Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ridczak

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About ridczak

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Wroclaw
  1. Ja kupilem najpierw jakis z demobilu za kilka € na eBayu na probe, ale tez nie dzialal. Potem kupilem oryginal Boscha za chyba ~90€ i dziala do dzisiaj (kilka lat juz i spokojnie ponad 100k km). Gdzies kiedys czytalem, ze do VW sa te same i kosztowlay w swoim czasie sporo mniej (tez Bosch). A dzisiaj w jakims watku tutaj wyczytalem, ze od AlfaRomeo pasuja. ps. No i lipa. Niestety kontrolka przy rozgrzanym silniku (tak ponad 80*C) dalej sie zapala przy niskich obrotach silnika. Po dodaniu gazu gasnie, podczas jazdy tez sie nie pali. Jutro jade do mechanikow, podejrzewam, ze to pompa albo moze zawor przelewowy sie blokuje otwarty (tak sugeruje ksiazka "Sam naprawiam..."). Jaki moze byc koszt pompy z robocizna? ps2. I sie wyjasnilo. Czujnik cisnienia oleju padniety - juz sikalo przez niego. 32pln w ASO i wymiana na parkingu pod domem - troche ciasno, ale nawet bez zdjecia oslony pod silnikiem by sie dalo.
  2. U mnie wczoraj to samo, zobaczymy dzisiaj, juz jest chlodniej na dworze. Co do "baranka" przy 160km/h, to ja stawiam na przeplywke - zaczyna sie sypac. Mialem to samo, check sie nie zapala na poczatku, a objawy sa wlasnie takie. Po jakims czasie zacznie sie zapalac check przy 120km/h i mulic totalnie
  3. Witam, zakodowalo mi sie radio CAR 400 Philips, niestaty kodu nie mam. Dane: PHILIPS No. 90 532 621 Type CAR 400 2F3 GM0400W2047366 Moglbym prosic o kod, jesli jet do wygenerowania? Pozdrawiam
  4. U mnie po prostu byl zbiornik przerdzewialy na spawie. Tez wygladalo, jakby z gory sie saczylo spod oringu, ale tam bylo sucho (dojscie pod tylna kanapa). Zbiornik wymieniali mi w warsztacie (sam zbiornik z allegro za 50pln uzywka w niezlym stanie). Mechaniory sie nameczyly strasznie, bo nie mogli zdjac wydechu, poza tym troche rdzy bylo i ciezko bylo porozkrecac.
  5. A mi znowu pasek zaczyna wpadac w drgania i piszczec. Napinacz wymieniany po raz drugi, ma niecaly rok i juz tak sie zachowuje (SKL, pierwszy to samo po niecalych 2 latach padl?)? Zaczynam podejrzewac lozysko od alternatora (alternator stawia za duyz opor) lub jakies inne. Wie ktos jak najlepiej to sprawdzic?
  6. U mnie sie odpowietrzyl (po odkreceniu przewodow paliwowych od pompy przy czyszczeniu kolektora - troche paliwa z niej wycieklo oraz wymianie przelewowych przy wtryskach), ale troche czasu trzeba bylo krecic (musialem 2 akku podlaczyc, bo moj juz padl). W moim temacie ostatnio opisywalem dokladnie co zrobilem. ps. Tez sie zgodze, ze zaworki zwrotne to polsrodek. Mam juz auto ponad 5lat, przejechalem ponad 100kkm i szczerze mowiac nie mialem problemow z odpalaniem nigdy. Tylko ostatnio troche telepalo na zimnym zaraz po odpaleniu i raz zgasl po miesiecznym postoju i troche musialem pokrecic, zeby zapalil - zmurszale przewody przelewowe przy wtryskach. Wymienione i auto pali na dotyk jak poprzednio
×
×
  • Create New...