Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wojbo

Forumowicz
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About wojbo

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C kombi 1,9 cdti 150 k

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam szanowne grono forumowiczów. Mam pytanie odnośnie map BMW , czy posiada ktoś wiedzę o wsparciu BMW dla aktualizacji map na nośnikach DVD w przyszłych latach, czy przypadkiem nie jest to ostatnia aktualizacja dla map BMW.Inaczej, czy opłaca się inwestować w wymianę radia z cd70 na dvd90?
  2. Witam, odświeżę trochę wątek. U mnie sprawa wygląda tak po uszkodzeniu tylnej klapy (stłuczka) wymieniłem tylną klapę na używaną w kolorze w której była kpl. wiązka z małym wyjątkiem, obcięta była wtyczka od zamka klapy. Panowie w warsztacie blacharskim przełożyli mi klapę i podłączyli wtyczkę z mojej starej klapy (odcięli) i metodą prób i błędów jak się okazało połączyli wiązkę "nowej" klapy z obciętą wtyczką zamka. Wszystko pięknie działa, ale zauważyłem po jakimś czasie, że rozładowuje mi akumulator. Podłączyłem OP-com a tu wyskoczyły błędy w module kontroli nadwozia BCM : B3011-05 obecny ( wyłącznik bagażnika, przerwany obwód lub napięcie za wysokie) i w zestawie wskaźników U2107-71 obecny ( po skasowaniu błędu zmienia się na sporadyczny) - (nieprawidłowe dane z BCM). Po otwarciu klapy błędy są dalej ale na czarno z odnośnikiem nie występuje i można je skasować. Po zamknięciu klapy błędy wracają na nowo na czerwono. Pomyślałem że może wiązka w klapie albo zamek jest nie sprawny, ale po odłączeniu zamka a potem całej wiązki z REC - a błędy nadal wyrzuca. Podczas podłączania wtyczki przez panów "fachowców " z warsztatu na chybił trafił , pewnie napięcie poleciało tam gdzie nie powinno, tylko pytanie co mogło się uszkodzić skoro wszystko działa - tzn. podświetlenie tablicy po otwarciu i sygnalizacja na desce otwartej klapy i otwieranie i zamykanie (nie mam elektrycznej klapy). Czy problem błędów umiejscowiony jest w REC - u (tam wpięta jest wiązka tylnej klapy) czy może dalej w BCM bo z niego jest sygnalizowany błąd. Może któryś z kolegów ma jakieś pomysły co i jak, czy wymienić REC czy BCM czy może samochód Pomierzyłem upływ prądu w stanie spoczynku 150 mA trochę za dużo, po wyjęciu bezpiecznika nr 9 (BCM) pobór spadł do 0.02 - 0,03 mA czyli ok. I pytanie co jest zwalone? Znalazłem schemat i wiązka klapy tylnej wchodzi do REC (XR6) a do BCM biegnie z REC tylko jeden kabel zielony (z zamka klapy) ze złącza XR2 do X1 i do BCM co myślicie koledzy jak wcześniej pisałem czy uwaliła się jakaś ścieżka w REC i to on wysyła do BCM nieprawidłowe dane czy coś w module BCM czy może prozaicznie gdzieś przerwany - upalony kabel (zielony)? Tak myślę że REC albo BCM chce na siłę zamknąć tylną klapę mimo że ta jest zamknięta i dlatego ten zwiększony pobór prądu, sam już nie wiem. Może ktoś ma jakiś pomysł? Uporałem się z problemem panowie "fachowcy" pomylili 2 kabelki w sztukowanej wtyczce. Dzieki schematowi z książki sam naprawiam połączyłem kabelki prawidłowo, błędy skasowane i nie występują, upływność prądu w normie. Także może komuś ta wiedza się przyda. Dla przypomnienia rozpiska pinów wtyczki pin 1 do złącza XR6 pin 18 pin 2 do złącza XR6 pin 9 pin 3 do złącza XR6 pin 3 pin 4 do masy Pozdrawiam Wojtek
