Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

maciejpiwonski

Forumowicz
  • Ilość treści

    189
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O maciejpiwonski

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1978.08.01

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    GL13

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    1.9 tdi+

Ostatnio na profilu byli

771 wyświetleń profilu
  1. oby dwie mają spory moment już przy 2000/obr ciekawe jak sprzęgło i dwumasa to zniesie podczas dłuższej eksploatacji
  2. konkretnie to mówili w raporcie tvn turbo że ubezpieczenie będzie o 100% droższe ze względu na większą możliwość spowodowania wypadku/kolizji
  3. Na tacę jutro daj podwójnie Jak wyżej :D A tak na serio to rewelacyjny link w super jakości
  4. dzięki Ci panie dobrze mieć lapka z hdmi i oglądać na dużym ekranie
  5. Dokładnie temat dobry do tego żeby się posprzeczać Zawsze znajdą się ci którzy chcą kupić takie auto i będą mówić że to bezpieczne i ci którzy takiego auta nie potrzebują i uważają je za zagrożenie na drodze. Mi naprawdę nie zależy ile tych samochodów będzie jeździć po polskich drogach bo sam tam nie mieszkam a jeżdżę raz w roku więc mi to wisi... ale wypowiadam się bo jestem zawodowym kierowcą w UK i jeżdżę po drogach europejskich przejechałem w swoim życiu grubo ponad milion km część autem RHD po drogach europejskich Paryż Berlin Bruksella Lukseburg Geneva Hamburg Frankfurt itp itd było tego sporo i z doświadczenia swojego twierdzę że nie jest to bezpieczne !!! tak jak pisałem na autostradzie jest ok i tylko na autostradzie i żadne kamery lusterka aż tak tego nie ułatwią (sam używam kamery z małym monitorem ) po popierwsze w niektórych sytuacjach na drodze nie ma czasu patrzeć w monitor po drugie tak naprawdę ile ludzi to zamontuje .... No a teraz spójrz na to ze strony obiektywnej i zobacz jak się jeździ w PL i jak się jeździ w UK wystarczy spojrzeć na statystyki wypadków. Podam taki przykład jadąc drogą jednopasmową mając przed sobą pojazd który jedzie wolniej niż my(powiedzmy 50mph na ograniczeniu 60mph) w UK 1 na 10-ciu kierowców zdecyduję się go wyprzedzić w PL 1 na 10 zdecyduje się nie wyprzedzać !!!
  6. Tak tylko w uk LHD jeździ pewnie mniej niz 1% a w polsce jak przykładowy Kowalski zobaczy że można auto kupić 5-10 tysi taniej to kupi bo i tak auta używa tylko żeby w weekend pojechać na działkę albo do sklepu. Na autostradzie jest ok ale ile tych autostrad w PL jest.... codzienna jazda po mieście wiąże się z ryzykiem a tak jak wspomniałem przykładowy Kowalski raczej w trase wypuszcza się tylko kilka razy w roku reszta to jest jazda po lokalnych zazwyczaj jednopasmowych drogach a tam wiadomo rowerzyści traktorzyści kombajniści itp
  7. najlepiej zdejmij dolot na części zimnej i zobacz jakie są luzy mechanik tak mógł powiedzieć bo oczywiście widzi w tym zarobek
  8. taaa bo tam mają inne turbiny... Mam to samo od ponad trzech lat nie wiem czy mogę pisać bo nie mam Opla Dla mnie jest to normalna praca turbiny (moja jest troszkę większa od seryjnej) ma delikatny luz poprzeczny ale w normie co mi się wydaje że jest powodem tego gwizdu dopóki nie puszcza oleju to się nie przejmuję . Jak zacznie kopcic na niebiesko to można zacząć myśleć o nowej turbinie choć czytałem sporo opini że jak gwiżdże to turbina padnie bardzo szybko co u mnie się narazie nie potwierdziło... ale jak mi na poprzedniej turbinie zaczęło kopcić na niebiesko to w miesiąc wirnik się ukręcił
  9. a Ty dalej twierdzisz że Twoja seryjna vectra w dieslu jest tak samo szybka jak lancer evo , honda S2000, lotus elise, clioV6 , golf R czy chociażby calibra turbo 4x4 ??? no dobra może się nie znam
  10. Wiedzę mam sporą kolego i jeżdżę pomodzonym autem i wiem ile potrzeba do setki takim ciężkim samochodem nawet jak by miał 220 koni to i tak nie zrobisz 6s 6s to ma seryjny lancer evo z 4x4 a nie seryjna vectra w dieslu 10s to jest twój wynik o ile dobrze zmienisz biegi
  11. Myślałem że masz na myśli ogólnie diesle nie tylko na pompie ale jak G-CS napisał one też dają radę pod warunkiem że są serwisowane i użytkowane z głową A przy okazji moje przykłady nie były silnikami na pompie tylko pompowtryskach
  12. niby ma to sens ale znam wiele samochodów co prawda z grupy VAG co mają zamiast 130km 200-220 koni co daje przyrost 60-70% mocy i śmigają bezawaryjnie co prawda w jedny poleciała uszczelka pod głowicą ale spowodowane to chyba było niedociągnieciem głowicy 2 raz po remoncie i portingu Ja osobiście u siebie mam zwiększoną moc o 45%
  13. a są dobre boxy ??? bo jakoś nie spotkałem się z boxem lepszym od zmiany mapy
  14. czyli co kolega wycina dpf-a i egr i wgrywa gotowce tak ?
×
×
  • Utwórz nowe...