Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Przems91

Forumowicz
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Przems91

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bełchatów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI Z19dt
  1. Przems91

    Terkotanie na biegu jałowym

    Duzo wody musialo upłynac zeby wziasc sie do roboty. Najlepsi mechnicy z miasta typowali tyrkotania jako: uszkodzone linki, poduszka silnika, skrzynia biegow, dwumasa łozyska oporowe itd i na koncu usłyszalem ze no musisz tak jeździc... az sie przyzwyczaisz:) sprawdzilem ten problem z połosia z pomoca Cezariusz11 . kupiłem smar Mobil hxp 222 (22zl) wybiłem półos a w zasadzie ja wyszarpalem bez wiekszych problemow. połaczenie na frezach niczego sobie 0 sladów uszkodzenia czy złuzycia, az nieprawdopodobne ze takie połacenie moze tak halasowac. posmarowalem dobrze frezy złozyłem jada próbna i w środku juz tylko głucha cisza... jakze przyjemna:) godzina roboty ze wszystkim stopien trudnosci nieduzy. Mechaniki- zdziercy kwoty za naprawy kosmiczne. Plus dla marzden i cezariusz11
  2. Przems91

    Zimny silnik i nierówna praca

    poruszałem przekaźnikiem wypiąłem go styki jak nowe dla pewnosci spryskałem kontaktem i spiałem niestety efektu brak bład caly czas wywala dopiero po złapaniu jakies minimalnej temp. gaśnie
  3. Przems91

    Zimny silnik i nierówna praca

    panowie a propo tematu wyskakuje mi samochod z kluczykiem od swiec bo jak sie zagreje chwilke to gasnie i w przed dzien wizyty na kompie blad juz sie nie swiecil mechanik skasowal bledy pojezdziłem 2 tyg i znow sie zapalil... ponoc nie łaczy jakas kostka i tu mam pytanie czy szukac tej kostki w bezpiecznikach czy gdzies przy swiecach
  4. Przems91

    Rzegotanie na biegu jałowym

    no u mnie rowniez. jak stoje gdzies z gorki i spuszcze reczny ze auto minimlnie sie toczy to cisza i co najlepsze na biegu jałowym na postoju chrobocze a jak zaczne krecic kierownica w miejscu to odgłos sie zmienia a w niektorym połozeniu kierownicy cisza. wkurza mnie to strasznie ale juz sie chyba przyzwyczaiłem
  5. Przems91

    Terkotanie na biegu jałowym

    Witam! chcialbym sie dowiedziec na temat tego czy ktos rozwiazal ten problem? u mnie podobnie jak u was w srodku slychac takie terkotanie po wcisnieciu sprzegla nic sie nie zmienia dopiero gdy lekko wcisnie sie np 1 bieg tak troszke to cisza potem po wrzuceniu biegu do konca znow. dopiero gdy pusci sie sprzeglo i doda wiecej gazu to cicho. obiaw taki powiedzil bym okresowy raz slychac a raz nie. Paragonix udalo ci sie rozwiazac zagadke co moze to byc?
  6. Przems91

    Silnik nie odpala

    tak auto z gazem. wlasnie dzis mi sie zdarzlo ze jechalem rano do pracy silnik zaczal przerywac i strzelac i zgasl i zauwazylem ze wskazowka obrotomierza przy tym tez szaleje czyli wybija ja do np 4 tys i do zera i tak pofaluje moment i gdy juz auto zgsnie to na 0
  7. czyli zakup tego komputera nic nie da i kom do wrzucenia tylko powiedzcie w czym jest problem bo na aukcjach oferuja mnostwo urzywanych komputerow ale do rzadnego nie dolaczaja petli ani pestki. http://olx.pl/oferta/komputer-silnika-opel-vectra-b-1-8-16v-98r-immobilizer-CID5-ID9OFdD.html#c3c66eb643 znalazlem kompa z imo ale bez pestki i wlasnie co z ta pestka czy mino braku tego i tak nie odpale auta? czy jest mozliwosc odlaczenia imo czy uruchomienia samochodu bez tych akcesoriow. bo auto mi chodzilo na 3 cylindrach dusilo sie strzelalo jak ruszam wtyczka albo delikatnie w niego pukam to zaczyna chodzic dobrze wiec wnioskuje ze on jest do wymiany
  8. Przems91

    Silnik nie odpala

    dokladnie juz wieksze popoludnie czytam:) glowa kwadratowa ale dzieki tym ze porada i doswiadczeniami uzytkownikow zaoszczedza sie niepotrzebnych wydatkow a zdobywa sie jakze potrzebna niezmiernie wiedze:)
  9. Przems91

