Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

luki32

Forumowicz
  • Content Count

    711
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About luki32

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 07/11/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Skierniewice
  • Zainteresowania
    Samochody(opel),Motorowerki(romet,simson itd.)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel vectra A ,Bertone F + Caravan F

Kontakt

  1. 2 downloads

    Witaj! Jeśli nie poradziłeś sobie z tym to napiszę. 1.Wymontuj boczek( 3 śruby na dole ,po zdjęciu osłony klamki masz 2 śrubki i w rączce na dole jest 1 śrubka ) 2.Podważasz delikatnie boczek bo musi z takich zatrzasków wyskoczyć 3.Zdejmujesz taką folie osłaniającą. 4.Opuść szybę w dół 5.Wyciągnij listwę szyby tą co przy boczku jest ,możesz z drugiej strony drzwi wyciągnąć również taki gumowy pierdzielnik. 6.Odkręć jedną śrubkę na klucz 10 ,znajduje się ona po otworzeniu drzwi przy dolnym rancie .śrubka ta trzyma prowadnice szyby 7.Wyjmij tą prowadnice.
  2. Aha czyli jest to taka jakby przelotowa puszka,oki dzięki bardzo za informację. Właśnie tak się zastanawiałem bo Etzold nic nie piszę o tym . Oki jeszcze raz dzięki
  3. Witam!! Panowie mam takie pytanie , do czego służy taka czarna puszka po lewej stronie tu gdzie jest wajcha od otwierania maski. Do tej puchy wchodzi praktycznie cała wiązka przewodów idących z tyłu samochodu i potem przewody wychodzą z góry tej puszki. Pozdrawiam
  4. Witam! Odgrzewam kotleciocha. Pojawiła się aukcja na allegro. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=571090530 Sprzedawca napisał ,że :nie jest to plaslik tylko laminat poliestrowo-szklany i zamiast standartowej maty szklanej jest dane wlókno szklane plecione i to gwarantuje że materiał ten nie pęknie,Seryjnie wysyłamy listwy do Lenk Opel Tunning i to może być dodatkowym gwarantem jakości. Zastnawiam się nad tym ,bo mnie to już wnerwia kompletnie to podszybie.
  5. Ooo soryy nie dopatrzyłem ,że kolega ma klimę. Zwracam honor.
  6. Nowa w sensie nieużywana czy używana?? W życiu bym nie dał za tą pierdóle 70zł. Ostatnio za 25 zł wziąłem
  7. Dokładnie tak jak Iron pisze. Są 2 poprzeczne wsporniki dachu . Klej do szyb jest najlepszy do tej roboty. Robiłem u siebie to również
  8. Witam! Sprawa Z Centralnym Zameczkiem jest już załatwiona. Wczoraj z braku zajęcia grzebałem przy aucie . We wszystkie wtyczki w drzwiach od centrala itd popryskałem Płynem Elektrycznym, dodatkowo wyczyściłem styki przekaźnika(trochę były zaśniedziałe) Kurcze dalej nie było poprawy żadnej. Wyjąłem wtyczkę centralnego od tylnej klapy gdyż właśnie z tyłu działy się te niepokojące zjawiska typu samo otwieranie po zamknięciu. Jeszcze raz dokładnie posprawdzałem miernikiem czy nigdzie nie ma zwarcia na przewodach(wszystko ok było) Dla pewności jeszcze raz rozdarłem taśmę z przewodów i sprawdzałem w
  9. Przekaźnik to ja sobie moge podmienić w razie czego ale wątpie aby ob byl zepsuty bo wtedy to by wogóle central nie działał. Co do elektryków i innych speców to ja nie korzystam raczej z ich usług bo sam staram się wszystko naprawiać a jak nie wiem jak sie zabrać za coś to pytam na forum.Nie będe oddawal po prsotu bo wolę sam sobie posiedziec i porządnie poskładać coś. Pozdrawiam
  10. Aha no to super z tym trybem bezpieczeństwa,bo myślałem że mam coś zkaszanione. Co do tych ciężkich zamków i prowadnic to raczej nie będzie wina starego smaru gdyż przy wymianie wszystkich boczków wszystko było smarowane aby później nie zdejmować i luzować elementów zatrzaskowych boczków. Pozdrawiam
  11. W lewych tylnych drzwiach na 100% nie ma żadnego zwarcia bo ostatnio nie chciał działać mi i winowajcą był przerwany kabel ,przy okazji dokładnie posprawdzałem wiązkę i puściłem dla każdego kabla oddzielną izolację. Prawe raczej też są ok. Coś mi się też wydawało ,że te mikrowłącznik. Podmienię jeszcze sterownik i sprawdzę czy coś to da. Co do szukajki to podobnego tematu do mojego jakoś nie mogłem znaleźć
  12. Witam! Od jakiegoś czasu dzieje się u mnie dziwne zjawisko z centralnym. Otóż po kilka krotnym otwarciu i zamknięciu centralnego(wtedy działa wszystko) jak chcę otworzyć to otworzą się tylko te drzwi w których jest wsadzony kluczyk czyli albo pasażer albo kierowca. Dopiero po odczekaniu kilkunastu sekund wszystko działa , a znowu po kilkakrotnym otwarciu i zamknięciu dzieje się tak samo.Wygląda to tak jakby centralny się " zmęczył" Jeszcze jeden problem jest tak ,że zdarza się czasami sytuacja kiedy to przesunę kluczyk w pozycję ryglowania to centralny wyda dźwięk od ryglowania i zarygluje
  13. Ja też nie odczułem żadnej zmiany na gorsze jeżeli chodzi o głośność
  14. EE tam napewno monster trucka nie będziesz miał.Aż tak wysokie to zawieszenie nie jest .Co do amorków to radziłbym tylko brać amorki takich firm jak Kayaba,Sachs,Monroe,Magneti Marelli,Bilstein no i w ostatecznośći Delphi .Innych niespodzianek nie bierz bo raczej ci to długo nie wytrzyma.Sprężyny obniżające to na allegro są .Klocki ja mam Ferodo z przodu a z tyłu cały układ hamulcowy(Ja mam bębny) Lucas( oprócz cylinderków ,spreżynek i samoregulatorów). Co do tarcz to może niech się inni wypowiedzą bo ja ich nie zmieniałem .
  15. No bo tylko jedna jest fabrycznie żaróweczka tam. Jak chcesz mieć jaśniej to daj tam diody. Ja wyczyściłem sobie dokładnie światłowody i dałem nową żarówkę i świeci mi w miarę jasno.
×
×
  • Create New...
UP