Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marcinek180

Forumowicz
  • Content Count

    11528
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

marcinek180 last won the day on December 3 2016

marcinek180 had the most liked content!

Community Reputation

328 Briliant

About marcinek180

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 01/26/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chrzanów
  • Zainteresowania
    Rodzinka, fotografia, moja Viki, góry...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Czarna VB kombi Y20DTH +chip, 02r.

Kontakt

Recent Profile Visitors

6592 profile views
  1. Trochę czasu i paliwa upłynęło i pozwolę sobie dopisać coś do własnego posta... Wymieniłem zbiornik w swojej VB. Oczywiście na zamiennik. Oryginał miał przegrodę, zamiennik nie ma. I co? M a s a k r a...! Strasznie chlupocze szczególnie gdy w zbiorniku jest około 4/5 pojemności. Przy mocniejszym hamowaniu, takim nagłym, uderzenie paliwa w baku to tak jakby podwoziem w kamień uderzyć, mam wrażenie, że ktoś mnie wtedy w fotel pod d*pą kopie. Oczywiście kosz nie do końca pasował, uszczelka/oring nie chciała wejść. No i oczywiście wskaźnik paliwa oszukuje. Na oryginalnym mogłem niemal co do litra "wyczaić" ile jeszcze mam w baku i ile przejadę kilometrów. Teraz gdy zapala się rezerwa czyli w baku powinno być około 10 litrów to już ostatni gwizdek żeby tankować. Gdy rezerwa zacznie mrugać - już mi się zdarzyło, że pod górkę (brak przegrody też ma wpływ) silnik już zdusiło. Ech gdyby tylko dało się kupić zamiennik z przegrodą to od razu wymieniam...
  2. Dziękuję za podpowiedzi. Francuzy odpadają. A już na pewno renault. Brzydkie to okropnie. Z tych wszystkich aut najfajniej prezentuje się s-max zarówno jeśli chodzi o aspekty wizualne jak i praktyczne. No i trochę to już produkują wiec jest w czym wybierać.
  3. No tak - nie w temacie bo mówimy już o grupie aut, które niejednokrotnie mają mocniejsze silniki bez modów niż VC po modach. No i do tego 4x4. Kolega Sizon ma tu najwięcej racji. Problemem jest tu na razie moja psychika - ciężko mi się przestawić na coś o czym nigdy nie myślałem. Po prostu nie lubię vanów i SUV bo nie lubię siedzieć wysoko. Niestety tu praktyczność musi wziąć górę. Ford - taki jakiś... niby ładny, praktyczny, może być szybki, ale to nadal ford. Ech serce chciałoby mocne A6. Dużo mam do myślenia. Najbardziej chciałbym zostać przy VB jeszcze przez rok - do zakończenia budowy domu i wymiany nosidelek samochodowych na foteliki. Niestety porównuje juz różne auta i nie tyle szerokość wnętrza co profil kanapy ma tu znaczenie.
  4. VC chyba jednak wielkością kanapy z tyłu nie powala gdy porównuje z A6 dane dotyczące wymiarów. No i ta deska rozdzielcza - im więcej czasu upływa tym gorzej to auto wygląda. Signum zawsze mi się podobało, ale ta deska... Volvo nie znam silników. Ale fakt - mniej tego więc mniej części do modów
  5. Oj bardzo chciałbym tego uniknąć. Nie lubię. Dziadkiem się jeszcze nie czuje. Źle mi się jeździ wysoko i miękko. Dlatego o ile to realne szukam kombi. A6, V70 może coś jeszcze?
  6. Panowie i panie żona w ciąży. Fajnie bo młody ma 2 latka i miał mieć rodzeństwo. Ale będą BLIŹNIĘTA! To trochę przewraca życie do góry nogami Trzeba logistykę ogarnąć. No i stoję przed problemem chyba koniecznej zmiany auta. A więc jakie auta zmieszczą w drugim rzędzie, na kanapie 3 foteliki? A najlepiej które mają 3x ISOfix?
  7. Trasy przez SK i H na pewno nie będziesz żałował. Omis na wycieczkę tak. Na dłużej juz nie.
  8. A czy coś się dzieje czy tak z ciekawości grzebiesz i pytasz?
  9. Naprawione. To był dobry trop i miałeś rację - gdy zamykanie szyby nue działało pomagało otwarcie/zamknięcie drzwi lub poruszanie wiązki przewodów idącej ze słupka do drzwi. Tam też jeden z przewodów był naderwany. Wymiana fragmentu, lutowanie i zaizolowanie i wszystko pięknie działa.
  10. Przyszło mi to na myśl i sprawdzę to. Ale trochę to dziwne, że nie działa zarówno z przycisku w drzwiach jak i przy lewarku a z pilota zawsze domyka.
  11. Panowie dawno mnie tu nie było i ciężko już jest mi coś odnaleźć więc może tu ktoś pomoże. Od paru dni tylna lewa szyba nie zawsze reaguje na zamykanie z przycisku przy lewarku jak i w drzwiach. Jednak gdy zdarzy się jej taka niemoc to przy zamykaniu auta z pilota szyba się domyka. Potem działa normalnie i za jakiś czas defekt się powtarza. Gdzie szukać problemu?
  12. mogła się zmienić zbieżność. U mnie wyciągnięcie amora i ponowne włożenie go zbieżność zmieniło i to dość w znaczny sposób
  13. No to są jeszcze inne metody sprawdzenia czy termostat trzyma. Ale o tym są już tematy.
  14. no ale przecież wskaźnik jest wyskalowany nie od 0 st tylko od chyba 60 albo 70 st więc ciepłe powietrze z nawiewów i przełączenie sie na gaz (pewnie w okolicach 30st) nie swadczy o uszkodzonym wskażniku. Przecież silnik nie zagrzeje się do 80st na odcinku 5km
×
×
  • Create New...