Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

KATORGA

Forumowicz
  • Zawartość

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O KATORGA

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1990.08.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żory

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC 2,0T GTS

Kontakt

  • GG
    8646507

Ostatnio na profilu byli

145 wyświetleń profilu
  1. KATORGA

    SPREZYNY

    Zamówiłem z KILEN'a sprężyny na tył, montaż w środę, zobaczymy co z tego wyjdzie...
  2. KATORGA

    SPREZYNY

    A jakie Ci te sprężyny dobrali? Marka, model? Ja sie przymierzam do wymiany z tylu na razie i gościu mi wyszukal Kilen'y 195zl sztuka. Myślałem o tych eibach'ach ale boje sie ze za nisko mi siadzie tyl i bede musial znow dawac auto do mechanika co by mi podłoży gumy pod sprezyny...
  3. KATORGA

    SPREZYNY

    No właśnie tez mam lpg i najbardziej zastanawiam się nad ta opcja o której piszesz.
  4. KATORGA

    SPREZYNY

    Ładnie siedzi ten sig Twój. 😄 Ja sie zastanawiam jeszcze czy, 4x eibach 2x tyl xj2 od 2,0 i 2x przod xj2 od 1,8 albo 2x eibach przód i 2x tyl xj2 od 2,0t Ten tyl mogl by zostac jak jest moze minimalnie w dol jeszcze ale przód mam Różnicy 2,5cm i nie wiem czy xj2 z 1,8 to zniweluja na tyle. U Ciebie wygląda fajnie, rowno praktycznie przod i Tył. Nie wiem jakie tam teraz sa z przodu, moze poprzednik dal zwykle 😛
  5. KATORGA

    SPREZYNY

    Masz moze jakies zdjecia?
  6. KATORGA

    SPREZYNY

    Na ich stronie pisze -15 hmm. Te tył jak jest to mi odpowiada, tyle że muszę i tak wymienić sprężyny bo jedna pęknięta. Także kupie na tył tak jak piszesz te xj2 bo chyba takie tam są teraz. Natomiast ten przód obniżył bym z tych 57mm na taki jak z tyłu, czyli wychodziło by jakieś -25mm, wyjdzie to z tymi z wersji 1.8? edit: aaa dobra źle przeczytałem post, czyli na tych z 1.8 obniżę o te około -30 a na tych xj2 -20 czyli różnica przód tył 10mm będzie około. Nie wpłynie to technicznie na nic, że z 1.8?
  7. KATORGA

    SPREZYNY

    A jak to wygląda wizualnie, ile to siądzie w dół ten przód, jakby został tak jak mam teraz z tyłu po prawej te 32mm to już źle chyba nie wygląda ? W miejscu na koło zapasowe mam butle LPG, zapomniałem dodać na początku. Jaką firmę polecas?Cały zestaw Eibach by się nie sprawdził, bo myślałem o nim na początku. https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-opel-vectra-c-gts-e10-65-007-01-22-pi-3037.html
  8. KATORGA

    SPREZYNY

    Witam, jako że pękła mi tylna lewa sprężyna (na zdjęciu) i mam do wymiany dodatkowo te tulejki Postanowiłem wymienić też sprężyny z przodu tak aby mi się wyrównał przód i tył, teraz się to prezentuje tak: Z przodu z lewej i prawej mam 57mm od opony do brzegu nadkola Z tyłu z lewej tam gdzie mam pękniętą sprężynę 22mm ,a z prawej 32mm Na tabliczce znamionowej mam 1 - 1035kg / 2 - 0985kg / VIN W0L0ZCF6871020937 z którego wynika: XJ2 - Zawieszanie sportowe obniżone. Jakie sprężyny musiał bym kupić, wszystkie 4 te same czy inne z przodu i inne na tył? Nie umiałem się doczytać przy sprężynach jakie teraz tam są aktualnie. Na zdjęciu felgi 18" 225/40, zima stalowe 16" 205/55
  9. KATORGA

    Rozrzad w Z20NET

    Pewnie nie. Mialem o to pytac po ustaleniu kosztow, ale nie bylo sensu. Kurcze chcialem oba cytowane posty w jednym dac a wyszly dwa.. Upsss
  10. KATORGA

    Rozrzad w Z20NET

    1850zl bez pompy wody.
  11. aa właśnie prochoice to jest ta? http://allegro.pl/vectra-c-signum-tuleja-wahacza-tylnego-od-piasty-i6447703868.html https://www.czesciauto24.pl/swag/2136290
  12. Jest to gdzieś na internecie albo jakiś numer seryjny GM ta tuleja ma? Nie moge tego znaleźć. Czy cały wahacz kupić to już z tulejami powinien być.
  13. No ja wiem, o tył mi chodzi właśnie.
  14. KATORGA

    Rozrzad w Z20NET

    Rozrząd wymieniony, łyżwa była złamana. Cała wymiana została przeprowadzona przez @Rafałg. Dzięki raz jeszcze. A tutaj coś na poprawę humoru. "Twój tani mechanik" - tak było na ogłoszeniu w moim mieście. xD
  15. Podpinam się pod temat. Panowie te tuleje ze zdjęcia to są tuleje w zwrotnicy wahacza poprzecznego? Czy jak one się nazywają? Byłem dziś na wymianie kompletnego rozrządu u Rafałg i zalecił mi wymianę obu. Rafał mówił mi tą nazwę ale tak to zapisałem, że nic z tego nie wiem... xd Najwyżej jutro zdjęcie zrobię jeszcze bo nawet do końca nie jestem pewien czy to na pewno ta tuleja ze zdjęcia, od spodu to oglądałem. Zakręcony mam dziś dzień 😐
×