Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Dziadek vec

Forumowicz
  • Zawartość

    2 879
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    22

Dziadek vec wygrał w ostatnim dniu 5 Grudzień 2017

Dziadek vec ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

226 Briliant

3 obserwujących

O Dziadek vec

  • Ranga
    Specjalista
  • Urodziny 1952.04.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mysłowice
  • Zainteresowania
    Zagospodarowanie wolnego czasu.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VW Turan 1.9 TDI.

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dziadek vec

    Skaczace obroty silnika opel vectra b

    A jak jest zimny też szarpie??. Jak nie szarpie to wymień czujnik obrotu wału,po prostu złe impulsy idą do sterownika pompy i stąd te szarpania. Komputer określił takie błędy:0725 i 1335 ??.
  2. Dziadek vec

    Problem z odpalaniem.

    Faluje bo kompresja już na cylindrach nie równa a może świece żarowe też nie równo grzeją,wiadomo autko ma troche nalatane i już.
  3. Dziadek vec

    Problem z odpalaniem.

    Nie do egr tylko do dolotu którym idzie doładowanie turbiny a egr akurat jest tam zabudowany i nie ma wpływu na blokowanie doładowania tylko dopuszcza powtórne dopalanie spalin,taka ekologia ale tylko dla nowego silnika potem to już tylko zawala dolot mazią która utrudnia przepływ doładowania co źle wpływa na prace silnika. Tu masz też bo znalazłem o off egr
  4. Dziadek vec

    Problem z odpalaniem.

    czyli odpiołeś wąż od dolotu, czy wężyk od egr?. Ale to był przypadek i to chwilowy gdzieś masz nieszczelność dalej będzie to występowało nie czarujmy rzeczywistości.
  5. Dziadek vec

    Problem z odpalaniem.

    Ty masz egr elektryczny czy pneumatyczny??. Przypadek.
  6. Dziadek vec

    Problem z odpalaniem.

    Chodzi o wężyki co idą do nich (trawersów) z pompy.Z pompy idzie jeden potem przez trójniki się rozdzielają na cztery trawersy. Czytaj tu.
  7. Dziadek vec

    Problem z odpalaniem.

    Wywalić te zaworki i doprowadzić układ zasilania w paliwo do szczelności,tak samo z układem powrotu paliwa bo ewidentnie zapowietrza się układ paliwowy.Chodzi o wężyki mogą być skruszałe,popękane,sparciałe,zaczołbym od trawersów do pompy z tymi wężykami dalej szczelność filtra paliwa i szczelność przewodów paliwowych wchodzących do filtra paliwa.Nie męcz pompy na sucho bo zatrzesz tłoczek pompy a potem tylko płakać.
  8. Dziadek vec

    Problem z przepływomierzem 2.0DTi

    Zrób sobie takie coś i napisz jakie masz doładowanie. Nakrętka musi być od góry chodzi żeby nie wpadła do dolotu. https://allegro.pl/detka-kelly-s-700x35-43c-35-44-622-630-wentyl-fv-i7126690812.html
  9. Dziadek vec

    Napinacz paska klinowego

    Zainteresuj się tym. https://www.youtube.com/watch?v=LF7Y6-G-FZE https://www.youtube.com/watch?v=rqD3cSKvD7w https://www.youtube.com/watch?v=NW_Cb-K5_J8
  10. Podepnij pod komputer bo nie wiemy jaki jest błąd. A gwint uszkodzony jest w głowicy?.
  11. Jest błąd to podaj jaki pomyślimy ale jak gaśnie to tylko coś i imo bo co może wyłączać napięcie na pompe , może coś rozłączyłeś nie chcący podczas roboty.No ale błąd powie co to jest.
  12. Dziadek vec

    Problem z przepływomierzem 2.0DTi

    Czyli działa. A czemu niby rozrząd ma być źle ustawiony ruszałeś coś?. Ale i tak nie ma nic do turbo to całkiem inna bajka. Dobrze jak byś miał kamerke inspekcyjną to byś zajrzał do klapek czy są zawalone jak w podanym linku. https://allegro.pl/kamerka-inspekcyjna-endoskop-3-5-m-android-usb-i7669818336.html Można kupić z krótszym kablem. Daj teraz dla testu podciśnienie pomijając ez od turbiny prosto do gruszki i zrób test ale nie przekraczaj około 2500obr opisz wrażenia.
  13. Dziadek vec

    Problem z przepływomierzem 2.0DTi

    P0400-5 https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2041840.html Słaba pompa wakum? też może być związana z tym problemem. Masz założony OFF egr na 1 diode? , czy na ori egr jeździsz.
  14. Dziadek vec

    Problem z przepływomierzem 2.0DTi

    Uważaj na szpilki w kolektorze ja miałem prawie wszystkie w zapasie dwie urwałem , a wymieniałem razem z kolektorem.
  15. Dziadek vec

    Problem z przepływomierzem 2.0DTi

    Pomiary robisz podczas jazdy nie na postoju jeśli chodzi o turbine. Ale po stronie zimnej a po stronie gorącej nie sprawdzisz a tam przeważnie lubi obcierać o obudowe i wydawać dźwięki. Co do podmiany egr to sprawdź wymiary egr masz plastykowy czy metalowy? bo różnią się długością.
×