za 3 razem odpaliło auto. jakieś pomysły lub propozycje...? 🙄
  8. witam, aktualnie mam VAUX-COM 120309a po angielsku. Jaki jest najlepszy / stabilniejszy po polsku?? pozdrawiam
  9. ja robiłem w garażu bez kanału. nawet sprężarki nie ruszałem. zabezpiecz sobie wydech, bo m się oleju nalało i przez 20 km dymił jak syrenka
  10. a czy istnieje schemat grzania lusterek polift?
  11. a jest taki portal z ogłoszeniami jak masze otomoto lub olx w Szwecji?? z ciekawości bym zobaczył jaki mają ceny aut
  12. od siebie dodam, że na początku zdecydowałem się wymienić tylko łącznik stabilizatora z prawej strony. Efekt taki, że nie było już stuków na postoju- jednak podczas jazdy dalej waliło bez zmian. Jedyne co pozostało ty wymiana prawego amora. Postanowiłem kupić używany cały komplet- amor sachs+sprężyna jakaś naklejka "suplex" z gumą+poduszka sachs. Wymieniałem teraz w sobotę- jak na razie cisza- nic nie stuka Wcześniej był u mnie amor kraft z jakąś sprężyną+ poduszka sachs ale nie wiem który element jest wadliwy. Parę dni wcześniej sprawdzali skuteczność amorów na SKP i przód miał po 80%
  13. coś może w tym być, dzisiaj kumpel mi bujał autem i stukanie jest jakby spod silnika, w kielichach cisza. na stabilizatorze przy łączniku wyczuwalne są "trzepnięcia z rezonansem, zadrżeniem", odnośnie gum stabilizatora to mają być "nieśmiertelne" w polifcie
  14. a miał może ktoś takie coś? Wystarczy delikatnie autem od strony kierowcy ponaciskać za błotnik góra -dół i stuka strona pasażera. Naciskając str pasażera trochę słychać stronę kierowcy- ale trochę. Działa to na przemian. Jak naciskasz jedną stronę stuka druga strona. Byłem dzisiaj na stacji kontroli i sprawdzał gość przy mnie- zero jakiegokolwiek luzu na wahaczach, łącznikach, amory mają pełną sprawność, nie są nigdzie pęknięte na dolnym zwoju. miał ktoś podobnie? Może poduszka amora- ale tak bardzo?
  15. z18xer to w ogóle nie ma pokrywy silnika jak z18xe przykręcanej na 2 śrubki do pokrywy zaworów. z18xer ma plastikową pokrywę zaworów i kawałek plastiku pośrodku zakrywający cewkę
×
×
  • Create New...