  3. Witam Szanownych Kolegów, potrzebuję rozpiskę pinów wtyczki do zamka klapy tylnej vectra c kombi. Są cztery kable z niej wychodzące jeden brązowy i trzy czarne. Z góry dzięki, pozdrawiam Wojtek. Na zamku są oznaczenia 4 pinów 2 - 4 i 1 - 3 czy może ktoś wie jakie napięcia powinny być na tych pinach? OK już znalazłem schemat także jak coś to dzięki. Jakby ktoś potrzebował to z gniazda zamka: pin nr 3 biegnie do pinu 3 w złączu XR6 kabel czarny 0,5 pin nr 1 biegnie do pinu 18 w XR6 kabel czarny 0,5 pin nr 2 biegnie do pinu 9 w XR6 kabel czarny 0,5 pin nr 4 biegnie do masy kabel brązowy 0,75
  4. Witam, odświeżę trochę wątek. U mnie sprawa wygląda tak po uszkodzeniu tylnej klapy (stłuczka) wymieniłem tylną klapę na używaną w kolorze w której była kpl. wiązka z małym wyjątkiem, obcięta była wtyczka od zamka klapy. Panowie w warsztacie blacharskim przełożyli mi klapę i podłączyli wtyczkę z mojej starej klapy (odcięli) i metodą prób i błędów jak się okazało połączyli wiązkę "nowej" klapy z obciętą wtyczką zamka. Wszystko pięknie działa, ale zauważyłem po jakimś czasie, że rozładowuje mi akumulator. Podłączyłem OP-com a tu wyskoczyły błędy w module kontroli nadwozia BCM : B3011-05 obecny ( wyłącznik bagażnika, przerwany obwód lub napięcie za wysokie) i w zestawie wskaźników U2107-71 obecny ( po skasowaniu błędu zmienia się na sporadyczny) - (nieprawidłowe dane z BCM). Po otwarciu klapy błędy są dalej ale na czarno z odnośnikiem nie występuje i można je skasować. Po zamknięciu klapy błędy wracają na nowo na czerwono. Pomyślałem że może wiązka w klapie albo zamek jest nie sprawny, ale po odłączeniu zamka a potem całej wiązki z REC - a błędy nadal wyrzuca. Podczas podłączania wtyczki przez panów "fachowców " z warsztatu na chybił trafił , pewnie napięcie poleciało tam gdzie nie powinno, tylko pytanie co mogło się uszkodzić skoro wszystko działa - tzn. podświetlenie tablicy po otwarciu i sygnalizacja na desce otwartej klapy i otwieranie i zamykanie (nie mam elektrycznej klapy). Czy problem błędów umiejscowiony jest w REC - u (tam wpięta jest wiązka tylnej klapy) czy może dalej w BCM bo z niego jest sygnalizowany błąd. Może któryś z kolegów ma jakieś pomysły co i jak, czy wymienić REC czy BCM czy może samochód Pomierzyłem upływ prądu w stanie spoczynku 150 mA trochę za dużo, po wyjęciu bezpiecznika nr 9 (BCM) pobór spadł do 0.02 - 0,03 mA czyli ok. I pytanie co jest zwalone? Znalazłem schemat i wiązka klapy tylnej wchodzi do REC (XR6) a do BCM biegnie z REC tylko jeden kabel zielony (z zamka klapy) ze złącza XR2 do X1 i do BCM co myślicie koledzy jak wcześniej pisałem czy uwaliła się jakaś ścieżka w REC i to on wysyła do BCM nieprawidłowe dane czy coś w module BCM czy może prozaicznie gdzieś przerwany - upalony kabel (zielony)? Tak myślę że REC albo BCM chce na siłę zamknąć tylną klapę mimo że ta jest zamknięta i dlatego ten zwiększony pobór prądu, sam już nie wiem. Może ktoś ma jakiś pomysł? Pozdrawiam Wojtek Ps. taki sam tekst umieściłem w podobnym temacie dotyczącego awarii zamka tylnej klapy jak coś, problem rozwiązany, czas na browara
×
×
  • Create New...