Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

542_1456163446

Forumowicz
  • Content Count

    607
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About 542_1456163446

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 11/08/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza
  • Zainteresowania
    robienie kasy, lafiryndzenie sie i nurkowanie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Saab 9-3 2.0t

Kontakt

Recent Profile Visitors

633 profile views
  1. Moze urodzi sie teoria ale potrzebne dane. Masz podglad do pracy sond lambda?? Ecu zglasza moze jakies missfire??
  2. A, ze tak zapytam jaki macie czas wtrysku(i co sie z nim dzieje) na Pb i lpg na b. jalowym??
  3. Symbolu nie odczytalem bo z tego co wszyscy twierdza w 150 i 175km siedzi 11T a w areo 14T. Moje na razie jest w serii bo zima byla. Stroic bede dopiero po zmianie sprezarki bo wiekszosc twierdzi, ze stage1 szybko sie nudzi. Celuje w ok 250ps i 400Nm bo na szarych wtryskach bedzie to maks.
  4. Wlaczalem sie do ruchu. Ruszylem delikatnie by nie zerwac przyczepnosci. Przy ok 20km/h docislem pedal gazu do konca na pierwszym biegu. Po chwili uslyszalem ostry huk. Niestety wracalem na lawecie:( Przegub wewnetrzny nie wystepuje w zamienniku. Trzeba nabyc cala połos. W moim przypadku rozerwalo "koszyczek" na pół. Nie wiem czy to przypadek czy nie. Napewno zostal maly uraz w glowie bo pedal gazu do konca wciskam dopiero na drugim biegu
  5. Hapko ja ukrecilem w saabie ss przegub wewnetrzny juz w serii. Czy w VC sa takie same??
  6. Podepne sie pod temat. Obecnie w moich rekach Saab 9-3 2.0t 175ps 07rFL. Czy po wymianie turbiny z T11 na T14 trzeba odrazu stroic czy mozna normalnie jezdzic?? Czy moj kolektor po budzie po FL jest taki sam jak w aero??
  7. Nowy valdek daje rade ale to narazie faza testow:) Starego modelu szkoda zakladac do trabanta. Potrafia sie rozjezdzac o 30% na banku
  8. Bardzo dziwne Z jednej strony czas wtrysku na gazie wiekszy niz na benzynie wiec jest ubogo a 2-giej strony mnoznik sporo za wysoki. Jaki rozmiar dyszy posiadasz??
  9. Oto przyklad jak pada na ryj cisnienie w tomasiaku alasce przy max bucie. Ciekawe jak pada tym co maja go w 2.0 16V a mowia, ze "idzie pieknie". No idzie jak w momecie spadku cisnienia sterownik podpiera sie dotryskiem benzyny Do certino: Tepmeratury masz optymalne i nie ma potrzeby ich zmieniac. Co do cisnienia to fakt opada znaczaco ale jest to jeszcze granica akceptacji w przypadku staga. Zadzialal by korekcja po cisnieniu i jakos by to bylo. W przypadku sirocco niestety nie wiem. Sprawdz jeszcze czy wtryski nie zapetlaja sie przy max bucie i jakie jest napiecie sondy
  10. bedzie opc w automacie cz tylko manual??
  11. Bardzo fajna i rzeczowa porada. Jak widac nie ma sie czego bac. Dziwi mnie tylko ilosc syfu w srodku lacznie z filterm fazy lotnej, ktory ograniczal przeplyw gazu.
