Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Robinek

Forumowicz
  • Content Count

    755
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Robinek last won the day on August 7 2018

Robinek had the most liked content!

Community Reputation

53 Excellent

1 Follower

About Robinek

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 11/05/1976

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Koszalin
  • Zainteresowania
    Komputery, samochody, elektryka, elektronika, i wszystko co związane z tym co wymieniłem :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Z drogi śledzie... ASTRA JEDZIE !!!

Kontakt

Recent Profile Visitors

1583 profile views
  1. W schematach już się nie udzielam.Vectra C nie ma standardowej kostki stacyjki, tam jest moduł CIM. A za podanie napięcia na rozrusznik odpowiada moduł na nadkolu pod maską - UEC. Sygnał idzie cyfrowo (włączając w to immobiliser. ECU i inne moduły). Trzeba odczytać błędy w samochodzie. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  2. Kupić wiązkę używkę. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  3. Przypomniało mi się: tam jest jeszcze złącze za ABSem na grodzi, trzeba wypiąć wtyk od ABS aby tam się dostać. Porządnie go wyczyść kontakt sprayem i wydmuchana powietrzem. Centralkę komory silnika (obok akumulatora) odkręcić trzy śruby torxy po 4 obroty - stuknij kluczem w każdą śrubę i ponownie dobrze dokręć. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  4. Tak bo immobiliser jest min. w ECU. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  5. Z18XE lubiły się psuć. Idealna sytuacja kiedy auto nie odpala i w tym momencie próbujesz połączyć się że sterownikiem. Jak się nie uda to jest winny. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  6. Albo lepiej nie próbuj tam jest inny typ regulatora. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  7. Odpiąć kabel od wzbudzenia w jego miejsce podłączyć szeregowo żarówkę 5W do plusa, uruchomić silnik. Pomierzyć napięcie. Żarówka powinna zgasnąć. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  8. Tylko Bosch oryginalny. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  9. Można go wzbudzić przez żarówkę zasiloną bezpośrednio z akumulatora aby wykluczyć instalację. I wtedy pomierzyć napięcie na akumulatorze. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. Czasami nie pokazuje nawet w tech 2 ale tylko w określonych sytuacjach. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  11. Sprawdzone zasilanie, masa, przejścia do przekaźnika, odłączenie wtrysków, dalszych obwodów. Nic nie pomogło. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  12. Ten błąd w TISie oznacza problem z głównym przekaźnikiem silnika. Przekaźnik od pompy paliwa też zmieniłem bo widziałem że są dwie interpretacje tego błędu. Niestety nic to nie pomogło. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  13. Niezbadane są wyroki elektryczne.... Ja bujam się od dwóch dni z błędem P1230. Podmienilem UEC, 3 sterowniki , sprawdziłem przejścia Błąd jak był tak jest. Może ktoś z was miał podobny przypadek? Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  14. Niezbadane są wyroki elektryczne.... Ja bujam się od dwóch dni z błędem P1230. Podmienilem UEC, 3 sterowniki , sprawdziłem przejścia Błąd jak był tak jest. Może ktoś z was miał podobny przypadek? Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  15. Agregat ABS przy lewym kielichu z przodu Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...