Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

KATORGA

Forumowicz
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O KATORGA

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1990.08.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żory

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC 2,0T GTS

Kontakt

  • GG
    8646507

Ostatnio na profilu byli

184 wyświetleń profilu
  1. Zaciekawił mnie, ktoś z forumowiczów juz stosował?
  2. KATORGA

    był GTS jest ---> OPC by Curtis.

    No właśnie mi cos tez nie pasowało xD
  3. Panowie, jak słychać taki dziwny metaliczny dźwięk/skrzypienie przy niskich obrotach max do 2000 na biegach 1-2-3, bardzo rzadko na 4 (ledwo słyszące), nie za każdym razem ten dźwięk jest, najwięcej przy dodaniu gazu jak leci obrotomierz do tych 2000, to objaw z DM albo sprzęgła? Z20NET F40 polift. Wydaje mi się że najgłośniej to słychać na zimnym. Bieg 1 gaz słychać przed 2000 zmieniam na 2 bieg gaz znów przy 2000, i tak do 3biegu potem nie słychać albo po prostu jest to bardzo cicho. Myślałem na początku że to wina pękniętej sprężyny z tyłu która została zdiagnozowana przy wymianie kompletnego rozrządu, wymieniłem obie sprężyny z tyłu ale nic się nie zmieniło. Nie wiem jak długo już tak jest bo po prostu tego praktycznie nie słychać jak jest szyba zamknięta, dopiero przy opuszczonej i wyłączonym radiu to słychać i raczej słychać z przodu. Wychwyciłem ten dźwięk jak nasłuchiwałem zepsuty rozrząd podczas jazdy Bo jeśli by to było zawieszenie to raczej na każdym biegu by się to objawiało, chyba że większe wibracje na tych niskich biegach i coś telepie. Sam nie wiem jak to zdiagnozować dobrze, na kanale nie bardzo, bo na jałowym nic nie słychać.
  4. KATORGA

    był GTS jest ---> OPC by Curtis.

    Spalanie fajne przy takiej jeździe, trzeba sie zainteresować OPC w takim razie, ten kolor od zawsze mi się podobał. Ale to najwcześniej za 2-3 lata, remont domu aktualnie, potem ślub, ustatkuje się i można się przemierzać do zmiany. Także jakby ktoś za 2-3 lata chciał sprzedać... 😎
  5. No to dobrze, jeszcze jednego nie zrobiłem i myślałem ze kolejny problem.
  6. Ciągle coś... Wskazowka podnosi mi sie dopiero przy ok 75stopniach względem ukrytego menu, jakies 3km od startu. Na zewnatrz 14-15stopni powyżej zera. Na autostradzie prędkość 120km/h tempomat, przez 20km 86-87stopni. Zjechalem z autostrady, 3km 60km/h wjezdzam na parking 90stopni, posłałem na parkingu 2-3 minuty 94stopnie, wyłączam zaplon pokazuje w menu 73stopnie od razu, zalaczm.znow 94. Zle - dobrze?
  7. KATORGA

    SPREZYNY

    Zamówiłem z KILEN'a sprężyny na tył, montaż w środę, zobaczymy co z tego wyjdzie...
  8. KATORGA

    SPREZYNY

    A jakie Ci te sprężyny dobrali? Marka, model? Ja sie przymierzam do wymiany z tylu na razie i gościu mi wyszukal Kilen'y 195zl sztuka. Myślałem o tych eibach'ach ale boje sie ze za nisko mi siadzie tyl i bede musial znow dawac auto do mechanika co by mi podłoży gumy pod sprezyny...
  9. KATORGA

    SPREZYNY

    No właśnie tez mam lpg i najbardziej zastanawiam się nad ta opcja o której piszesz.
  10. KATORGA

    SPREZYNY

    Ładnie siedzi ten sig Twój. 😄 Ja sie zastanawiam jeszcze czy, 4x eibach 2x tyl xj2 od 2,0 i 2x przod xj2 od 1,8 albo 2x eibach przód i 2x tyl xj2 od 2,0t Ten tyl mogl by zostac jak jest moze minimalnie w dol jeszcze ale przód mam Różnicy 2,5cm i nie wiem czy xj2 z 1,8 to zniweluja na tyle. U Ciebie wygląda fajnie, rowno praktycznie przod i Tył. Nie wiem jakie tam teraz sa z przodu, moze poprzednik dal zwykle 😛
  11. KATORGA

    SPREZYNY

    Masz moze jakies zdjecia?
  12. KATORGA

    SPREZYNY

    Na ich stronie pisze -15 hmm. Te tył jak jest to mi odpowiada, tyle że muszę i tak wymienić sprężyny bo jedna pęknięta. Także kupie na tył tak jak piszesz te xj2 bo chyba takie tam są teraz. Natomiast ten przód obniżył bym z tych 57mm na taki jak z tyłu, czyli wychodziło by jakieś -25mm, wyjdzie to z tymi z wersji 1.8? edit: aaa dobra źle przeczytałem post, czyli na tych z 1.8 obniżę o te około -30 a na tych xj2 -20 czyli różnica przód tył 10mm będzie około. Nie wpłynie to technicznie na nic, że z 1.8?
  13. KATORGA

    SPREZYNY

    A jak to wygląda wizualnie, ile to siądzie w dół ten przód, jakby został tak jak mam teraz z tyłu po prawej te 32mm to już źle chyba nie wygląda ? W miejscu na koło zapasowe mam butle LPG, zapomniałem dodać na początku. Jaką firmę polecas?Cały zestaw Eibach by się nie sprawdził, bo myślałem o nim na początku. https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-opel-vectra-c-gts-e10-65-007-01-22-pi-3037.html
  14. KATORGA

    SPREZYNY

    Witam, jako że pękła mi tylna lewa sprężyna (na zdjęciu) i mam do wymiany dodatkowo te tulejki Postanowiłem wymienić też sprężyny z przodu tak aby mi się wyrównał przód i tył, teraz się to prezentuje tak: Z przodu z lewej i prawej mam 57mm od opony do brzegu nadkola Z tyłu z lewej tam gdzie mam pękniętą sprężynę 22mm ,a z prawej 32mm Na tabliczce znamionowej mam 1 - 1035kg / 2 - 0985kg / VIN W0L0ZCF6871020937 z którego wynika: XJ2 - Zawieszanie sportowe obniżone. Jakie sprężyny musiał bym kupić, wszystkie 4 te same czy inne z przodu i inne na tył? Nie umiałem się doczytać przy sprężynach jakie teraz tam są aktualnie. Na zdjęciu felgi 18" 225/40, zima stalowe 16" 205/55
×