Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Lukasz0402

Forumowicz
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Lukasz0402

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/04/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Opel Signum

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mogę się wypowiedzieć na temat eibacha. Założyłem w signum, na początku myślałam że obniżone zawieszenie nie może być komfortowe. Jednak założyłem i o dziwo jeździ się wygodnie a samochód sporo siadł. Koła 225/45r18
  2. Poświęciłem swoje kolejne 45 minut i rozebrałem ponownie termostat. Ze stahltera przełożyłem uszczelke na Gatesa - pasowała idealnie. Złożyłem wszystko do kupy, odpowietrzanie układu i w drogę. W czasie jazdy świetnie trzyma temperaturę : od 83 do 87 stopni . Uroniłem tylko setkę Borygo. Sytuacja wygląda być w normie 💪
  3. Fakt miałbym, gdyby nie to że ludzie w sklepach jak i mechanicy mówią że gatesy i inne wynalazki są ok. Miałem Gatesa w VB i pięknie trzymał temperaturę, skoro tam było ok to i tu zaryzykowałem i go kupiłem. Dopiero po przeczytaniu całego wątku widzę że ciężki temat z tym jest jak , jak już parę osób napisało że Wahlera reklamują to coś jest nie tak z tymi gratami.
  4. Spokojnie, jeden idzie do reklamacji. Poza tym widzę że i wahlera ludzie reklamują, ciężko coś trafić. Płyn spuszczam przy wymianie. Zrobiłem właśnie test termostatu który miałem po zakupie auta oraz gatesa. Waxstat otworzył sie przy 90 stopniach Gates otworzył się przy 85 a pełne otwarcie przy 90 stopniach. Założył bym go ale nie mam uszczelki do niego... Jeszcze mam tego stahltera źle zrobiłem że go nie sprawdziłem przed montażem Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  5. Mała uwaga, jednak nie jestem do końca zadowolony ze Stahltera, wczoraj w chłodniejszy dzień (temp zewnętrzna około 17 stopni) temperatura płynu w trasie wynosiła 78-81 stopni , chwilowe zatrzymanie się spowodowało podskoczenie temp. do 85 stopni i dalsza jazda zbiła temperaturę do 80 stopni. Szukam innego termostatu tylko zastanawiam się jakiego bo WAHLER raczej odpada, jest zbyt drogi, gatesa miałem to się zraziłem bo uszczelka nie jest zakładana na rant termostatu tylko kładziona na niego ( przez ten termostat lało się z obudowy) Myślę nad czymś z saaba
  6. Gatesa miałem ostatnio, i to własnie uszczelka która jest dołączona do tego termostatu ewidentnie wylazła spod obudowy bo jest widocznie zdeformowana w jednym miejscu. Zakładałem termostat bez ściągania zbiornika, miałem odkręconą pompę Vacuum przy okazji wymiany uszczelki spod niej i tak zakładałem. Dodatkowo gąszcz dodatkowych przewodów od LPG utrudniał sprawę że wyszło jak wyszło. Więc wybrałem taki termostat który ma inną uszczelkę swoją drogą, co by się nie robiło z autem to trzeba się pytać ludzi na forum bo alfą i omegą się nie jest, chodzi o to że gazownik również nie był w temacie tego motoru i mówi zmień termostat, walnięty jest bo nie łapie ci 90 stopni na drodze, nie mogę dokładnie skalibrować itd. A tu jak widać optymalna temperatura tego silnika to właśnie 82-85 stopni. Podejrzewam że mogłem tego nie ruszać i też by było a wtedy nie robiłem dokładnych testów i pomiarów temperatury.
  7. Ok, termostat wymieniłem, układ odpowietrzony elegancko, udało się odpowietrzyć bez tej śrubki na wężu. Bąbelków nie puszcza na powrocie do zbiorniczka wyrównawczego i temperatura silnika wydaje mi się że jest ok. Tzn podczas jazdy 82-86 stopni, na postoju 92 stopnie max i załączanie się wentylatorów i natychmiastowy spadek temperatury. Termostat Stahlter (Polski) za około 25 zł. No i najważniejsze że się nigdzie nie leje , nie bulgocze w silniku i nie wariuje poziom płynu
  8. Konkretniej powinno być w kategorii "Fuel and Exhaust"
  9. http://ecat24.com/opel/catalog/types/1/41/ wpisz tam VIN i szukaj w kategoriach
  10. A jeszcze mam pytanie odnośnie tego czy w ukrytym menu można śmiało zerkać na temp silnika ? Bo często się różni to co jest na desce rozdzielczej niż na komputerze . Nie wiem co pokazuje prawdę
  11. Ok, jutro będziemy próbować , spróbuje z grzaniem śrubokręta. Tam jest chyba normalny gwint , nie żaden nietypowy tzn drobny czy coś w tym stylu. Tak żeby zwykłą śrubę wkręcić ?
  12. Próbowałem tym wykręcić bo mam taki zestaw ale ta śrubka jest chyba plastikowa bo momentalnie się obrabia jak postawi opór i wykrętak po prostu wychodzi. Nie wiem co mi ojciec porobił ale jeszcze w sobotę odkręcił to, zakręcił spowrotem a dzisiaj jak ją odkręcił to urwał sam łeb, żeby to bylo jak kombinerkami złapać a nie da rady nic, urwane jest na równo z wężem. Jutro postaram się wywiercić maksymalnym możliwym wiertłem a resztę śruby z gwintu wydłubać czymś ostrym i zakręcić śrubę jakąś. a jak nie to jakimś blachowkrętem tam się wwiercić zostawić. Blachowręt ma gumową podkładkę to może coś poradzi. Zobaczymy, @rudiksax chodzi ci żeby normalnie ten gruby wąż pompować ?
  13. Wymieniłem termostat na inny z lepiej dopasowaną uszczelką ale jest problem, mianowicie ukręciła się śruba do odpowietrzania układu na na wężu który biegnie z chłodnicy na termostau i w tej chwili została zakręcona prowizorka żeby się nie lało, ale odkręcić się tego nie da w tej chwili. Odpowietrze układ w klasyczny sposób czy ta śruba jest niezbędna żeby odpowietrzać ?
  14. ok u mnie jest 1080 kg przód i tył 1060 kg. a w dawcy jest 1150 kg przód a 1060 kg. Czyli prawdopodobnie przód może mi się wcale nie obniżyć. Ale z kolei znów jak się np weźmie parametry Eibachów pro kit to dana sprężyna jest kompatybilna z 2.0 T jak i 1.9 CDTI. Więc teraz się zastanawiam czy mi pójdzie auto do góry czy jednak będzie ok jeśli wiąć pod uwage to co piszą np w Eibachach
×
×
  • Create New...