Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

lukaszsolecki

Forumowicz
  • Zawartość

    364
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

23 Neutral

O lukaszsolecki

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1985.04.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gniewoszów
  • Zainteresowania
    coś podłubać

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 3.2v6 i BMW E36 320i

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. lukaszsolecki

    Pomocy: Swap 1.6 8v na 2.0 8v

    ja na twoim miejscu zrobił bym GSI a co do vectry to taniej kupisz cała viki np:2.5v6 niż teraz warta jest astra
  2. lukaszsolecki

    Pomocy: Swap 1.6 8v na 2.0 8v

    skrzynie z daewoo albo f17 wysprzęglik vectra x18xe lub x20xe .Sprzęgło i koło może zostać z c20ne ,łapy silnika i skrzyni z x18xe filtr powietrza z vectry ,miska olejowa może zostać z astry ,wiązka silnika z astry ale do przeróbki ,pompa wspomagania z vectry ,chyba że zrobisz mocowanie na zbiorniczek to wtedy może zostać z astry .Ostatnio przerabiałem gościowi ale z x18xe na x20ne z omegi na dis-ie i troszkę mniej roboty bo skrzynia została z 1.8 ale instalację wykonałem na podstawie wiązki z 1.8 i odpalił od strzała . Jak robisz możesz założyć skrzynię z espero jedynie trzeba przewiercić otwory od wybieraka biegów bo w skrzyni daewoo są zastosowane śruby o większej średnicy . Zapomniałem o półosiach ale chyba jedynie podejdą od 1.8 i nie wiem czy nie będziesz musiał założyć nowych piast pod x18xe lub przerobić na większe hamulce i walnąć tarcze,zaciski,jażma klocków,klocki ,zwrotnice ,piasty, felgi na 5śrub.A tak poza wszystkim ratuj tą asterkę nie ma takiej blachy której nie odratujesz. Jeszcze z pięć lata i będą w takiej cenie jak teraz dobra vectra c . Sam żałuje że kiedyś sprzedałem GSi c18xe czyli 125KM do tej pory śmiga jak szalona.
  3. lukaszsolecki

    swap z x20xev na c20xe

    połączysz tylko diagnostykę silnika wykonujesz np: dla calibry lub astry gsi nawet kody błyskowe powinny działać jeśli połączyłeś odpowiedni kabel z OBD2 z kablem z ECU .Różnica między wtyczką obd a obd2 to ilość pinów i tyle w niektórych przypadkach występowało inne napięcie na złączu ale to jakieś starsze sterowniki trzeba o tym poczytać a na pewno coś się wykombinuje.
  4. lukaszsolecki

    swap z x20xev na c20xe

    ja też się nie bawiłem z tc jak wkładałem 1.6 zamiast 2.0 poprostu wywaliłem żarówkę.
  5. lukaszsolecki

    swap z x20xev na c20xe

    a w x20xev jaka jest? tc w vectrach służy dochamowaniu koła przez układ hamulcowy .Do tc jest potrzebny sygnał z czujnika połozenia przepustnicy (SYGNAŁ)
  6. lukaszsolecki

    swap z x20xev na c20xe

    złącze zostawiasz obd2 na logike a jak byś miał sprawdzić błędy poduszki,abs-u ,itd. A co do tc troszke kombinowania i będzie działac gdyż w tych silnikach występowała tc tylko rzadko. A podpinasz kable z wiązki c20xe do wiązki VB
  7. rurke od erg zaspawałem z jednej i z drugiej strony poprostu przeciołem ją i lekko sklepałem a na koniec zaspawałem.
  8. Może pomogę moim starym zdjęciem poszukaj tematu kiedyś pomagałem komuś na temat multi ramu sam przechodziłem to tylko u mnie był problem w instalacji elektrycznej a checka czasmi nie wywala powyżej 3000obr, lub pod obciążeniem a elektrozawory mozesz sam sparwadzić bez wymiany podłączając napięcie na krótko do nich i trzeba dmuchnąć w wężyk jeśli będzie przejście przez nie to są ok. Z akumulatora podciśnienia jak zgasisz samochód i zdejmniesz wężyk ten co idzie do multiramu powinno być słychać przez moment podciśnienie (akumulator podciśnienia to ta puszka palstkiowa przykręcona do kolektora.)
  9. Śruby wszystkie odkręcisz jak nie ze szpilki to całe szpilki z głowicy .Kolektor da rade pospawać ja spawałem argonem drutem do nierdzewki i trzyma nawet u drugiego właściciela .Odrazu zaspawałem rurke od ERG i miałe spokuj na przyszłość . Nic nie trzeba planować gdyż rurka od erg jest na górze kolektora a nie na płaszczyźnie dolegającej do głowicy.
  10. lukaszsolecki

    Nie działający głośnik VC

    myśle że jak by była przerwa na kablu to by wogóle nie grał głośnik jutro jak będe miał chwile to zbadam sprawe miernikiem czy kable są ok .Jeżeli odłącze radio bez wymeldowania nic się nie stanie bo nie mam narazie carpass-u do mojego GTS-a
  11. lukaszsolecki

    Nie działający głośnik VC

    tył po stronie pasażera gra normalnie czyli radio chyba ok radio to ccr 2006 . A teraz pytanie z lenistwa jak zdemontować tą półkę pok panelem klimatronika? Dodam że ten głośnik nie działa od czasu kiedy zakupiłem ten samochód.
  12. lukaszsolecki

    Nie działający głośnik VC

    Witam mam pytanie odnośnie nie działającego głośnika w mojej viki jest to głośnik z przodu od pasażera ,znaczy on działa ale cicho jak przystawi się uch do drzwi coś słychać. W mojej viki jest jakiś tam moduł telefonu d-net który leży pod siedzeniem nawet nie wiem do jakiego telefonu on pasuje bo tak to może bym go używał ,może on jest połączony z tym głośnikiem u teścia w audi jest taka sama sytuacja też ma jakiś moduł do telefonu i też mu nie działa głośnik tylko u niego od kierowcy ,ktoś przerabiał ten temat? A i jeszcze jedno pytanie w drzwiach przednich w viki c jest jeden głośnik czy jak w nowszych modelach viki b 2szt.
  13. a u mnie padła jak jeszcze miałem viki i po wymianie zrobiłem 80tyś i tak sprzedałem bez wymiany . Cewka w x25xe jeśli tak skonstruowana że jeśli nastąpi uszkodzenie przez zwarcie to nie ma iskry na dwóch cylindrach gdyż podczas zapłonu iskra jest jednocześnie podawana na dwie świece tylko jedna jest tracona a druga rozpoczyna zapłon. A cewka prawdopodobnie ma uszkodzenie w sobie przez przerwanie obwodu odprowadzające iskrę na cylinder 2. Jeśli się obejrzy cewkę często ona jest pęknięta = możliwość zawilgocenia =korodowniu
  14. lukaszsolecki

    Powrót do Vectry - warto?

    pseudo mechanicy boją się wszystkiego co ma więcej niż 4 cylindry ale takiej osobie strach powierzyć kosiarke, ja wole robić v6 niz 1.6. Ale ceny dla v-ki nie są aż tak ogromne nie przesadzajmy .Np. rozrząd skf po rabacie taniej wychodzi niż do x16xel, a dlaczego ,bo nie trzeba zmieniać pompy.
  15. lukaszsolecki

    Powrót do Vectry - warto?

    za 12000tyś na alledrogo jest vc 3.2v6 super do lpg rocznik 2002 no rost i "wypas" w środku .
×