Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

michalm83

Moderator
  • Content Count

    6197
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    50

michalm83 last won the day on March 7

michalm83 had the most liked content!

Community Reputation

303 Briliant

4 Followers

About michalm83

  • Rank
    Vectromaniak
  • Birthday 02/03/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dęblin/Europa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Nr klubowy
    1024
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9/150 Kombi OPC Line2
  • Oddział VKP
    Lubelski

Recent Profile Visitors

5109 profile views
  1. Jak szło kilka sztuk tygodniowo to wyczyściliśmy magazyny.
  2. Dlatego kontrolka najlepsza. 86% to już powinno się zacząć wypalać. Najwięcej chyba miałem 92% ale to jeździłem po mieście. Odpukac z DPF żadnych problemów nie mam.
  3. Ja tej apki praktycznie nie używam. Mam kontrolkę i to wystarczy . Bo wiem że wypalanie się rozpoczęło.
  4. A cóż więcej potrzebujesz od takiej aplikacji ?
  5. Opl DPF robił gość z Insignia klub. Niestety nie wiem na jakim etapie to zakończył
  6. No nie do końca. Zawsze coś tam wskazuje. I najpierw bym zamienił wtryski miejscami. Ale ja większość robię sam . Ostatnio jednak z braku czasu oddałem wtryski na sprawdzenie nie bawiąc się w testy.
  7. Wyjąć wszystkie i sprawdzić. Próba przelewowa i korekty to nie wszystko. Jakbyśmy mieli ciśnienie to jeszcze coś może by wywróżył .
  8. Widzę że nie rozumiesz co pisze. Po 4 masz wtrysk na 1 więc 3 wtryskiwacz nie może korygować 4 3 przelewa więc następny wtrysk jest na 4 (1-3-4-2)
  9. Niestety to troche trwa i najlepiej oddać do sprawdzenia.
  10. Cylindry i wtryski liczysz od rozrządu 1-2-3-4. Wtrysk 1-3-4-2 . Tak pracuje silnik 1-3-4-2
  11. Raczej dwumas. Nr cześći masz podane kilka postów wcześniej.
×
×
  • Create New...