Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

marcinek180

Forumowicz
  • Zawartość

    11 527
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    40

marcinek180 wygrał w ostatnim dniu 3 Grudzień 2016

marcinek180 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

326 Briliant

O marcinek180

  • Ranga
    Pasjonat
  • Urodziny 1985.01.26

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chrzanów
  • Zainteresowania
    Rodzinka, fotografia, moja Viki, góry...

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Czarna VB kombi Y20DTH +chip, 02r.

Ostatnio na profilu byli

5 947 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje marcinek180

  1. siema, widziałem, że odpisałeś na mój post dotyczacy schematu podcisnien do VC 2,2. Posiadasz może gdzieś tą grafikę? też jestem z chrzanowa ;)

    1. marcinek180

      marcinek180

      czego nie wiesz?

       

    2. bartekPL

      bartekPL

      ok. bardzo dziękuje. Drukuję i cisnę z tym do mechanika, bo mi popodpinał na czuja, ale Auto zdecydowanie lepiej chodzi, wreszcie jakoś przyspiesza. Rok czasu jeździłem "mułem" po wymianie bloku silnika i zakupie "nowej" turbiny. gdzie nikt nie wiedział o co chodzi, dlaczego tak jest. Natomiast trochę teraz mechanik pogrzebał z tymi podciśnieniami i efekt jest zauważalny. Rozumiem, że te schematy sa identyczne w VC 2003, dti 2,2. Ja w temacie silnika jestem laikiem wiec stad moje lakoniczne pytania. pozdrawiam

    3. marcinek180

      marcinek180

      troszkę inne - masz inny EGR oraz sterowanie turbiną - ale schemat w zasadzie w 90procentach podobny. Mając go mechanik da uż sobie rade.

×