Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

michalm83

Moderator
  • Content Count

    6310
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    52

michalm83 last won the day on June 8

michalm83 had the most liked content!

Community Reputation

310 Briliant

5 Followers

About michalm83

  • Rank
    Vectromaniak
  • Birthday 02/03/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dęblin/Europa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Nr klubowy
    1024
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9/150 Kombi OPC Line2
  • Oddział VKP
    Lubelski

Recent Profile Visitors

5314 profile views
  1. Na tym przewodzie jest pewnie jakaś uszczelka. Niestety nie robiłem tego. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  2. Przewód od turbo też może podciekać. Czujnika poziomu nie uszczelnisz. No chyba że go zapaćkasz sylikonem. Z rurka bagnetu też jest trochę zabawy. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  3. Uszczelka pod miska, uszczelnienie rurki bagnetu, czujnik poziomu oleju. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  4. Motul też dobry. Ostatnio jakos mnie naszło na zmianę i wlałem valvoline. Teraz kupiłem PMO Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  5. A ja bym Ci zaproponował PMO wchodzą na rynek . Mają dobrą cenę i jakość. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  6. Podali ci historię bo pewnie podjechałem z dokumentami od auta i że jesteś jego właścicielem problem polega na tym że najczęściej ktoś chce poznać historię auta przed jego zakupem nie posiadając do niego dokumentów w takiej sytuacji a to raczej nie pomoże nawet za stówę Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  7. Moją uwagę przykuła perfekcyjnie zamontowana instalacja gazowa.
  8. Kurcze w UEC na 100% nie mogę wejść w konfiguracja wariantów bez pinu. Mowa o AH i ZB.
  9. Nie da sie bez modyfikacji o których wspomniałeś. Poza tym liczy sie przyrost mocy a nie maxymalna moc na hamowni. Co hamownia to inne wyniki.
  10. Chyba z Insigni 2.0 CDti podejdzie bo to podobne konstrukcje. Jak piszą zamontuj drugie i sprawdź czy jest OK. Co do reklamacji. To musisz udowodnić żę nie jesteś jeleniem i może być ciężko
  11. Oj coś oszukujesz. Żeby zmienić wariant świateł chyba potrzeba pin. W zafirze próbowałem i żąda pin. Zaraz sprawdzę jak to jest w AH
  12. Hmm to chyba w VC w której dawno nie grzebałem. Ale robiłeś zafire b i już chciała kod
  13. [Wiadomość wygenerowana automatycznie] Przed napisaniem posta/tematu należy zapoznać się z "Poradami", strukturą forum oraz użyć wyszukiwarki.
  14. Panowie tematów o rozrządach mamy na forum mnóstwo. Trzy osoby napisały ze silnik na szrot i chyba wystarczy gdybania.
×
×
  • Create New...