Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ardsky

Forumowicz
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ardsky

  • Rank
    Nowy
  • Birthday December 2

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    LBN

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VC 2.0T lift

Kontakt

  • GG
    1601388

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, rozwiązał ktoś jeszcze problem z wyskakującym błędem p0101 oprócz kolegi wyżej ? ja od kilku dni tez się z tym zmagam i nie wiem co robić, przepływka podmieniona była, zaworki przy turbo i przepustnicy były zmieniane na nowe jakoś półtora roku temu, tak samo jak zawór bocznikowy na mocniejszy tłoczkowy ?
  2. Witam ja od kilku dni też mam problem ,wyskakuje mi codziennie błąd P0101, auto jest cały czas zamulone nawet jak nie zapali się błąd, tylko czasami bardziej muli że na 1 i 2 biegu nie da się ruszyć a czasami mniej zamula ale przy 2 tyś obr gdzieś szarpnie, jeszcze czasami jak się rusza to od razu wgniata w fotel ale poszarpuje, tylko czasami się odmula i jedzie normalnie, przed pojawieniem się błędu to auto zaczynało mi pooszarpywać przy 2 czy 2,5 tyś obr ale to było to takie jedno szarpnięcie, na początku myślałem że to jakaś cewka, przepływka była podmieniona i wiadomo że to nie ona, zaworki przy turbo i przepustnicy zmieniałem jakoś ponad półtora roku na nowe, zawór bocznikowy też jakoś półtora roku zmieniony na tłoczkowy z properfect, przewody podćiśnienia są tak samo zmienione na nowe sylikonowe. Ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny ? zaworki by się popsuły już np ? nieszczelności dokładnie nie sprawdzałem ale psikając plakiem to obr się nie ruszały, z tego co znalazłem na forum to u jednego chłopaka była wina IC ale może ktoś jeszcze miał taki przypadek i podpowie jak się go pozbyć
  3. mi czasami podobnie falują obroty, trochę mniej, też ten silnik, przepustnice wymieniłem bo mi padła ,na tej trochę rzadziej falują obroty, może to być wina przepustnicy, sterowania, może też być przez alternator, u mnie np. tez wykryto że przez regulator napięcia wskazówka od obrotów faluje, jeszcze może być przez nie szczelny dolot, gdzieś delikatnie zasysa lewe powietrze, z wyłapanie tego problemu nie jest łatwo
  4. Witam, jakiś czas temu przeczytałem wasze komentarze i postanowiłem zmienić trzy rzeczy bo auto raz lepiej ciągneło i raz gorzej, zamulało, wymieniłem zawór bocznikowy properfekt i te dwa zaworki pierburg, zrobiłem na koniec reset odpinająć aku, zauważyłem że jest lepiej auto lepiej ciagnie ,przyśpiesza ale czasami w bardziej cieplejsze dni,upały lub przy dłuższej jeździe viki trochę zamula, może mniej niż wcześniej ale czasami mam wrażenie że ciut gorzej się zbiera, nie wiem czy to jest już normalne czy może dalej coś jej dolega, żadnych błędów nie było i nie ma bo było sprawdzane dokładnie, macie jeszcze jakieś pomysły co można sprawdzić ?
  5. Podzielę się też opinią, mam założone od września żarniki firmy Neolux, jest to niemiecka firma która produkuje ponoć dla osrama żarówki, cena za szt to gdzieś 130,40 zł robią tylko jedną barwę 4300k, mam wrażenie że nie dawno zmieniło mi się światło na bardziej niebieskawe a wcześniej one świeciły bardziej na żółtawo, biało a na samym końcu było widać cienie niebieskiego, teraz ten niebieski jest jakby bardziej widoczny jak na barwę 4300, a dodam że ja świateł bardzo często używam, zapalam i gaszę gdzieś z 10,11 razy dziennie Następne żarniki będą chyba firmy Prime, mają bardzo dużo pozytywnych opinii i są tanie albo Philipsa jak dostanę dobrą zniżkę