    Silnik nie odpala

    no tez wlasnie abs odpuszcze narazie i skupie sie na silniku i czy poprzez uszkodziny czujnik walu moga wynikac bledy z niewlasniwym dzialaniem sondy i cz. walka rozrzadu?
  10. Przems91

    Silnik nie odpala

    Odswierzam troszke temat bo czasu minelo a bledow mi sie nagromadzilo jak jest cieplo to zapala ale praca silnika nie jest rewelacyjna 0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"0403 Napięcie na zaworze EGR za wysokie lub za niskie1690 Lampka kontrolna układu0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu la logike to sonda i czujniki walka rozrzadu i korbowego do wymiany tylko zastanawia mnie egr i ta dziwna lampka kontrolna i jeszcze chcialem zapytac nie tworzac nowego tematu z czujnikiem abs gdy skrece mocniej kierownica czy gwaltownie przyspiesze to wskazowka predkosciomierza gwaltownie skacze (np do 120) i spada do zera po czym sie normuje na danej predkosci z jaka jade i zapala sie abs. gdzies dawno dawno na forum czytalem ze moze to byc jakas mala pierdulka wlutowana w zegary na plytce ale nie moge znalesc tej porady...
  11. Przems91

    Silnik nie odpala

    ja mam podobne problemy jak kolega derq tylko że z tym ze jak temperatura jest na minusie ok -2 i wiecej to na zimnym silniku ciezko pali dlugo kreci i zalapuje i gasnie i tak za ktoryms tam razem złapie i odpali jak temp jest na plusie czyli powyzej ok 3 stopni to pali od razu. na ciepłym silniku pali na dotyk chodzi wszystko elegancko. no check sie u mnie swieci przy odpalaniu ale jak na bezynie troszke dam wieksze obroty ok 2 tys to check gasnie. bardzo dziwne te objawy zalezne od temperatury powietrza albo vectra wrazliwa na zimno:)
  12. Przems91

    uszkodzona stacyjka vectra b 1.8 97'

    probowalem ta wyszukiwarka i na kilka sposobow i nic mi nie znlazlo.dzieki za link teraz to juz sobie poradze
  13. Witam wszystkich! dzis rano przekrecilem kluczyk i strzelila sprezyna w stacyjce. no i po zapaleniu kluczyk sie nie cofa i trzeba go delikatnie cofnac aby nie jeździc na rozruszniku. licze na to ze ktos rozbieral stacyjke i powie mi czy da sie wymienic ta sprezyne i czy trzeba wyjmowac cala sa stacyjke z auta zeby dobrac sie do niej bo wydaje mi sie ze ta sprezynka jest wewnatrz stacyjki gdzies o ile da sie to zrobic czy trzeba nowa stacyjke.
  14. Przems91

    Zmiana podświetlenia

    JarekS mowisz zeby doprowadzic do niej napiecie 12v. na wcześniejszym styku bodajrze na szarym i czarnym kabelku ktore sa kolo siebie na tej płytce dochodzi napiecie 12v bo mierzylem tylko potem sciezkami na płytce sa rozprowadzone do diody no i na cos tam jeszcze. w polowie tej sciezki jest wmontowany orginalnie jakis opornik ktory zmiejsza napiecie na ok 2.3v. tak jak mowicie przytykalem ta diode do tej starej a nawet na odwrocie płytki gdzie sa zalutowane konce tej diody tez przytykalem i efekt jest taki sam czyli sie zazy. z tego co zrozumiałem to własnie tak przytykając tworze obwód z połączeniem rownoleglym tylko powiedzcie jak zrobic szeregowo? znawca jakims tam elektryki nie jestem takze nie probowalem doprowadzic tam napiecia 12v bo nie wiem jakie to będzie miało skutki na dzialanie otwierania/zamykania szyb i funkcjonowaniu tego przycisku poprostu wole dopytac jak zechlac plytke:)
  15. Przems91

    Zmiana podświetlenia

    http://allegro.pl/dioda-led-fi-3-mm-niebieska-3v-100-szt-i3955923068.html ja osobiscie w okolicznym sklepie kupowałem swoje diody ale to byly identyczne diody 3mm 3v niebieskie. także nie wiem w czym tkwi przyczyna. wyjąłem ten przełącznik pomarańczowa oryginalna dioda z plytka zostala na wierzchu przyłozylem diode 3 mm bez demontowania oryginalnej to ledwie sie zarzyla. czy przyczyna moze byc ze oryginalna dioda pobiera juz napiecie i na mojej diodzie jest taki spadek napiecia ze nie swiecie dobrze...?
×