Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

adan

Forumowicz
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O adan

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1976.10.11

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    warszawa
  • Zainteresowania
    www.bowlin-technik.strefa.pl

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B 1.8 + LPG sekwencja stag4-200
  1. Sorry ze odswiezam kotleta ale od jakiego auta jest ramie wycieraczki na zdjeciu no bo chyba nie od vectry chyba ze C. Jest ładne i ja takie cos chcę
  2. witam a możesz dokładniej powiedzieć gdzie był ten numer bo mam podobnie na głowicy z/x18xe wiec chciałbym się upewnić a niemam pewnosci ze silnik nie wymieniany.
  3. Witam wczoraj zamkneli mój wątek więc się podepnę tutaj. Mi stuka jak puszczam gaz na jedynce i stuka przy zapalaniu. Jak zdążyli mi poradzić !!! sprawdziłem dziś i mam wykręconą śrubę od zawieszenia silnika poduszki z przodu obok skrzyni a jednej niemam wcale pewnie wypadła, trzyma sie silnik na jednej Mechaniory pewnie ne dokrecili jak robili mi sprzegło w sierpniu. I tak jezdziłem niewiedząc gdzie mi puka delikatnie jeszcze w tedy. Myslałem ze to gdzies w zawieszeniu wymieniłem gumy mocowania stabilizatora bo były juz kiepskie a stukanie nie przeszło i dzis wyszło szydło.
  4. No i zrobione ale zajeło mi to równo 2h godzina zdjecie i 1 h do zmontowania wszystkiego. Myslałem ze juz wszystko wporządku a tu nagle trujnik do parownika pekł nie wytrzymał juz cisnienia wiec znów mi lyn poleciał. . Juto zrobie i mam nadzieje ze temat płynu chłódniczego bedzie zamknięty!!!! Na tym zdjeciu to jest bajka z robotą wstawię jak jest u mnie. Jak zrobie zdjecie.
  5. tak jak kolega pokazał na zdjeciu na tym zaworze mi przecieka i jeszcze gdzies na łączeniach (trujnikach ) od gazu.
  6. Ten jest ok ale potrzebował bym dokładniejszy z wejsciami do silnika brak podłączenia do nagrzewnicy brak zaworu ciepło-zimno nie musi byc taki dokładny tylko poglądowy jak płynie płyn przed otwarciem termostatu. Jak miałem Kadetta to miałem opisik i ładnie popodłąnczałem całą instalacje wraz z gazem. i ładnie smigało. W Viki mam pomieszane przez gazowników i nie mogę dojsc do ładu i jeszcze mam wycieki.wiec musze to ogarnąć. Bo narazie wydaje wiecej na płyn chłodniczy niz na paliwo.
  7. Witam potrzebuje jak wyzej rysunek (schemat) podłączeń wężyków jak idą. Czyli od silnika do zbiorniczka, chłodnicy. szukam wszedzie i nie moge znalesc.
  8. Witam powiem jaki ja mam problem walnięty jest zwór ciepło-zimno. I jak mam na ful ciepło pokrętło to ubywa mniej płynu. Jak przekręce na zimno to płyn trace w ciągu kilometra. Najgorsze jest to ze niema jak sie dostac do tego zaworu. Ciężko jest reke wstawic a co dopiero reke z kombinerkami. Sprawdz jak ci ubywa na stnie nawiewu zimno a jak ciepło.
  9. http://pwpnet.pl na tej stronie są wymiary i mozna kupic trzeba wpisam marke i model.
  10. adan

    Prawidłowe działanie sondy lambda ?

    Witam chciałem dodac ze ja znalazłem u siebie ta puszke ale na obudowie filtra powietrza. Silnik Z18XE. Po tej lekturze zrozumiałem dlaczego mam błąd 0130. Ten wezyk juz kilka razy wsadzałem na miejsce mam jakąs przerubkę i mi wypada. Ale teraz go wezme opaskami. Oczywiscie słyszałem syczenie z korka podczas odkrecania ale miałem zająćsie tym puzniej i oczywiscie nie powiozałem tego z kabelkiem i kodem błedu 0130. poprostu niema to jak forum !!!
×