Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

damianplflow

Forumowicz
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About damianplflow

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Matematyka, Metody numeryczne, Zjawiska fizyczne, Symulacje układów i procesów ( Matlab, Simulink ), Programowanie ( C/C++/C#/FORTRAN95/Java ).

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra B

Kontakt

  • GG
    19173104
  1. Witam Dziś wziąłem się za wyczyszczenie przepustnicy. Nie miałem odpowiedniego klucza więc najpierw wykręciłem krokowy z uszczelką, następnie przepustnicę. Wyczyściłem wszystko WD40 i ile mogłem tyle powycierałem ( włącznie z krokowym ). Poskładałem wszystko w dobrej kolejności ( mam nadzieje ) wszystkie wężyki ponasuwałem na przepustnice, wtyczki uprzednio popsikałem to elementów elektrycznych ( by je zabezpieczyć na przyszłość ). I teraz: Pierwsze uruchomienie - silnik miał mały rozruch i zgasł. Drugie uruchomienie z lekko otwartą przepustnicą ( lekko wciśnięty gaz ). Odpaliło, pochodziło na ssaniu ( trzymało równo obroty ), przejechałem się, zgasiłem, zapalałem, zgasiłem zapalałem i było okej. Po kilku godzinach ide kolejny raz odpalić i wracam do punktu wyjścia odpala na otwartej przepustnicy, ale już nie utrzymuje obortów tylko gaśnie. Co mogłem spieprzyć? Pozdrawiam
  2. Witam Od dłuższego czasu świeci mi się na desce TC/ABS i tym samym te mechanimzy nie działają. Komputerem zczytałem błąd P0500 - czujnik prędkości własnej. Chcę spróbować własnych sił i: -Czy po ściągnięciu koła lewego ( kierowcy ) zobaczę tą wtyczkę aby ją popsikać WD40 i sprawdzić czy przewód nie jest ptrzetarty? -Czytałem też o radiu ( więc kable popsrawdzam potem które idą do radia ) - VB 2.0 99r ( FL ) ma 2 czujniki ABS lewe i prawe koło - należy je wymienić ?
  3. Ja kupiłem te mikody GT nawiercane + nacinane i po ok. 10k mam dragnia na kierze przy hamowaniu. Najprowdopodobniej sie pogieły.
  4. Hmmm akurat ten zderzak mi się nie podoba w stosunku do tego poliftowego zendera.
  5. Przy 100 km/h temp winna być 90 stopni i nie więcej moim zdaniem.
  6. 13.9 minimum, skoro masz 13.9 bez świateł to ile będziesz miał z?? 13.9 ze wszystkim.
  7. Zbliżone, ale "chrom" przekłamuje Ale i tak na siedzisku jest ok.
  8. Fajne fajne mam to radyjko ale nie montowałbym tak, wole mieć na siedzisku obok, więcej używam SuperStar 3900 EFT( też na siedzisku ) a to już jest o wiele większe radio, Jackson II także był na siedzisku . Ciekawy pomysł. Pozdrawiam. Edit: Pokaż jak masz SWR po wystrojeniu.
  9. Ja mam 2.0 VB PB i mam nabitą klime, chłodzi, ale skroplin nie ma pod podwoziem. To normalne?
  10. No to odpal światła, klime itp i masz wartość niższą niż przewiduje minimum.
  11. U źródła zawsze będzie większe. A w jakich warunkach masz takie na aku? 13.9-14.0. Małe troche jak na samym silniku.
×
×
  • Create New...