Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dziadek vec

Forumowicz
  • Content Count

    2879
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Dziadek vec last won the day on December 5 2017

Dziadek vec had the most liked content!

Community Reputation

226 Briliant

3 Followers

About Dziadek vec

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 04/23/1952

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mysłowice
  • Zainteresowania
    Zagospodarowanie wolnego czasu.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VW Turan 1.9 TDI.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A jak jest zimny też szarpie??. Jak nie szarpie to wymień czujnik obrotu wału,po prostu złe impulsy idą do sterownika pompy i stąd te szarpania. Komputer określił takie błędy:0725 i 1335 ??.
  2. Faluje bo kompresja już na cylindrach nie równa a może świece żarowe też nie równo grzeją,wiadomo autko ma troche nalatane i już.
  3. Nie do egr tylko do dolotu którym idzie doładowanie turbiny a egr akurat jest tam zabudowany i nie ma wpływu na blokowanie doładowania tylko dopuszcza powtórne dopalanie spalin,taka ekologia ale tylko dla nowego silnika potem to już tylko zawala dolot mazią która utrudnia przepływ doładowania co źle wpływa na prace silnika. Tu masz też bo znalazłem o off egr
  4. czyli odpiołeś wąż od dolotu, czy wężyk od egr?. Ale to był przypadek i to chwilowy gdzieś masz nieszczelność dalej będzie to występowało nie czarujmy rzeczywistości.
  5. Ty masz egr elektryczny czy pneumatyczny??. Przypadek.
  6. Chodzi o wężyki co idą do nich (trawersów) z pompy.Z pompy idzie jeden potem przez trójniki się rozdzielają na cztery trawersy. Czytaj tu.
  7. Wywalić te zaworki i doprowadzić układ zasilania w paliwo do szczelności,tak samo z układem powrotu paliwa bo ewidentnie zapowietrza się układ paliwowy.Chodzi o wężyki mogą być skruszałe,popękane,sparciałe,zaczołbym od trawersów do pompy z tymi wężykami dalej szczelność filtra paliwa i szczelność przewodów paliwowych wchodzących do filtra paliwa.Nie męcz pompy na sucho bo zatrzesz tłoczek pompy a potem tylko płakać.
  8. Zrób sobie takie coś i napisz jakie masz doładowanie. Nakrętka musi być od góry chodzi żeby nie wpadła do dolotu. https://allegro.pl/detka-kelly-s-700x35-43c-35-44-622-630-wentyl-fv-i7126690812.html
  9. Zainteresuj się tym. https://www.youtube.com/watch?v=LF7Y6-G-FZE https://www.youtube.com/watch?v=rqD3cSKvD7w https://www.youtube.com/watch?v=NW_Cb-K5_J8
  10. Podepnij pod komputer bo nie wiemy jaki jest błąd. A gwint uszkodzony jest w głowicy?.
  11. Jest błąd to podaj jaki pomyślimy ale jak gaśnie to tylko coś i imo bo co może wyłączać napięcie na pompe , może coś rozłączyłeś nie chcący podczas roboty.No ale błąd powie co to jest.
  12. Czyli działa. A czemu niby rozrząd ma być źle ustawiony ruszałeś coś?. Ale i tak nie ma nic do turbo to całkiem inna bajka. Dobrze jak byś miał kamerke inspekcyjną to byś zajrzał do klapek czy są zawalone jak w podanym linku. https://allegro.pl/kamerka-inspekcyjna-endoskop-3-5-m-android-usb-i7669818336.html Można kupić z krótszym kablem. Daj teraz dla testu podciśnienie pomijając ez od turbiny prosto do gruszki i zrób test ale nie przekraczaj około 2500obr opisz wrażenia.
  13. P0400-5 https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2041840.html Słaba pompa wakum? też może być związana z tym problemem. Masz założony OFF egr na 1 diode? , czy na ori egr jeździsz.
  14. Uważaj na szpilki w kolektorze ja miałem prawie wszystkie w zapasie dwie urwałem , a wymieniałem razem z kolektorem.
  15. Pomiary robisz podczas jazdy nie na postoju jeśli chodzi o turbine. Ale po stronie zimnej a po stronie gorącej nie sprawdzisz a tam przeważnie lubi obcierać o obudowe i wydawać dźwięki. Co do podmiany egr to sprawdź wymiary egr masz plastykowy czy metalowy? bo różnią się długością.
×
×
  • Create New...