Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kubiec1

Forumowicz
  • Zawartość

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

kubiec1 wygrał w ostatnim dniu 4 Styczeń 2017

kubiec1 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Neutral

O kubiec1

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce i Warszawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, majsterkowanie

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    2,0 16V

Ostatnio na profilu byli

337 wyświetleń profilu
  1. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Problem ewidentnie jest po stronie rozdzielacza gazu lub instalacji elektrycznej pojazdu: cewka lub świece
  2. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    W każdej instalacji LPG, aby nie dopuścić do przegrzania wtryskiwaczy benzynowych pompa paliwa powinna pracować. Zatem należy sobie uświadomić, że czy jeździmy na LPG, czy na PB to pompa paliwa pracuje i się zużywa. Trwałość pompy powinna być porównywalna niezależnie od tego, czy jeździmy na LPG, czy też na PB (o ile oczywiście nie zatrzemy pompy paliwa jeżdżąc z pustym bakiem benzyny.
  3. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Czy cewka zaworu jest sprawna szybko sprawdzisz podłączając zawór DFCO pod akumulator- na obudowie zaworu DFCO masz oznaczoną polaryzację (+) i minus.
  4. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    zawór DEFCO nie ma potrzeby czyścić. Albo jest sprawny, albo jest uszkodzona cewka i wtedy do wymiany.
  5. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Sprawdź, czy tłok w cylindrze rozdzielacza przesuwa się bez oporów. Być może nagromadzony nagar (po nagrzaniu przestrzenie pomiędzy elementami zmniejszają się) blokuj swobodne przemieszczanie się tłoka.
  6. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Temperatura cieczy chłodzącej ma z pewnością wpływ na prawidłowe odparowanie gazu, czyli zamianę ze stanu ciekłego w lotny.
  7. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    prawdopodobnie
  8. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Dłuższe kręcenie wskazuje na dostawanie się gazu do kolektora ssącego i tzw. zalewanie (trochę to głupio brzmi w przypadku lotnego LPG) silnika mieszanką paliwowo-powietrzną. Polecam publikację z linku poniżej, w której znajdziesz szczegółowy opis, jak zdiagnozować przyczynę zalewania silnika gazem oraz jak wykonać podstawowe naprawy instalacji Koltec VG 392 lub Necam Mega poradnik naprawiam instalację Koltec Necam
  9. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Czy po zgaśnięciu silnika (bez dotykaniu przełącznika PB/LPG) ponowne uruchomienie silnika następuje po pierwszym zakręceniu rozrusznikiem, czy też trzeba dłużej kręcić?
  10. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Jeżeli instalacja była montowana w latach 1995-2000 to czujnik ciśnienia w instalacji Koltec EGI (tej z rozdzielaczem) nie występuje. Napisz coś więcej, bo nie do jestem pewien co masz na myśli: "LPG nie działa". Czy po uruchomieniu silnika dioda na przełączniku cały czas mruga i sterownik nie przełącza na LPG, czy też następuje przełączenie i silnik gaśnie.
  11. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Z elektroniką, szczególnie francuską nigdy nic pewnego. Najlepiej to potwierdzić sprawdzając odczyt z kompa i porównując z odczytem miernika analogowego.
  12. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    powodzenia , jakbyś miał kody błędów podeślij na mój email kuk@kuk.biz.pl
  13. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    MIałem już takie przypadki. We wszystkich winowajca był silnik krokowy. Niestety zakup silnika krokowego do tej instalacji jest dość kosztowny- nowy ok. 400 Euro. Z używanymi można eksperymentować, jeżeli jest gwarancja na dłuższy okres lub super atrakcyjna cena.
  14. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Podpowiem raz jeszcze co masz zrobić, a po wykonaniu opisanej czynności zamieść posta. To pomoże postawić diagnozę: 1. Uruchom silnik na zimnym, przełącz na LPG i jedź dopóki silnik nie zgaśnie (wg ciebie nie odetnie dopływu gazu) 2. Nie próbuj uruchamiać silnika ani przełączać na PB w czasie jazdy, zatrzymaj samochód 3. Po zatrzymaniu podejmij próbę uruchomienia silnika- nie manipuluj przełącznikiem PB/LPG 4. Czy silnik uruchamia się po pierwszym zakręceniu rozrusznika? Pozdrawiam
×