Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kubiec1

Forumowicz
  • Zawartość

    159
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

kubiec1 wygrał w ostatnim dniu 4 Styczeń

kubiec1 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce i Warszawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, majsterkowanie

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    2,0 16V

Ostatnio na profilu byli

237 wyświetleń profilu
  1. Instalacja Koltec/Necam EGI

    powodzenia , jakbyś miał kody błędów podeślij na mój email kuk@kuk.biz.pl
  2. Instalacja Koltec/Necam EGI

    MIałem już takie przypadki. We wszystkich winowajca był silnik krokowy. Niestety zakup silnika krokowego do tej instalacji jest dość kosztowny- nowy ok. 400 Euro. Z używanymi można eksperymentować, jeżeli jest gwarancja na dłuższy okres lub super atrakcyjna cena.
  3. Instalacja Koltec/Necam EGI

    Podpowiem raz jeszcze co masz zrobić, a po wykonaniu opisanej czynności zamieść posta. To pomoże postawić diagnozę: 1. Uruchom silnik na zimnym, przełącz na LPG i jedź dopóki silnik nie zgaśnie (wg ciebie nie odetnie dopływu gazu) 2. Nie próbuj uruchamiać silnika ani przełączać na PB w czasie jazdy, zatrzymaj samochód 3. Po zatrzymaniu podejmij próbę uruchomienia silnika- nie manipuluj przełącznikiem PB/LPG 4. Czy silnik uruchamia się po pierwszym zakręceniu rozrusznika? Pozdrawiam
  4. Instalacja Koltec/Necam EGI

    z opowiadań klientów wiem, że tylko 2 lub 3 ASO w Polsce mają oprogramowanie pod bifuel. W innych stacjach ASO usłyszy, że wersja bifuel nie była sprzedawana w Polsce i nie mają do niej oprogramowania.
  5. Instalacja Koltec/Necam EGI

    Cieszy fakt, że "stary" forumowicz zabrał głos, jednak przekazane informacje mimo, że są zgodne z rzeczywistością nie dotyczą instalacji w samochodach Volvo S60. By nie wprowadzać lukdol271 w błąd sprostowania. Po pierwsze, zamieszczony schemat instalacji nie jest schematem z instalacji Volvo: schemat pokazuje instalację dla silnika 4 cylindrowego-> w Volvo jest zastosowany silnik 5 cylindrowy. Różnic jest znacznie więcej np. brak czujnik temperatury, sygnalizacja rezerwy, itd, ale pewnie nie miałeś styczności z fabrycznie zamontowaną instalacją Volvo i nie znasz jej.. Dotyczy to również przełącznika gazu. Volvo stosowało swój własny przełącznik zunifikowany z konsolą samochodu, bez wskazania ilości gazu. NIe ma tu możliwości zrobienia samodiagnostyki instalacji LPG przez przełącznik LPG, jedyna możliwość to podpięcie do kompa serwisowego. Zwykłym OBD można odczytać jedynie błędy generowane przez instalację LPG. Prostym rozwiązaniem jest doprowadzenie do zgaśnięcia silnika na LPG i odczytanie błędu w komputerze benzyny przez OBD. Wygenerowany błąd może być pomocną informacją w ustaleniu przyczyny.
  6. Instalacja Koltec/Necam EGI

    Opisałeś dokładnie całą historię, jednak brakuje mi pewnego szczegółu.Jedno ale istotne pytanie- jak ustaliłeś, że przyczyną gaśnięcia silnika jest odcięcie dopływu gazu? Czy po zgaśnięciu silnika (gdybyś nie przełączył na PB) ponowne uruchomienie silnika następuje za pierwszym zakręceniem rozrusznika?
  7. Instalacja Koltec/Necam EGI

    tak to możliwe. co do regeneracji wtryskiwaczy, to chyba już nikt tego nie robi.
  8. Instalacja Koltec/Necam EGI

    to prawdopodobnie jest uszkodzony wtryskiwacz.
  9. Instalacja Koltec/Necam EGI

    istotny jest 1-en błąd, wypadania zapłonu na 2 cylindrze.Wykasuj błędy (wystarczy na kilka minut rozłączyć akumulator) zamień wtryskiwacz LPG np. 2-gi z trzecim uruchom silnik, przejedź kilka kilometrów i ponownie sprawdź błędy. Jeżeli powtórzy się błąd na 2-gim cylindrze to być może jest uszkodzony moduł wtryskiwaczy, a gdy błąd przejdzie na 3-ci
  10. Instalacja Koltec/Necam EGI

    Możesz również podłączyć do masy szary przewód z wtyczki diagnostycznej. Wykaz kodów błędów z opisem w linku poniżej: http://kuk.otwarte24.pl/197,opis-procedury-testowania-instalacji-Koltec
  11. Instalacja Koltec/Necam EGI

    Napisałem ci w poprzednim poście: uszkodzony czujnik temperatury lub elektrozawór na butli Sprawdziłęś to?
  12. Instalacja Koltec/Necam EGI

    To znaczy, że gaz był tylko w przewodzie, a zawór na butli pozostawał zamknięty. Moim zdaniem uszkodzony czujnik temperatury lub elektrozawór na butli. Pozdrawiam
  13. Instalacja Koltec/Necam EGI

    To pytanie, czy po podpięciu na krótko cewki gazu wydostaje się z parownika?
  14. Instalacja Koltec/Necam EGI

    Prawdopodobnie uszkodzona jest cewka elektrozaworu. Aby to sprawdzić proszę podłączyć zasilenie cewki bezpośrednio z akumulatora (zwrócić uwagę na polaryzację oznaczoną na cewce). Jeżeli po podłączeniu zasilania elektrozawór nie otworzy się, to możesz mieć pewność, ze cewka jest uszkodzona.Pozdrawiam
×