Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pruski

Forumowicz
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

pruski last won the day on November 30 2011

pruski had the most liked content!

Community Reputation

18 Neutral

About pruski

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 05/11/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mińsk Mazowiecki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Insignia 2.0T 4x4

Kontakt

  • GG
    6855760

Recent Profile Visitors

2469 profile views
  1. panowie ja mam pytanie, do sprężyn Irmscher'a jakie amortyzatory będą dobre? oczywiście mowa o jakichś tam sportowych bo na seryjnym amorze mi się kiepisko jeździ:)
  2. koledzy, wiem że kotlet ale wolałem napisać tutaj niż nowy temat zakładać mam dziwną sytuację u siebie, dotyczy to szyb z przodu, otóż kiedy otworzę którąś szybę ładnie się otwiera, zaczynam zamykać i jest tak że szyba ma opóźnienie zanim ruszy do góry, ogólnie to wszystko silniczek i wgl pracuje od razu ale sama szyba zanim pojedzie mija ćwierć sekundy:) jest również tak że gdy np. mam ją otwartą do połowy, to mogę nią ruszać do góry i do dołu na powiedzmy 1,5 cm, lekkiej siły oczywiście muszę użyć do tego, przypuszczam że jedno jest związane z drugim:) pomóżcie bo nie lubię gdy coś nie gra tak jak powinno, jak na razie przesmarowałem to co dałem radę, ale nadal jest ten problem:)
  3. temat ciekawy, a nawet bardzo, szczerze to mogę poświęcić swoją vectrę i zrobić przymiarkę dla dobra sprawy, bo tak teraz popatrzyłem i te jasne skóry półkubełki z vectora miażdżą system:) znalazłem na allegro, dwie aukcje które są w pobliżu mojej mieściny tj. Garwolin i Otwock, po pierwsze to chętnie bym podskoczył ale nie chciałbym jechać samemu, przyda się ktoś do pomocy, zresztą ściepa na paliwo, bo dopiero szukam roboty, więc chociaż troszkę mnie odciążcie;P jakby ktoś chciał się ze mną wybrać to czekam na propozycje:)
  4. koledzy, wiem że kotlet ale wolałem napisać tutaj niż nowy temat zakładać mam dziwną sytuację u siebie, dotyczy to szyb z przodu, otóż kiedy otworzę którąś szybę ładnie się otwiera, zaczynam zamykać i jest tak że szyba ma opóźnienie zanim ruszy do góry, ogólnie to wszystko silniczek i wgl pracuje od razu ale sama szyba zanim pojedzie mija ćwierć sekundy:) jest również tak że gdy np. mam ją otwartą do połowy, to mogę nią ruszać do góry i do dołu na powiedzmy 1,5 cm, lekkiej siły oczywiście muszę użyć do tego, przypuszczam że jedno jest związane z drugim:) pomóżcie bo nie lubię gdy coś nie gra tak jak powinno:)
  5. pruski

    LAMPY DIODOWE TYŁ VB

    czekam na efekt bo zapowiada się ciekawie:)
  6. no przecież napisał, jak nie masz ksenonu silnik ci pasuje, skrzynia i opony to pod twój samochód
  7. nie wiem jaką masz dokładnie wersje ale na W7 64bit Ultimate nie było takich akcji, zainstalowane i ognień... a z tego co widzę to ty musisz pobawić się z podpisem sterowników, uruchom ponownie kompa i bodajże f8 przytrzymaj pokażą się różne tryby to wybierz że bez podpisu cyfrowego i po uruchomieniu zainstaluj jeszcze raz sterownik i uruchom program, ale aby używać to będziesz musiał chyba tak zawsze uruchamiać kompa, są w necie jakieś porady jak to obejść żeby sterownik był zawsze widziany jako podpisany ale to już sam poszukaj. @niusek XP Mode nic tu raczej nie pomoże ponieważ 7 i tak nie przepuści sterownika także takie działanie mija się z celem, zresztą jakby miał ultimate to by chodziło bez problemu
  8. pruski

    Filmiki

    Nie wiem czy juz to bylo, ale chyba nie:) Mnie zatkalo... http://www.youtube.com/watch?v=pg1iZvY8BZQ Za brak polskich znakow przeprasza telefon;)
  9. no ja osobiście tego nie widziałem, ale ziomek kupił OP-COM'a i w AH wszystko fajnie standardowo a w Insigni i Corsie ma niby jakieś inne prostokątne, ogólnie że to jest OBDII ale że wtyczka do tego jest prostokątna i ta z OP-COM'a nie pasuje, powiedziałem żeby sobie wtyczkę zmodyfikował na wersje prostokątną i chyba mu działa:) może to w anglikach tak albo nie wiem turkach....
  10. sorka że odgrzewam ale temat ostatnio mnie poruszył.. spotkał się ktoś "nową" kostką diagnostyczną w Insigni bądź Corsie D ponoć styki te same ale standardowe OBDII jest ścięte na bokach a w Iśce i Corsie jest jakieś prostokątne... wie ktoś coś na ten temat?
  11. tak dokładnie, choinka w aucie to problem z interfejsem:) EDIT: uuu to teraz mnie zszokowałeś, jeśli u Ciebie wszystko śmiga, a łączysz się też po CAN to niestety ale to nie wina interfejsu... a do tej pory byłem praktycznie pewny że to fejs, bo sam jak napotkałem problem z jednym fejsem, też choinka była, to złapałem drugi i śmigał
  12. nie do końca... w VB po can się nie połączysz a są roczniki 2001;) ale z tego co kojarzę to czasem od 2003, czasem od 2004 jest CAN, zależy jak leży, trzeba sprawdzać @piotrmorka co do twojego problemu to jeśli fejsik ładnie łączył do tej pory, to problem leży po stronie auta, a nie samego fejsu, a co do KWP, to nie masz co próbować bo jeśli w aucie jest CAN to po lini K nie połączy:)
  13. najpierw odpowiednie maty by trzeba ogarnąć, a to będzie ciężkie:) w VB chyba nikt tego jeszcze nie zrobił
×
×
  • Create New...