Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

signum76

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About signum76

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Auto
    VC kombi 3,2 V6 aut `05

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ta, jak któryś z poprzedników napisał - zimne luty. Miałem to i jeździłem tak długo. Na początku zdarzało się to rzadko ale z czasem cześciej i cześciej, ostatni już w ogóle się nie zapalały może czasami. Wcześniej pomagało otworzenie drzwi w czasie jazdy😛, ale ostatnio już nie wiec się musiałem za to zabrać. Pozytyw był jeden - kilometry przebiegu się nie naliczaly😉 Wg instrukcji z forum wyciągnąłem zegary, rozebralem( nie mogłem sciągnąć wskazówek zegarów, ale w końcu się udało) odpaliłem lutownicę i roztopilem wszystkie luty ( bodajże 12) na płycie na ułamek sekundy. Na jednym było potem za mało cyny wiec delikatnie dodałem nowej. Dodatkowo chemicznie odśniedziłem kontakty i posprejalem wazeliną przed podłączeniem. Od tej pory działa bez zarzutu. Całość wzięła mi(czytaj amatorowi) 2 godziny i było łatwiej niż myślałem. Ktoś napisał, ze u niego wystarczyło wyczyścić kontakty ale skoro już masz bebechy na wierzchu to warto zrobić "po całości".
  2. Panowie, czy jesli tyl auta jest widocznie nizszy niz przod to amortyzatory do wymiany? >Dodam, ze tyl latwo opada gdy sie go zaladuje nawet lekko. Zawieszenie sport i z tego co dzis zobaczylem to z ids. Kontrolki od ids nie pokazuja bledow na desce wiec chyba system dziala(nigdy nie uzywam). Wszystkie 4 sprezyny byly wymienione wczesniej.
  3. Dzieki za komentarz! Tarcze sa tez nowe. Czyscilem je dosc dokladnie z oleju i zadnego kantu nie wyczulem. Dziwne, wyglada na to, ze tylko gorna czesc klocka hamuje. Chyba musze, tak jak pisze zbigos, sprawdzic czy klocki poruszaja sie swobodnie w jarzmie i ew. troche je podszlifowac. .
  4. Witam! Tydzień temu wymienialem tarcze i klocki z przodu. Zdążyłem przejechać ok 240 km starając się delikatnie hamować. Dziś widzę na obydwu tarczach ze klocki nie biorą równomiernie, tzn biorą tylko na zewnętrznej części tarczy, od środka widać ok 2 cm rdzy na jakieś 6cm szerokości powierzchni ciernej. Skąd ten efekt? Uchwyty klocków w jarzmie wyszlifowalem i nasmarowalem, tulejki/sworznie (te zakryte zaslepkami) tez( jakiego smaru na nie użyć najlepiej?). Coś pominalem? Może kształt uchwytu klocków jest problemem(nie poruszają się swobodnie w jarzmie?) skoro taki sam efekt po obydwu stronach?
  5. Czesc Forumowicze! Drazni mnie strasznie migajaca kontrolka doswietlania zakretow. Mialem auto na warsztacie kiedy robili mi zawieszenie. powiedzieli, ze znalezli spalana zarowke i wymienili(kuzwa, najdrozsza halogenowa zarowka na swiecie_ H11!). Mowie, wymieniliscie i faktycznie swieci gdy skrecam ale dlaczego miga kontrolka? OK, podlaczymy kompa, mowia. Zadnego bledu swiatel nie pokazuje, stwierdzili. Co teraz? Gosc i ja drapiemy sie w glowe i zadnych pomyslow. Swiatla dzialaja, kontrolka miga. Co to moze byc? Mam pewna teorie, ze nowa zarowka to inny fabrykat niz w drugim reflektorze (pojedynczy xenon na swiatlach mijania). i Moze maja rozna opornosc... Nie wiem juz. Jakies pomysly?
  6. Czesc, wymienialem wszystkie cztery spezyny ostatnio i po tym zaczely sie stuki na dziurach prawa strona przod. Ci co wymieniali (FeuVert Szczecin) spezyny mowia: drazek kierowniczy ma luz. To jamowie wymieniamy. No i wymienili, ponowne ustawianie geometrii, jade do domu a tu bez zmian! Kuzwa, dalej klekocze na kazdej dziurze! Zawracam auto i mowie, ze maja szukac dalej, ale zanim mi wymienia pol auta, maj byc pewni skad dochodzz stuki. No i znalezli: lozysko amortyzatora(McPherson), takie plastikowe talerze u gory kolumny, ktore chronia przed przeniszeniem sie drkan/dziekow ze sprezyny na karoserie, plus ze umozliwiaja ruchy skretne sprezyny. Lewej strony nie ruszlem bo jest cicho na razie, a pieniedzy u nich juz dosc zostawilem. Moze byc to tez u ciebie.
×
×
  • Create New...