Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lukaszsolecki

Forumowicz
  • Content Count

    364
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Neutral

About lukaszsolecki

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/17/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gniewoszów
  • Zainteresowania
    coś podłubać

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 3.2v6 i BMW E36 320i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ja na twoim miejscu zrobił bym GSI a co do vectry to taniej kupisz cała viki np:2.5v6 niż teraz warta jest astra
  2. skrzynie z daewoo albo f17 wysprzęglik vectra x18xe lub x20xe .Sprzęgło i koło może zostać z c20ne ,łapy silnika i skrzyni z x18xe filtr powietrza z vectry ,miska olejowa może zostać z astry ,wiązka silnika z astry ale do przeróbki ,pompa wspomagania z vectry ,chyba że zrobisz mocowanie na zbiorniczek to wtedy może zostać z astry .Ostatnio przerabiałem gościowi ale z x18xe na x20ne z omegi na dis-ie i troszkę mniej roboty bo skrzynia została z 1.8 ale instalację wykonałem na podstawie wiązki z 1.8 i odpalił od strzała . Jak robisz możesz założyć skrzynię z espero jedynie trzeba przewiercić otwory od wybieraka biegów bo w skrzyni daewoo są zastosowane śruby o większej średnicy . Zapomniałem o półosiach ale chyba jedynie podejdą od 1.8 i nie wiem czy nie będziesz musiał założyć nowych piast pod x18xe lub przerobić na większe hamulce i walnąć tarcze,zaciski,jażma klocków,klocki ,zwrotnice ,piasty, felgi na 5śrub.A tak poza wszystkim ratuj tą asterkę nie ma takiej blachy której nie odratujesz. Jeszcze z pięć lata i będą w takiej cenie jak teraz dobra vectra c . Sam żałuje że kiedyś sprzedałem GSi c18xe czyli 125KM do tej pory śmiga jak szalona.
  3. połączysz tylko diagnostykę silnika wykonujesz np: dla calibry lub astry gsi nawet kody błyskowe powinny działać jeśli połączyłeś odpowiedni kabel z OBD2 z kablem z ECU .Różnica między wtyczką obd a obd2 to ilość pinów i tyle w niektórych przypadkach występowało inne napięcie na złączu ale to jakieś starsze sterowniki trzeba o tym poczytać a na pewno coś się wykombinuje.
  4. ja też się nie bawiłem z tc jak wkładałem 1.6 zamiast 2.0 poprostu wywaliłem żarówkę.
  5. a w x20xev jaka jest? tc w vectrach służy dochamowaniu koła przez układ hamulcowy .Do tc jest potrzebny sygnał z czujnika połozenia przepustnicy (SYGNAŁ)
  6. złącze zostawiasz obd2 na logike a jak byś miał sprawdzić błędy poduszki,abs-u ,itd. A co do tc troszke kombinowania i będzie działac gdyż w tych silnikach występowała tc tylko rzadko. A podpinasz kable z wiązki c20xe do wiązki VB
  7. rurke od erg zaspawałem z jednej i z drugiej strony poprostu przeciołem ją i lekko sklepałem a na koniec zaspawałem.
  8. Może pomogę moim starym zdjęciem poszukaj tematu kiedyś pomagałem komuś na temat multi ramu sam przechodziłem to tylko u mnie był problem w instalacji elektrycznej a checka czasmi nie wywala powyżej 3000obr, lub pod obciążeniem a elektrozawory mozesz sam sparwadzić bez wymiany podłączając napięcie na krótko do nich i trzeba dmuchnąć w wężyk jeśli będzie przejście przez nie to są ok. Z akumulatora podciśnienia jak zgasisz samochód i zdejmniesz wężyk ten co idzie do multiramu powinno być słychać przez moment podciśnienie (akumulator podciśnienia to ta puszka palstkiowa przykręcona do kolektora.)
  9. Śruby wszystkie odkręcisz jak nie ze szpilki to całe szpilki z głowicy .Kolektor da rade pospawać ja spawałem argonem drutem do nierdzewki i trzyma nawet u drugiego właściciela .Odrazu zaspawałem rurke od ERG i miałe spokuj na przyszłość . Nic nie trzeba planować gdyż rurka od erg jest na górze kolektora a nie na płaszczyźnie dolegającej do głowicy.
  10. myśle że jak by była przerwa na kablu to by wogóle nie grał głośnik jutro jak będe miał chwile to zbadam sprawe miernikiem czy kable są ok .Jeżeli odłącze radio bez wymeldowania nic się nie stanie bo nie mam narazie carpass-u do mojego GTS-a
  11. tył po stronie pasażera gra normalnie czyli radio chyba ok radio to ccr 2006 . A teraz pytanie z lenistwa jak zdemontować tą półkę pok panelem klimatronika? Dodam że ten głośnik nie działa od czasu kiedy zakupiłem ten samochód.
  12. Witam mam pytanie odnośnie nie działającego głośnika w mojej viki jest to głośnik z przodu od pasażera ,znaczy on działa ale cicho jak przystawi się uch do drzwi coś słychać. W mojej viki jest jakiś tam moduł telefonu d-net który leży pod siedzeniem nawet nie wiem do jakiego telefonu on pasuje bo tak to może bym go używał ,może on jest połączony z tym głośnikiem u teścia w audi jest taka sama sytuacja też ma jakiś moduł do telefonu i też mu nie działa głośnik tylko u niego od kierowcy ,ktoś przerabiał ten temat? A i jeszcze jedno pytanie w drzwiach przednich w viki c jest jeden głośnik czy jak w nowszych modelach viki b 2szt.
  13. a u mnie padła jak jeszcze miałem viki i po wymianie zrobiłem 80tyś i tak sprzedałem bez wymiany . Cewka w x25xe jeśli tak skonstruowana że jeśli nastąpi uszkodzenie przez zwarcie to nie ma iskry na dwóch cylindrach gdyż podczas zapłonu iskra jest jednocześnie podawana na dwie świece tylko jedna jest tracona a druga rozpoczyna zapłon. A cewka prawdopodobnie ma uszkodzenie w sobie przez przerwanie obwodu odprowadzające iskrę na cylinder 2. Jeśli się obejrzy cewkę często ona jest pęknięta = możliwość zawilgocenia =korodowniu
  14. pseudo mechanicy boją się wszystkiego co ma więcej niż 4 cylindry ale takiej osobie strach powierzyć kosiarke, ja wole robić v6 niz 1.6. Ale ceny dla v-ki nie są aż tak ogromne nie przesadzajmy .Np. rozrząd skf po rabacie taniej wychodzi niż do x16xel, a dlaczego ,bo nie trzeba zmieniać pompy.
  15. za 12000tyś na alledrogo jest vc 3.2v6 super do lpg rocznik 2002 no rost i "wypas" w środku .
×
×
  • Create New...