Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kubiec1

Forumowicz
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

kubiec1 last won the day on January 4 2017

kubiec1 had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About kubiec1

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce i Warszawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, majsterkowanie

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    2,0 16V

Recent Profile Visitors

390 profile views
  1. takie rozwiązanie jest możliwe w fabrycznych instalacjach LPG, np. Necam w Volvo lub AG SGI w Renault
  2. można sprawdzić na 2 sposoby:1. Podpiąć silnik lub instalkę LPG pod kompa i sprawdzić, czy podciśnienie jest zgodne z nominałem (nie faluje). 2. Zdjęć wężyki podciśnienia z króćcy, zatkać jeden koniec wężyka i dmuchając sprawdzić, czy przy ciśnieniu ok 1 bara nie ma przedmuchów na zewnątrz wężyka.
  3. proponuję zacząć od sprawdzenia przewodów podciśnienia reduktor/MAPsensor/kolektor ssący.
  4. Czy falowanie obrotów jest na zimnym, czy na rozgrzanym silniku?
  5. Czy falowanie obrotów występuje tylko na LPG, czy również na benzynie?
  6. jeżeli przy dodawaniu gazu (szczególnie w zakresie obrotów 2-3 tys.) pojawia się wrażenie hamowania silnikiem i charakterystyczny dźwięk (jakby buczenie), a po zdjęciu nogi z gazu silnik wyrównuje pracę to prawdopodobnie uszkodzony jest silnik krokowy dystrybutora gazu.
  7. Czu utrata mocy silnik występuje przy przyśpieszniu, czy też przy jeździe ze stałą prędkością?
  8. Tak chodzi o spadek ciśnienia na reduktorze.
  9. wiele czynników może mieć wpływ, m.in. spadek ciśnienia gazu, wypadanie zapłonu lub zatkane filtry.
  10. Prawdopodobnie jeden z wtrysków jest uszkodzony. Kod błędu P0301 do P0304 wskaże, na którym cylindrze jest uszkodzony wtryskiwacz.
  11. Problem ewidentnie jest po stronie rozdzielacza gazu lub instalacji elektrycznej pojazdu: cewka lub świece
  12. W każdej instalacji LPG, aby nie dopuścić do przegrzania wtryskiwaczy benzynowych pompa paliwa powinna pracować. Zatem należy sobie uświadomić, że czy jeździmy na LPG, czy na PB to pompa paliwa pracuje i się zużywa. Trwałość pompy powinna być porównywalna niezależnie od tego, czy jeździmy na LPG, czy też na PB (o ile oczywiście nie zatrzemy pompy paliwa jeżdżąc z pustym bakiem benzyny.
  13. Czy cewka zaworu jest sprawna szybko sprawdzisz podłączając zawór DFCO pod akumulator- na obudowie zaworu DFCO masz oznaczoną polaryzację (+) i minus.
  14. zawór DEFCO nie ma potrzeby czyścić. Albo jest sprawny, albo jest uszkodzona cewka i wtedy do wymiany.
  15. Sprawdź, czy tłok w cylindrze rozdzielacza przesuwa się bez oporów. Być może nagromadzony nagar (po nagrzaniu przestrzenie pomiędzy elementami zmniejszają się) blokuj swobodne przemieszczanie się tłoka.
×
×
  • Create New...