Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

WOOCASH

Klubowicz
  • Content Count

    828
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

WOOCASH last won the day on June 10 2014

WOOCASH had the most liked content!

Community Reputation

61 Excellent

3 Followers

About WOOCASH

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 04/22/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa/
  • Zainteresowania
    tuning and car-audio

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    308
  • Auto
    1x VB V6 + 4x VC + 1x Signum
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Kontakt

Recent Profile Visitors

7901 profile views
  1. Hej WOOCASH, Jacek z tej strony. 
     
    Polecono mi żeby się do Ciebie odezwać w sprawie regeneracji  reflektorów przód Vectra C 2007r, bi xenon skrętny AFL.
    Robisz takie rzeczy ? lub gdzie zrobić ? 
    Jak podasz maila to mogę foty podesłać bo coś przez forum nie mogę wysłać. 
  2. Cześć ,dużo sie naczytałem że masz głowe do takich spraw...

    Posiadam Signum Z32SE ze skrzynia F35, ostatnimi czasy sypie mi się powoli 3-4 i 5 bieg,dość czesto pojawia sie zgrzyt przy wbijaniu biegów. Wstepne diagnozy stawiają synchronizatory, wszystko jest do zrobienia tak sądzę tylko wiele osób mi mówi że robota tego przewyższa kase wsadzenia nowej skrzyni. Masz coś może na oku lub jakiś pomysł jak mi pomóc? Rozmyślam może nad wrzuceniem 6biegowej skrzyni ale kompletnie sie na tym nie znam i tylko czytam i szukam kto mi to ogarnie, tak samo znaleznienie F35 to cieżko..

  3. Dzień dobry

    Czy w dalszym ciągu prowadzi Pan serwis klimatyzacji? Interesuje mnie odciągnięcie starego czynnika, następnie ja we własnym zakresie wymieniłbym skraplacz z osuszaczem ponieważ się poci po czym przyjechałbym na serwis klimy. Ile taki serwis teraz u Pana kosztuje? Auto vectra C Z18xer.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  4. Witaj, użytkownik Qbass podał mi do Ciebie kontakt jako do osoby, która może mi pomóc w zdobyciu kontaktów do osób zajmujących się sprzedażą sprawdzonych Opli, zgadza się?

  5. witam! masz może zdjęcia z malowania przednich lamp poliftowych z vectry c ? 

  6. Cześć, czy dałoby radę odświeżyć zdjęcia w poście o montażu klimy do VB lub wysłać/udostępnić na   daniel-j5@wp.pl? Obecne niestety nie działają. 

    Ile czasu zajął Ci montaż? Czy częsci z x18xe podejdą do xe1?

    Pozdrawiam, Daniel

  7. Witam mam pilną sprawe w sprawie serwisu klimy ale nie moge nie wiem czemu Ci wysłać pw więc jeśli to możliwe to prosze o kontakt z twojej strony na pw lub podeślij nr. tel. bo ten z ogłoszeń nie odpowiada.

    1. WOOCASH

      WOOCASH

      881767871

       

       

       

  8. Cześć.

    Pytanie na szybko. Jak spiąłeś Z32SE ze skrzynią F40? Z czego zamach, z czego tarcza, z czego docisk?

    Szukam na szybko z czym spiąć Z32SE i jestem skłonny ku F40, ale nie wiem do końca co dać pomiędzy.

    Wszystko będzie śmigać w Astrze G Coupe.

  9. pamiętasz może jak zdjąć ten czarny pierścień z lewarka od Astry aby go nie połamać bo chcę wymienić cały lewarek od Astry do Vectry

  10. To ja osobiście wolałbym zebrać te 10 tysi, znaleźć amatora na dziadka auto (2-3 tysie, o ile jest tyle warta, czyt. nie jest chrupkiem na kołach) dorzucić 2-3 tysiące i poszukać już Vectry C z 2.0T pod maską. Unikniesz komplikacji przy swapie, remontów, nieoczekiwanych wydatków, a zyskasz auto, które przedstawia już jakąś wartość i za razem stanowi dobrą bazę do modów. Bo swap to nie tylko silnik. Kolega Baranek na szybko podał Ci koszta, a to nie koniec. Dochodzą: - hamulce - sprzęgło + skrzynia + półosie (bo nie wiem z jaką skrzynią będziesz chciał to spiąć) - wydech - elektryka i jej przeróbki pod nowy silnik - zawieszenie - no i najważniejsze to czy zrobisz remont silnika i wlatuje jako seria na seryjnym programie i gratach, czy planujesz od razu go modyfikować, czyli turbo, wtryski, cooler, program. Vectry C z 2.0T zaczynają się już od 15000PLN, więc kwestia przemyślenia i przeliczenia. Chyba że wolisz mieć wyremontowany i wzmocniony silnik Saab-a wart 10000PLN opakowany 25-letnim autem. Podobnie jest z C20LET. Silnik ciężko dostępny, a jak już to bankowo do remontu. Wkładanie i uturbianie C20XE też jest nieopłacalne. Ewentualnie pozostaje Ci modyfikowanie C20NE idąc za przykładem kolegi MarekJ, u którego udało się uzyskać z NE 150KM i 200Nm.
  11. AF40 fizycznie podejdzie do Z32SE, ale warunkiem jest to że będzie oryginalnie współpracowała z Y(Z)30DT. Ale: - tylna łapa musi być z AF40 - sprzęgło hydrokinetyczne jest mocowane na 6 a nie na 3 śruby. (pytanie czy rozstaw śrub jest ten sam) - no i głównym problemem może być przypisanie skrzyni w sterowniku silnika oraz niedziałający prawidłowo tempomat (choć też nie wiadomo czy będą takie problemy jak w manualu) Porównanie skrzyń: AF33 z Z32SE AF40 z Y(Z)30DT Nie mogłem na szybko znaleźć info na temat wieloklinów wewnętrznych półosi w automatach, ale podejrzewam, że jest jak w przypadku skrzyń manualnych, tzn. wszystkie VC posiadają te same wielokliny przegubów wewnętrznych (oprócz skrzyni F17 z 1.8)
  12. Wałki, dolot, wydech, porting głowic + odpowiedni soft powinny bez problemu dać 90-100KM z litra pojemności w wolnossaku.
  13. Bo nie ma w PL zbyt wielu mądrych na Motronica.
  14. Nie da rady. Mieszek z Astry jest za mały do ramki od VC.
×
×
  • Create New...