Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

michalm83

Moderator
  • Zawartość

    4 071
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    29

michalm83 wygrał w ostatnim dniu 14 Luty

michalm83 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

212 Briliant

O michalm83

  • Urodziny 1983.02.03

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dęblin/Europa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Nr klubowy
    1024
  • Auto
    Opel Vectra C Kombi OPC Line2
  • Oddział VKP
    Lubelski

Ostatnio na profilu byli

3 632 wyświetleń profilu
  1. Malowanie zacisków....

    1.No bo tak jest jeśli mowa o zacisku 314. Tylny zacisk 292 i każdy inny to aluminiumi jakoś nie widzę gdzie ktoś pisał że to żeliwo? Jarzma są żeliwne. 2 Mając zacisk w ręku i wyjęty tłoczek nie rzuciło Ci sie w oczy że to amelinium? 3 Zanim coś traktujesz chemią pierwszy raz to chyba należy zrobić próbę ? 4 Otwory na te sprężynki są przelotowe i można próbować je wybić od drugiej strony. 5 Jeśli u siebie masz zacisk taki jak ten zniszczony to możesz go zamienić.
  2. A to nie w tych dieslach pękały wały ?
  3. Malowanie zacisków....

    Ja mocze w kwasie do mycia aluminium . Co jakiś czas pędzelkiem roszę syf i nie trzeba za wiele pracy żeby zaciski były czysta.
  4. Kiedyś oglądałem auto pod salonem Toyoty. Niestety salon był tylko zmyłką i nikt o takim aucie nie słyszał.
  5. W z18xe nie ma kól rozrządu. Na filmie słychać cykanie wtrysków i dzwięk zaworów ale w tle jakby klekotały KZFR
  6. Malowanie zacisków....

    Ten bolec sie wyciąga a nie wykręca. Lepiej je zdemontuj przed malowaniem bo może sie okazać że nie da sie ich łatwo wyjąc .
  7. Chyba odzywają sie koła zmiennych faz.
  8. Ale jakiś tjuning był bo brak emblematów na tylnej klapie.
  9. Gałka zmiany biegów z przedlifta.
  10. zminana tarcz na 314

    Montuj co chcesz ja biore Mikoda + Ferrodo Premier.
  11. Niestety podają tylko ostatni zarejestrowany przebieg.
  12. W 1.9 robiłem końcowy i niestety musiałem rozcinać stary bo nie dało sie rur rozłączyć. Ale plecionka z tego co patrzyłem też da sie wymienić bez demontażu . Wszystko zależy od sytuacji . Raz opłaca sie robić samemu innym razem lepiej oddać to komuś.
  13. Temat jest o silniku 1.8. Robiłem(znaczy mechanik robił) w VC i Astrze H i podejście migomatem jest bez ściągania.
  14. Mam kanał ale czasem są takie roboty że nawet nie opłaca sie do niego włazić.
  15. Mi sie opłaca wydać 70 za plecionke i spawanie niż zakup nowej rury za 130+robota. Podejrzewam że więcej roboty z zamontowaniem nowej niż wspawanie drugiej.
×