  12. Dzisiaj da sie prawie wszystko zagazowac co nie przekracza 60ps z cylindra. W twoim przypadku przy 300ps\6cyl=50ps z cyl. To duzo ale nie znaczy, ze sie nie da. Sterownik lpg nie "ciagnie" mapy Pb lylko kopiuje czas wtrysku w calym zakresie obciazen. Czyli nie wazne jaki mamy zmodyfikowany soft Co zamontowac?? Elektronika: dowolna w zaleznosci od fantazji i portfela. Rekuktor: 2x europegas 200kw albo 2xscorpion gt Wtryskiwacze magic jet, matrix HD, jak masz kase to keihin Miedz obowiazkowo 8mm Przy takim setupie mieszanka powinna byc prawidlowa tak wiec temp. spalin bedzie taka sama lub troche wyzsza niz Pb Po zalozeniu takiej instalki podpinamy laptopa i kalibrujemy dysze i cisnienie red. sprawdzamy temp red.-gazu, sprawdzamy cza wtrysku regulujemy mnoznik. Testujemy instalacje katujac auto. Jezeli cisnienie gazu na reduktorach spada o 0.3bara ratujemy sie dotryskiem benzyny i dalej striomy instalacje by nie zrobic krzywdy silnikowi Wszstko sie da ale w przypadku 2.8 nie wolno oszczedzac i przedewszstkim miec troche wiedzy. Takie auto gazuje sie 2, 3 dni. Ja dla siebie robil bym to chyba ponad tydzien
  13. Odolejacz nie obniza temp(nie mylic z lubryfikacja)gazu. Przynajmniej ja nic o tym nie wiem. Jego zadaniem jest dokladne przefiltrowanie gazu wkladem poliestrowym tak by tloczki/plytki wtryskow sie nie lepily przy zimniejszym gazie, np: szybka jazda na autostradzie lub poranne przechodzenie z pb na lpg. Co do samej temp gazu. Wiadomo im zimniejszy tym lepszy. Niestety przy 4 gen gaz zmienia swoj stan skupienia a budowa popularnych wtryskiwaczy lpg wyklucza "zimny gaz"("zderzaki" tloczka wykonane sa z gumy) Optymalna temp gazu to 25C. Co do emulacji benzyny to prins ja stosuje na zasadzie 2-ej generacji wlasnie po to by oszukac ecu pb. Czyli mamy sekwecje z wpietym emulatorem jak w przypadku starszych instalacji. Dodatkowo atutem mozna powiedziec jest to, ze tak oszukany ecu raczej sie nie rozjezdza.
  14. Dla woli wyjasnienia Instalacja prinsa nie jest w cale taka och i ach. To, ze jest idioto odporna to jedno a to, ze swoja dobra opinie zawdziecza przedewszystkim wtryskom keihina to juz nikt nie powie. Czesto zdaza sie, ze po zalozeniu instalacji wyswielta sie check. Odrazu w warsztacie zaproponuja nam prinsa i problem zniknie dlaczego?? bo w elektronice prinsa stosuje sie podwujna emulacje sondy co w cale nie rozwiazuje sprawy rzeczowo. Jezeli mial bym sobie zamowic instalacje firmowa(ta z drozszych) to wolal bym jednak landi. Co do instalacji i turbo. Generalnie nie ma wiekszych przeszkod w stosowaniu lpg w tych silnikach. Trzeba jednak wziasc pod uwage fakt, ze do silnikow turbo trzeba zastosowac( z wiadomych wzgledow) o wiele bardziej stabilny reduktor niz w silnikku wolnossacym o podobnej mocy. W innym wypadku przy maksymalnym wykorzystywaniu potencjalu silnika czas wtrysku bedzie sie wydluzal a mieszanka bedzie uboga. W domu mamy C-klase z silnikiem 1.8 kompressor 163ps i 250Nm Chodzi bezawaryjnie(zrobione narazie 20tkm) i bogato do odcinki na zestawie: Elektronika KME Diego Reduktor KME Gold Wtryskiwacze Magic jet przy dyszy chyba 2.5mm Miedz Fi 8mm Majac vectre w turbo i zrobienie programu na ok 200ps bylo by to na: Stag 300/4 Europegas 200KW Magic jet ewentualnie na keihinach jak bym mial wiecej kasy Dobry odolejacz i miedz 8mm
  15. Dokladnie Zubek albo Elpigaz (instalacja Stella 4DPI)
×
×
  • Create New...