  6. czy ktoś w vc polift przerabiał wlot powietrza ? czy skracał jakoś jego wlot pod grillem ?
  7. jeszcze nie, jakoś nie mogę się z tym zebrać ale postaram się zrobić w ciągu wakacji, jak cos to na pewno napisze o tym
  8. czyli nikomu po zmianie skrzynia nie wyje jak to niektórzy mi mówili że tak może być ja spróbuje zmienić niedługo i zalać ceramizera do skrzyni, zobaczymy czy coś to pomoże http://allegro.pl/ceramizer-cb-do-skrzyni-biegow-kurier-gratis-i5865827714.html myślałem nad tym olejem GM1940004 , następca ponoć GM1940182 ,zobaczcie opis na str http://allegro.pl/olej-przekladniowy-oryginal-opel-1940004-m23-f40-i5925722973.html
  9. A ja mam takie pytanie, czy komuś z was po wymianie oleju skrzynia nie chodzi czasem głośniej, nie huczy bardziej ??? bo sam zastanawiałem się nad wymianą oleju bo dwójka mi czasami zgrzyta i na zimnym wiadomo ciut ciężej biegi wchodzą , znajomi mnie wystraszyli i mi mówią żebym nie wymieniał oleju bo mogę tylko pogorszyć sprawę, że może głośniej chodzić wyć, bo spuści się go z tymi drobinkami i tak dalej a ten będzie za rzadki, producent nie zaleca wymiany w tej skrzyni, jak coś to żebym dolał sobie tylko oleju jak trzeba albo zalał specyfiku np. ceramizer że to ponoć też pomaga, co wy na to ?
  10. o dzieki wielkie za podpowiedzi teraz przynajmniej bede wiedzial jak samemu mniej wiecej posprawdzac szukac przyczyny, jak wykryje dojde co i jak to pozniej opisze. no i wyjasnilo sie wiadomo juz co jest przyczyna zamulania viki, trzeba wymienic zawor podcisnieniowy co jest przy kolektorze nizej po prawej, usterke narazie mam usunieta poprzez zatkanie dwiema kulkami metalowymi teraz auto odzyskalo moc i ciagnie nawet lepiej bo te powietrze cyrkulacja idzie odrazu na wydech, minus jeden to taki ze troche viki bardziej kopci ale mi to nie przeszkadza .
  11. dzis patrzylem przewody te i wygladaja na cale nie sa jakies poprzecierane,jutro jeszcze podjade do warsztatu zeby mi znow sprawdzil wakumetrem podcisnienie, to taka pompa vac kosztuje pewnie z tysiaka :/ ???
  12. a jak mozna samemu dojsc rozpoznac czy nie jest walniety np elektro zawor czy pompa ? czy to trzeba znowu podlaczyc pod kompa i wtedy wyjdzie na wykresie ??? dodam ze ja kiepsko znam sie na mechanice , a jaki jest mniej wiecej koszt naprawy takiej pompy vac jakby sie okazalo ze to ona jest temu wszystkiemu winna ???
  13. Witam, ja mam podobne objawy po przejechaniu kawalka nie wiem kilometra dwoch np i po odpuszczeniu gazu zatrzymywaniu sie jak obroty sa ponizej tysiaca zapala sie kontrolka i auto jest mulowalte nie chce jechac,dopiero pozniej przy 50 na godz kontrolka gasnie i odzyskuje jakby moc ale i tak nie taka jak wczesniej przed usterka :/ czasami jak jade stala predkoscia np 80 na godz tez sie zapali kontrolka i jest auto mulowate trzeba bardziej dusic na gaz :/ podpielem do kompa i wyszlo mi blad >> p0400 podcisnienie czyli raczej EGR . pol roku temu mialem podobne objawy i musialem kupic nowy zawor, bylo wszystko ok auto ciagnelo o wiele lepiej az do srody :/ teraz nie wiem co robic czy kupic nowy zawor czy zaslepic bo ponoc sie da i nie bedzie klopotow czy tez jak opisujecie moze to byc przyczyna czujnika walu ??? ale jakby to byla wina czujnika to by pokazal raczej inny blad nie ???
  14. Jezdza na Taxi i caly czas uzywam AUTOMAPY Polska XL jest najdokladniejsza i tylko na takiej bede smigal
  15. Tez tak mialem auto stracilo moc na 1,2i3 biegu auto bylo mulowate nie mialo przyspieszenia pozniej po przekroczeniu 50k/h kontrolka silnika chek gasla i auto odzyskiwalo moc, wymienilem zawor pompke podcisnienia egr i po problemie koszt na alegro z 230zl.
×
×
  • Create New...