Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pauldeloop

Forumowicz
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Neutral

About pauldeloop

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/10/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Reda
  • Zainteresowania
    muzyka, informatyka, motoryzacja, krótkofalarstwo, technologia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Z19DTH 168,5 KM 389 Nm

Kontakt

  • GG
    1600071
  • Telefon
    507187082

Recent Profile Visitors

851 profile views
  1. Niestety nie poradziłem sobie i jeżdżę z tym tak jak jest. Forum tu chyba też powoli umiera ;-)
  2. Żeby nie zakładać nowego wątku napiszę tutaj w nadziej, że ktoś tu jeszcze jest aktwny. Mój problem polega na tym, że od jakiegoś czasu nie mogę włączyć samych świateł postojowych, ani wymusić jazdy na światłach w dzień (nie chodzi mi o dzienne). Mam sytem AFL i bixenon, na przełączniku są cztery pozycje: "AUTO", "0", "postojowe" i "zwykle". Mam wrażenie, że "auto" i "0" działa jak należy, ale gdy przełącze na "postojowe" nadal mam "0" a jak przełącze na "zwykłe" załącza się "AUTO". Wygląda jakby przełacznik działał symetrycznie i nie załączał "postojowych" i "zwykłych" tylko zamieniał to na "0" i "AUTO" czyli "postojowe" = "0", a "zwykłe" = "AUTO". Normalnie mam zaprogramowany 4 wariant świateł dziennych ale w tej chwili przełączyłem na pierwszy bo tam mam pozycje na samym zapłonie. Sprawdziłem już na wszystkie możliwe sposoby i w UEC i REC wszystkie warianty i zawsze przełącznik zachowuje się tak samo. Od wczoraj przeorałem fora i internet i nie znalazłem podobnego zjawiska. Proszę o porade czy ktoś tak miał i jak to naprawić. Obstawiam niestety jakieś uszkodzenie przełącznika. Ma ktoś inny pomysł?
  3. Czy można zastosować zamiennie scalak TDA8551T ? Taki akurat mi się trafił z demontażu - recycling;-)
  4. No to spoko... mnie w Signum z 2006 też dopadło:-(. Może trzeba zasięgnąć rady w ASO skoro nikt nie ma pomysłu co z tym zrobić.?
  5. Nie wiedziałem że National też ma taki zestaw. Zauważyłeś różnicę na plus po wymianie czy nie?
  6. Odświeżam bo temat stał się znowu u mnie aktualny. Dwumasa się kończy i czas podjąć decyzję. Już wiadomo że HART raczej nie, ale jest jeszcze na rynku zestaw STATIM za około 1000PLN komplet i VALEO za około 1300 co brać? ktoś testował?
  7. jest ktoś:-) 2 km od łeby może być?

  8. Sorry, że trochę odświeżam, mam CD70 z 2006 roku i od samego początku miałem problemy z odczytem niektórych płyt, zarówno w kieszeni audio jak i w navi. To czy płyta była czytana prawidłowo wcale nie zależało od tego jakim programem wypalałem płytę, ani od prędkości wypalenia. Zależność pojawiała się dopiero wtedy kiedy używałem płyt różnych producentów, ale tu też nie było reguły. Na przykład czasami jakiś sort sony czy verbatime działał gorzej niż omega czy esperanza, a czasem odwrotnie te tanie były lepsze niż markowe. CDRW zawsze odpalały bardzo kiepsko i właśnie CDRW doprowadziły mnie do dziwnych przemyśleń. Chodzi o to, że ta sama płyta CDRW nagrana tak samo, przy użyciu jednej nagrywarki działała bez problemu, a przy użyciu innej niestety nie działała wogóle. Zatem jedne nagrywarki nagrywają "dokładniej" i laser jest w stanie to czytać, a inne "mniej dokładnie" i lipa. Przeczytałem cały wątek i mam pewne przemyślenia. Pomijając fakt, że soczewki z czasem matowieją, a mechaniczne części się zużywają, kilku kolegów sygnalizuje, że "podkręcenie" lasera załatwia sprawę i po "bardzo" delikatnym podkręceniu, wszystko zaczyna czytać. Być może producent celowo (aby np. zwiększyć żywotność lasera) nie ustawił parametrów lasera "optymalnie" dla odczytu tylko "optymalnie" dla żywotności i stąd problemy? Zatem otwarte pozostaje pytanie: wymieniać...? czy podkręcić? Czy podkręcenie sprawi, że nawet te trudniejsze w odczycie sygnały z płyty zostaną prawidłowo odczytane?
  9. Czy ktoś z kolegów może dać mi namiar na miejsce w 3city i okolicach, gdzie temat jest znany i fachowo wykonają mi procedurę usunięcia klapek i zaślepienia kolektora? Poproszę na priv.
  10. Możesz dać namiar na tych mechaników, którzy robili ci kolektor w astrze? Jestem z pomorskiego i chętnie skorzystam z ich pomocy.

