Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kubiec1

Forumowicz
  • Zawartość

    180
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

kubiec1 wygrał w ostatnim dniu 4 Styczeń 2017

kubiec1 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Neutral

O kubiec1

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce i Warszawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, majsterkowanie

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    2,0 16V

Ostatnio na profilu byli

364 wyświetleń profilu
  1. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    można sprawdzić na 2 sposoby:1. Podpiąć silnik lub instalkę LPG pod kompa i sprawdzić, czy podciśnienie jest zgodne z nominałem (nie faluje). 2. Zdjęć wężyki podciśnienia z króćcy, zatkać jeden koniec wężyka i dmuchając sprawdzić, czy przy ciśnieniu ok 1 bara nie ma przedmuchów na zewnątrz wężyka.
  2. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    proponuję zacząć od sprawdzenia przewodów podciśnienia reduktor/MAPsensor/kolektor ssący.
  3. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Czy falowanie obrotów jest na zimnym, czy na rozgrzanym silniku?
  4. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Czy falowanie obrotów występuje tylko na LPG, czy również na benzynie?
  5. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    jeżeli przy dodawaniu gazu (szczególnie w zakresie obrotów 2-3 tys.) pojawia się wrażenie hamowania silnikiem i charakterystyczny dźwięk (jakby buczenie), a po zdjęciu nogi z gazu silnik wyrównuje pracę to prawdopodobnie uszkodzony jest silnik krokowy dystrybutora gazu.
  6. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Czu utrata mocy silnik występuje przy przyśpieszniu, czy też przy jeździe ze stałą prędkością?
  7. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Tak chodzi o spadek ciśnienia na reduktorze.
  8. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    wiele czynników może mieć wpływ, m.in. spadek ciśnienia gazu, wypadanie zapłonu lub zatkane filtry.
  9. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Prawdopodobnie jeden z wtrysków jest uszkodzony. Kod błędu P0301 do P0304 wskaże, na którym cylindrze jest uszkodzony wtryskiwacz.
  10. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Problem ewidentnie jest po stronie rozdzielacza gazu lub instalacji elektrycznej pojazdu: cewka lub świece
  11. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    W każdej instalacji LPG, aby nie dopuścić do przegrzania wtryskiwaczy benzynowych pompa paliwa powinna pracować. Zatem należy sobie uświadomić, że czy jeździmy na LPG, czy na PB to pompa paliwa pracuje i się zużywa. Trwałość pompy powinna być porównywalna niezależnie od tego, czy jeździmy na LPG, czy też na PB (o ile oczywiście nie zatrzemy pompy paliwa jeżdżąc z pustym bakiem benzyny.
  12. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Czy cewka zaworu jest sprawna szybko sprawdzisz podłączając zawór DFCO pod akumulator- na obudowie zaworu DFCO masz oznaczoną polaryzację (+) i minus.
  13. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    zawór DEFCO nie ma potrzeby czyścić. Albo jest sprawny, albo jest uszkodzona cewka i wtedy do wymiany.
  14. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Sprawdź, czy tłok w cylindrze rozdzielacza przesuwa się bez oporów. Być może nagromadzony nagar (po nagrzaniu przestrzenie pomiędzy elementami zmniejszają się) blokuj swobodne przemieszczanie się tłoka.
  15. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Temperatura cieczy chłodzącej ma z pewnością wpływ na prawidłowe odparowanie gazu, czyli zamianę ze stanu ciekłego w lotny.
×