Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

michalm83

Moderator
  • Zawartość

    4 911
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    35

michalm83 wygrał w ostatnim dniu 11 Sierpień

michalm83 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

246 Briliant

2 obserwujących

O michalm83

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dęblin/Europa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Nr klubowy
    1024
  • Auto
    Opel Vectra C Kombi OPC Line2
  • Oddział VKP
    Lubelski

Ostatnio na profilu byli

4 113 wyświetleń profilu
  1. michalm83

    Vetra c 1.8 gts ładowanie

    Co to znaczy "ale wyjadę i pada "
  2. michalm83

    Wojska Obrony Terytorialnej

    No tym forum to już mydło i powidło...
  3. Sonde masz opcje na niepodłączony. Dlatego nie ma wykresu jak pracuje. Tylko ciekawe czy jest podłączona. Zmien ustawienia w tym miejscu może zacznie pokazywać.
  4. Prawdopodobnie wzięli dysze z tabelki . Tylko pytanie czy zostawili tak instalacje z niewiedzy czy z lenistwa ?
  5. poczytaj w instrukcji Jak nagrać oCR czy jakoś tak to się nazywa Jak masz główny ekran i latają te wszystkie kreseczki to masz tam możliwość nagrania tego wszystkiego co wyświetla program. nagraj taki plik z biegu jałowego i podczas jazdy .wrzuć go na jakiś serwer będziemy mieli podgląd co się dzieje w czasie jazdy bez potrzeby wrzucania screenów
  6. Podnieść ciśnienie na 1.5 potem kalibracja. Mapy pb i mapy LPG. Zrzuty dawaj na forum
  7. Jak pisałem w ramach testu to i na 1.5 bara można. Potem auto kalibracja .
  8. Na początek można zwiększyć ciśnienie. Wtedy mnożnik troszeczkę opadnie. Można spróbować podnieść ciśnienie nawet na półtora bara Jeśli po tym zabiegu silnik zacznie pracować prawidłowo należałoby zmienić dyszę na większe i obniżyć ciśnienie do około jednego bara
  9. Myśl. Na zegarach błędu związanego z lpg Ci nie pokaże. Po wejściu w sterownik nie masz błędu wtryskiwaczy całkowicie otwartych. ?
  10. Na końcu mapy masz mnożnik prawie 1,3 zapętla Ci tego. Nie masz żadnego błędu?
  11. Zenit , stag,lpgtech to jedna cholera.
  12. My tu o Zenicie a kolega ma STAGa
  13. Ja tez się nie znam. Może trzeba jakiś ptaszek w ustawieniach zaznaczyć.
×