Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

S9MATEO

Klubowicz
  • Content Count

    441
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

S9MATEO last won the day on July 5 2013

S9MATEO had the most liked content!

Community Reputation

30 Best

About S9MATEO

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Strzegom
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,Dobra Muza

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Nr klubowy
    1003
  • Auto
    Była: VB X20XEV Sedan CDX Jest:Signum 3.0V6 polift
  • Oddział VKP
    Dolnośląski

Kontakt

  • GG
    10600985

Recent Profile Visitors

2624 profile views
  1. A sprobuj przeczyscic czujnik cisnienia doladowania.w niektorych przypadkach pomaga.on tez moze byc jedna z przyczyn braku mocy..
  2. Witam.a w jakiej sytuacji tobie sie sie zaczyna dziac?podczas jazdy zapala ci sie auto z kluczem,czy od razu po odpaleniu auta jest ten objaw?jest przy tym jakis spadek mocy?auto wkreca sie np max do 3000rpm?
  3. obstawiam ze koncza ci sie szczotki w dmuchawie.. przewaznie dziala na wyzszych obrotach i przez wstrzas,wtedy dmuchawa zatrybi, lecz nie wiadomo na jak dlugo. wiem z doswiadczenia ze jest to denerwujace..
  4. Witam. Chłopaki mam taki mysle ze rozwiazany przeze mnie problem,ale chce sie jeszcze upewnic i posluchac waszych wypowiedzi,propozycji.. Mianowicie zauwazylem ze brak mi II biegu wentyla chlodnicy podczas wlaczonej klimy tzn na zimnym silniku oba wentyle chodza na I biegu,ale gdy temperatura dochodzi do np 85 wentyl chlodnicy staje i chodzi tylko ten od klimy.nastepnie wentyl chlodnicy wlacza sie dopiero przy okolo 105C czyli wskakuje na III bieg. (drugiego brak) oba powinny sie krecic caly czas i chlodzic silnik (...) Robilem test i gdy zwarlem 4 i 6 na S65 wentyle chodzily na I biegu,a gdy do tego zwarlem w S88 1z2z3 to wentyl klimy wskoczyl na II bieg w wentyl chlodnicy stanal. (?) Bez zwierania S65 tylko S88 1z2z3 zero reakcji obu wentylatorow,a powinny oba chodzic ze srednia predkoscia.wtedy slychac tylko cykanie przekaznika.
  5. j/w koledzy pisza. zmenczona sprezarka wlasnie bedzie wyla "czyt".glosno pracowac. i bedziesz czul duzy spadek mocy.. stara sprezarka tez mi wyla jak odrzutowiec,ale po wymianie na zupelnie nowa nastala bloga cisza.nawet przy dodawaniu gazu na 1000,2000,3000 itd obr/min nie slychac ze chodzi sprezarka,wl. klima. a spadek mocy czuc ale lekko nie to co na starej sprezarce. tez mam XEV'a w VB sprezarce lubi sypac sie sprzeglo lub lozysko. nagral bys jeszcze jakis filmik jak to na prawde wyglada.chodzi o odglosy.. falowanie obrotow moze wystepowac np jak wlaczasz klime,albo wentyle wchodzi na 2,3 bieg
  6. pewnie koledze chodzi o laczenie przewodow ze sprezarka.tam wlasnie ida dwie podkladki metalowo-gumowe.koszt nowych w ASO to 38zł.ja tyle placilem.
  7. ja wymienialem tylko ze w benzynie, i sprezarke ladnie i bez problemu wyciagnalem gora, bo dolem ni cholery nie chciala wyjsc.lecz po drodze trzeba rozebrac kilka zeczy, a to juz bedziesz widzial/wiedzial jakie jak zajzysz pod maske.
  8. moze kat sie rozlecial..musialbys w niego popukac, poruszac nim i zobaczyc czy nic nie lata itp.. jesli wszystko inne sprawdzales i jest ok to pozostaje jedynie sprawdzenie kata.
  9. pisza ze zderzyl sie z oplem vectra,a w wywiadzie i tv mowia ze to byl opel astra.pismaki nie wiedza na 100% co to za auto i wprowadzaja wiele ludzi w blad..
  10. zaciag reczny tak bys poczul opor i sprobuj cofnac, jezeli auto nie bedzie chcialo poruszyc sie znaczy ze linke masz dobrze wyregulowana"czesc dolna szczeki recznego"pozostaje ci wowczas wyregulowac gorna czesc szczek.regulator szczek masz jak sciagniesz kolo w gornaj czesci piasty a dokladnie na godzinie 12"szukaj duzego otworu" rowno wyregulowane szczeki powinny zatrzymac auto juz na tych 4 zabkach.dobrze aby wszystko bylo nasmarowane..dobrze jest tez potraktowac wszystkie elementy WD40.
  11. ja tez montowalem w VB i zrob tak jak napisalem wczesniej.masa musi byc bo inaczej nie bedzie nic dzialalo.,"gdzie ja dac pewnie wiesz" a do reszty funkcji potrzeba tylko zasilania 12v
  12. wez sprawdz czy nie masz czasem peknietej zebatki ABS-u czesta przypadkosc w VB i od niej moze zapalac ci sie ten ABS jezeli bylo by tak ze zebatka jest przyczyna,jest na forum jak ja wymienic.
  13. kolego tutaj napisalem jak dokladnie takie lusterko podlaczyc http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/46943-montaz-lusterka-fotochromatycznego-od-omegi/?p=2984892 pozostale dwa kableki nie sa do niczego potrzebne.do pelni dzialania lusterka potrzebne jest podlaczenie tylko 4 przewodow.
×
×
  • Create New...