Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Viper

Forumowicz
  • Zawartość

    170
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O Viper

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1981.06.15

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Amersham - Wielka Brytania

Kontakt

  • Website URL
  • GG
    5951112
  • Skype
    best_viper

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    AUDI S6 4.2 V8

Ostatnio na profilu byli

563 wyświetleń profilu
  1. Wersja

    17 pobrań

    Wymiana termostatu w X25XE Najpierw aby sobie uĹatwid dostÄp do niektórych czÄĹci ĹciÄgamy plastikowÄ osĹonÄ (strzaĹka) oraz wyjmujemy Zaczynamy od ĹciÄgniÄcia ĹÄcznika dolotowego. Po odkrÄceni i zdjÄciu opasek wysuwamy ĹÄcznik z gumowych ĹÄczeĹ i odkĹadamy na bok. Musimy odĹÄczyd przewód ĹÄczÄcy z pokrywÄ filtra powietrza oraz odĹÄczyd wszystkie wÄĹźyki i styki w przepustnicy. Dwie górne strzaĹki oznaczajÄ linki od Przepustnicy. W moim przypadku byĹy to dwie linki jedna od gazu a druga od tempomatu (nie wszÄdzie jest tak). JeĹli macie dwie to uwaĹźajcie Ĺźeby nie zĹamaÄ plastikowego ĹÄcznika od linki tempomatu. Z drugiej strony ĹÄcznika dolotu naleĹźy rozpiÄd wszystkie styki i przewody zaznaczone czworokÄtem oraz zdjÄd opaski zaciskowe znajdujÄce siÄ pod gĹównym dolotem (strzaĹki) Zdejmujemy ostatniÄ opaskÄ i odkrÄcamy Ĺruby gĹównego dolotu Jest jeszcze jedna Ĺruba - ĹÄcznik recyrkulacji spalin oraz dwa styki elektryczne przy Akumulatorze ciĹnienia( kolejne zdjÄcie) Tak to wyglÄda po zdjÄciu gĹównego dolotu i ĹÄcznika Na zdjÄciu Ĺruba opaski mocujÄcej wÄĹź prowadzÄcy do chĹodnicy. TuĹź koĹo bagnetu poziomu oleju. BÄdzie leciaĹ pĹyn chĹodniczy – nie duĹźo ale moĹźna go zlad do miski jak ktoĹ chce, moĹźna teĹź to uzupeĹnid ok. 0.5 litra wody destylowanej Tu odkrÄcamy jednÄ ĹrubÄ mocujÄcÄ sztywny przewód cieczy chĹodzÄcej. Trzeba trochÄ cierpliwoĹci Ĺźeby go wysunÄd z termostatu A tu leĹźy przyczyna naszego bólu gĹowy – termostat. Z prawej A tu leĹźy przyczyna naszego bólu gĹowy – termostat. Z prawej strony silnika pod dolotem. Aby uwolnid termostat wystarczy odkrÄcid dwie Ĺruby – no i oczywiĹcie najpierw wyjÄd z niego sztywny przewód cieczy chĹodzÄcej (zdjÄcia wyĹźej) WyjÄcie termostatu nie jest Ĺatwe. Trzeba zdjÄd caĹy ĹÄcznik dolotowy, ale moĹźna trochÄ sobie uĹatwid odkrÄcajÄc ĹÄcznik dolotowy (Ĺruby zaznaczone na zdjÄciu nr 1 i 2) wraz ze zbiorczym przewodem dolotowym – caĹoĹd zaznaczona na zdjÄciu nr 3 zdj. nr 1 Tu jedna ze Ĺrub zbiorczego ĹÄcznika dolotowego znajduje siÄ pod akumulatorem podciĹnienia (czarne pudeĹko) zdj nr 2 Zdj. nr 3 Kiedy juĹź ĹÄcznik dolotowy wraz ze zbiorczym przewodem dolotowym sÄ odkrÄcone wystarczy delikatnie przesunÄÄ je w prawo co uĹatwia wyjÄcie termostatu Trzeba trochÄ pogimnastykowaÄ palce i dĹoĹ Ĺźeby go wyjÄÄ ale dziÄki temu nie trzeba odkrÄcaÄ dodatkowego plastikowej podkĹadki pod zbiorczy przewód dolotowy i automatycznie nie trzeba wymieniaÄ uszczelki pod dolot. Po wyjÄciu starego termostatu porównajcie nowy i stary czy sÄ identyczne bo przy moim nowym byĹ troszkÄ grubszy koĹnierz (zdjÄcie) i po wĹoĹźeniu Ĺrub nie wystawaĹy one wcale wiÄc nie moĹźna byĹo go przykrÄciÄ ani wcisnÄÄ na miejsce. Na szczÄĹcie brzeszczot pomógĹ trochÄ i udaĹo siÄ zaĹźegnaÄ problem Na koniec pozostaje powoli poskĹadad wszystko do kupy uwaĹźajÄc na prawidĹowe podĹÄczenie wszystkich przewodów i styków we wĹaĹciwe miejsce. OpracowaĹ Viper
  2. Wersja