  11. Sprawdziłem. Mały 10 A jest w porządku, ale za to dziś podczas jazdy zaświecił mi się na chwilę tryb serwisowy (auto z kluczem) i zero reakcji na gaz przy około 80 km/h. Ponaciskałem pedał gazu i kontrolka zgasła - wszystko wróciło do normy. Odczytałem freeze frame i dostałem coś takiego: Received Freeze Frame data: 0x3B,0x52,0x02,0x01,0x22,0x79,0x11,0x00,0x04,0xCF,0x00,0x05,0x7D,0x00,0x0B,0x64,0x00,0x0C,0x1E,0x84,0x00,0x0D,0x45,0x00,0x0F,0x57,0x00,0x10,0x21,0x00,0x23,0x80,0x00,0x85,0x4D,0x19,0x20,0x53,0x00,0x45,0xA7,0x11,0x9B,0x0A,0x00,0xB0,0x0C,0x21,0x03,0x75,0x00,0xC1,0x70,0x00,0xC3,0x59,0x19,0x31,0x00,0x00 Freeze Frame #1=> P2279-11 Czyli chyba coś z dolotem powietrza do silnika...? Jest lipa:-( teraz regularnie po odpaleniu zimnego silnika nie mam mocy... turbo się nie załącza. Jak chwilę go podkręce to w okolicach 3000 rpm turbo załapuje i jest ok. Jak się chwile nagrzeje - zero problemu. Zbiera się w całym zakresie obrotów. Żadnych nowych błędów, sporadycznie wracają te co wyżej podałem. Jakiś pomysł? Koniec turbiny?
  12. Panowie nikt nie ma pomysłu? Ostatnio się ta przypadłość nasila. Żeby normalnie jechać muszę rozbujać silnik po odpaleniu do 2500-3000 RPM i potem jest już ok. ale od 900 na wolnych do tych 3000RPM to kręci nawet przez 5-10 sekund, no masakra.
  13. Dopadła mnie dziwna przypadłość. Ostatnio po opadach śniegu wchodzę do auta po pracy, odpalam - wszystko gra. Chcę ruszyć, naciskam lekko gaz... i lipa obroty się nie zwiększają. Daję do dechy - nic to samo. Wyłączam i włączam auto i ponownie próbuję. Tym razem dłużej przytrzymuję pedał i auto powoli wchodzi na obroty. Po dobiciu do ok 2500 RPM wszystko wraca do normy i mogę spokojnie wracać do domu. Jednakże nie daje mi to spokoju zatem odczytuję dane z komputera i mam takie coś: Please wait... Reading stored Freeze Frame information...Available Freeze Frame(s): 2Available Freeze Frame(s) descriptor: 0x0B,0x52,0x01,0x00,0x01,0x11,0x10,0x04,0x03,0x05,0x00,0x71****************************Received Freeze Frame data: 0x3B,0x52,0x02,0x01,0x11,0x10,0x04,0x00,0x04,0x00,0x00,0x05,0x1E,0x00,0x0B,0x51,0x00,0x0C,0x00,0x00,0x00,0x0D,0x00,0x00,0x0F,0x20,0x00,0x10,0x01,0x00,0x23,0x35,0x00,0x85,0x17,0x19,0x20,0x00,0x00,0x45,0xBF,0x11,0x9B,0x0A,0x00,0xB0,0x0C,0x21,0x03,0x0C,0x00,0xC1,0x6A,0x00,0xC3,0x7B,0x19,0x31,0x00,0x00Freeze Frame #1=> P1110-04********************************************************Received Freeze Frame data: 0x3B,0x52,0x02,0x03,0x05,0x00,0x71,0x00,0x04,0x00,0x00,0x05,0x1E,0x00,0x0B,0x51,0x00,0x0C,0x00,0x00,0x00,0x0D,0x00,0x00,0x0F,0x20,0x00,0x10,0x02,0x00,0x23,0x39,0x00,0x85,0x17,0x19,0x20,0x00,0x00,0x45,0xBF,0x11,0x9B,0x0A,0x00,0xB0,0x0C,0x21,0x03,0x0C,0x00,0xC1,0x44,0x00,0xC3,0x51,0x19,0x31,0xAC,0x01Freeze Frame #3=> P0500-71 Po tygodniu pojechałem na myjnie. Po myciu (również podwozie) - to samo, nie mogę wyjechać z myjni. Zaczynam łączyć fakty i wydaje mi się że ma to jakiś związek z wilgocią...Ponadto od września zauważyłem, że po zatankowaniu na stacji przy markecie auto poszarpuje delikatnie w okolicach 2500 - 3000 RPM. Kiedy zatankuję Vervę - problem szarpnięcia znika. Może to nie ma nic wspólnego ale na wszelki wypadek napisałem. Dodam jeszcze tylko że moje auto jest po pewnych modyfikacjach w kolektorze (by jabolkg). Szukałem trochę informacji w sieci, ale nic konkretnego nie znalazłem. Na jednej z anglojęzycznych stron mówią że te błędy mogą mieć związek z błędnymi informacjami z czujnika powietrza i żeby wymienić filtr powietrza (wymieniałem w marcu 2015). Jeszcze gdzie indziej piszą o nastawniku klap wirowych podając ten sam numer błędu. Dla ścisłości także powiem, że nie mam "check engine" i auto nie przechodzi w "tryb serwisowy". Czy ktoś mądry z kolegów może mi przetłumaczyć co mówi do mnie moje auto tymi kodami z freez frame'ów? Czy ma to związek z moimi problemami?
  14. No to jakbym wykrakał! Specjalnie odświeżam bo po 28 000 km od wymiany, pompka SKF znowu padła w ten sam sposób:-) ciekawe... Może przyczyna wcale nie leży w pompach tylko coś jest nie tak jeśli chodzi i montaż? Złe napięcie pasa? Teraz założyłem VALEO ;-) ale nie mam złudzeń.
  15. Niewykluczone że, masz rację jeśli chodzi o skraplacz, ale w moim przypadku nie on był przyczyną awarii więc nawet nie zwróciłem na to uwagi. Z premedytacją nie kupiłem oryginalnej chłodnicy Valeo właśnie ze względu na rzeczoną wadę. Wśród znajomych mam dwóch kolegów z podobnymi klimatyzacjami z Astrze i a Zafirze - u obu stwierdzono nieszczelną chłodnicę.
×
×
  • Create New...