Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

slboss

Forumowicz
  • Ilość treści

    592
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Neutral

O slboss

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Siedlce

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Volvo

Ostatnio na profilu byli

1 510 wyświetleń profilu
  1. Hehe. Pierwsza sprawa to ja obudowe filtra miałem zawsze nieprzykreconą wiec wyjmowalo sie ja w kilka sekund. A drugie, jakoś wtedy trafiła mi sie w ręke chyba jakas żaba czy coś i momentalnie odciągnąlem napinacz. Grunt ze sam zrobileś satysfakcja
  2. Kolektora nie rozbieraj robilem to dwa razy i ostatni nie tak dawno temu. nie widze potrzeby. pzdr
  3. to nie jest wina skrzyni tylko wysprzeglika. W Twoim samochodzie on ma już około 100 tys. Ale pochodzi jeszcze
  4. nie poznasz czy padną czy nie. Jak bedziesz miał szczeście to Ci nigdy nie padnie (mam na mysli że szybciej Ci sie auto znudzi i zmienisz) A jak juz padnie czy jedno czy drugie to bedzie check
  5. A czego sie spodziewać po samochodzi 12 letnim, normalne że coś sie czasem przydażyć może
  6. Bedzie Ci brakowało przyspieszenia i ksenonów, przynajmniej ja to tak odczułem. Mając i jedno i drugie A pompa i przepływomierz tak często nie padają. Miałem dwie Vectry 2.0 DTI i w tej, którą miałem 4 lata i przejechałem ponad 90000 km przepływka nie padła, pompe robiłem, drugą miałem krócej, ale nie robiłem w niej ani jednego ani drugiego.
  7. No dobra, ale świece nie wyłączaja sie odrazu po zgasnienciu spiralki na desce. Grzeją troche dłużej.
  8. Skoro wskazowka sie nie ruszyła a chlodnica zrobila sie ciepła to na 100% termostat do wymiany. Ja zawsze wymieniam termostat z obudową, nowe to nowe. Ale jesli chcesz wymienić sam wklad to napewno sobie poradzisz to dziecinnie proste. Naciskasz, przekręcasz i wyjmujesz. Pozdrawiam
  9. A wiec. Kupiłem te świece i założyłem, ale niestety nie przetestowałem auta bo na drugi dzień sie sprzedało. Musicie panowie poczekać na kolejnych testujących. Jedno co moge powiedziec to to że podłączałem bezpośrednio pod akumulator w celu testu. Zrobiła sie czerwona tak samo wolno jak stara. nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale ja sobie wyobrażałem że bedą poprostu szybciej grzały.
  10. No to chyba bede pierwszy Kupiłem tu: http://www.allegro.p...ti_2_2_dti.html Tylko z montażem sie troche zejdzie bo z jedna świecą mam problem Dziś wykręciłem ją, ale razem z kawałkiem gwintu. Ktoś przedemną źle wkrecił bo przed odkręcaniem zauważyłem, że nie była wkręcona do końca. Dojdą dodatkowe koszty. Ach ci mechanicy...
  11. Próbowałeś kolego?? Czy jeszcze nie??
  12. A skąd wiesz ze masz rope w oleju. Jak swojego białasa odpale na -15 to też kulawo chodzi... moze tez mam rope w oleju.
  13. Czyli identyczny problem jak u LLukasz777
  14. Z omegi B napewno bedą pasowały, bo ja do omegi wkładałem z Vectry, bo poprzedni właściciel nalał jakiegoś syfu i sie pozatykały i musaiałem podgrzewanie zlikwidować
×
×
  • Utwórz nowe...