    15 pobrań

    Wymiana pompki spryskiwacza ĹwiateĹ / szyb Samochód wystarczy podnieĹÄ, koĹo skrÄciÄ na max. Jak komuĹ wygodniej to moĹźe zdjÄÄ koĹo. 1 Zaczynamy od zdjÄcia nadkola 2 Te dwa to plastikowe zaczepy 3 NakrÄtka (10). Zaczep siÄ powtórzyĹ z poprzedniego zdjÄcia 4 Ĺruba (torx) i zaczep, który siÄ powtarza Ostatnia Ĺruba przytrzymujÄca nadkole znajduje siÄ pod samochodem na krawÄdzi zderzaka. 5 PozostaĹe dwie Ĺruby odkrÄciĹem z rozpÄdu, przytrzymywaĹy one ĹwiatĹa przeciwmgielne wiÄc chyba nie we wszystkich wersjach sÄ. W sumie naleĹźy wyjÄÄ dwa plastikowe zaczepy (coĹ w rodzaju koĹka rozporowego), jednÄ nakĹadkÄ i dwie Ĺrubki. 6 I tak to powinno wyglÄdaÄ Teraz musimy zajÄÄ siÄ zderzakiem. Nie trzeba caĹego zdejmowaÄ. 7 Tu znajduje siÄ pierwsza Ĺrubka 8 O wĹaĹnie ta 9 Pod spodem samochodu znajdujÄ siÄ jeszcze dwa plastikowe zaczepy (koĹki rozporowe) NaleĹźy jeszcze odkrÄciÄ grill i jednÄ ĹrubkÄ przytrzymujÄcÄ zderzak i lampÄ. Zsuwamy delikatnie zderzak, odchylamy i mamy idealny dostÄp do zbiornika spryskiwaczy. Ten na zdjÄciu jest z wersji X25XE wiÄc jest to 5,5 litrowy z dwoma pompkami. Ta na pierwszym planie jest to pompka od ĹwiateĹ. 10 Jest wiÄksza od tej spryskujÄcej szyby. 11 Tu na zdjÄciu zaznaczony jest czujnik poziomu pĹynu. Ja wyjÄĹem go zanim wymieniĹem pompkÄ i spuĹciĹem tÄdy pĹyn do spryskiwaczy aby siÄ nie zmarnowaĹ
  3. Napryskaj WD40 do zamka. Włóż kluczyk i ruszaj nim na prawo i lewo dość energicznie. napryskaj jeszcze raz. w końcu się ruszy i to dość szybko
  4. Dzięki neo Mam jeszcze jeden jak byś chciał przejżeć - wymiana pompki spryskiwaczy szyb/świateł daj znać na GG
  5. HEHE To bylo ze 5 lat jak ja swoja robilem Wiem ze kazda uszczelke powinno sie wymieniac ale moja byla OK wiec sie nie meczylem - po za tym zanim bym tu sklep znalazl z takimi pie****ami....Po tym zabiegu i tak do Polski smialem nia Prosba do adminow. Jak sie HOW2 podoba to mozna podpiac temat.
  6. WItam ponownie. Rafalowi juz podeslalem ale dla potomnych jak by ktos byl zainteresowany i kiedys sie bawil termostatem w V6 http://www.viperone.webspace.virginmedia.com/termostat/ @Rafal Ja napewno zaczelem od obracania tej rury i ruszania nia na wszystkie strony ciagnac jednoczesnie. mnie sie ja udalo wyjac na 100%. Tam jest taka mala uszczelka ja jej nie wymienialem tylko wszystko wyczyscilem dokladnie. No i PDF do sciagniecia http://www.viperone.webspace.virginmedia.com/termostat/Wymiana_termostatu_2.5_V6.pdf
  7. Phoenix z popiolu

  8. Ja na twoim miejscu pociągnął bym jakąś elastyczną rurę i wyprowadził do grila w zderzaku. Miałbyś wtedy dopływ zimnego powietrza. Jeszcze tylko sportowa wkładka i masz pierwszą modyfikację za sobą. To w UK chłopaki obcinają wszystkie te rury albo robią tak ci powiedziałem. Ten rezonator wcale nie jest potrzebny. Najważniejsze żeby ci powietrze spod maski nie ciągnął
  9. Viper

    Demontaż Dolotu Powietrza V6

    A jak ja dwa lata temu zrobiłem poradę o wymianie termostatu w V6 to nikt mi nie dziękował a też trzeba było zwalić kolektor http://www.viperone.plus.com/Wymiana_termostatu/ Może nie jest idealna ale jak by ktoś poprosił do be się dopracowało.
  10. Ja zrobilem mala porade na ten temat http://www.viperone.plus.com/index1.html
  11. Viper

    czarne listwy na zderzakach

    Da sie to zrobic i jak jest porzadnie zrobione to farba nie powinna schodzic - tylko nie wal farbe od razu na plastik, powierzchnia musi byc odpowiednio przyszykowana. Na pewno samochod zyska na urodzie.
  12. Ja miałem kedyś taki problem. Leciało i nie mogłem zlokalizować gdzie. Przy okazji grzał mi się silnik. Jak wlałem środka odkamieniajacego do chłodnicy to leciało mi ciurkiem jak z kranu przez pompę wody. trochę się wk...łem bo jak w warsztacie powiedziałem chłopakom żeby mi pompę zmienili to oni powiedzieli że nie widzą wycieków i mi jej nie wymienili - a tu nagle surprise. Sprawdź jeszcze ten trójnik co do ogrzewania wchodzi.
  13. Nie zauważyłem tego u siebie.
  14. Tak tylko Sylwkowi chodzi chyba o to czy jak nie bedzie uzywal spryskiwacza to nie bedzie mu plyn wylatywal, a jesli pompka sie nie wlacza to plyn sam nie wylatuje.
  15. Co do tego nie jestem pewien.
×