Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kubiec1

Forumowicz
  • Zawartość

    163
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

kubiec1 wygrał w ostatnim dniu 4 Styczeń 2017

kubiec1 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Neutral

O kubiec1

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce i Warszawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, majsterkowanie

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    2,0 16V

Ostatnio na profilu byli

286 wyświetleń profilu
  1. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Czy po zgaśnięciu silnika (bez dotykaniu przełącznika PB/LPG) ponowne uruchomienie silnika następuje po pierwszym zakręceniu rozrusznikiem, czy też trzeba dłużej kręcić?
  2. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Jeżeli instalacja była montowana w latach 1995-2000 to czujnik ciśnienia w instalacji Koltec EGI (tej z rozdzielaczem) nie występuje. Napisz coś więcej, bo nie do jestem pewien co masz na myśli: "LPG nie działa". Czy po uruchomieniu silnika dioda na przełączniku cały czas mruga i sterownik nie przełącza na LPG, czy też następuje przełączenie i silnik gaśnie.
  3. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Z elektroniką, szczególnie francuską nigdy nic pewnego. Najlepiej to potwierdzić sprawdzając odczyt z kompa i porównując z odczytem miernika analogowego.
  4. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    powodzenia , jakbyś miał kody błędów podeślij na mój email kuk@kuk.biz.pl
  5. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    MIałem już takie przypadki. We wszystkich winowajca był silnik krokowy. Niestety zakup silnika krokowego do tej instalacji jest dość kosztowny- nowy ok. 400 Euro. Z używanymi można eksperymentować, jeżeli jest gwarancja na dłuższy okres lub super atrakcyjna cena.
  6. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Podpowiem raz jeszcze co masz zrobić, a po wykonaniu opisanej czynności zamieść posta. To pomoże postawić diagnozę: 1. Uruchom silnik na zimnym, przełącz na LPG i jedź dopóki silnik nie zgaśnie (wg ciebie nie odetnie dopływu gazu) 2. Nie próbuj uruchamiać silnika ani przełączać na PB w czasie jazdy, zatrzymaj samochód 3. Po zatrzymaniu podejmij próbę uruchomienia silnika- nie manipuluj przełącznikiem PB/LPG 4. Czy silnik uruchamia się po pierwszym zakręceniu rozrusznika? Pozdrawiam
  7. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    z opowiadań klientów wiem, że tylko 2 lub 3 ASO w Polsce mają oprogramowanie pod bifuel. W innych stacjach ASO usłyszy, że wersja bifuel nie była sprzedawana w Polsce i nie mają do niej oprogramowania.
  8. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Cieszy fakt, że "stary" forumowicz zabrał głos, jednak przekazane informacje mimo, że są zgodne z rzeczywistością nie dotyczą instalacji w samochodach Volvo S60. By nie wprowadzać lukdol271 w błąd sprostowania. Po pierwsze, zamieszczony schemat instalacji nie jest schematem z instalacji Volvo: schemat pokazuje instalację dla silnika 4 cylindrowego-> w Volvo jest zastosowany silnik 5 cylindrowy. Różnic jest znacznie więcej np. brak czujnik temperatury, sygnalizacja rezerwy, itd, ale pewnie nie miałeś styczności z fabrycznie zamontowaną instalacją Volvo i nie znasz jej.. Dotyczy to również przełącznika gazu. Volvo stosowało swój własny przełącznik zunifikowany z konsolą samochodu, bez wskazania ilości gazu. NIe ma tu możliwości zrobienia samodiagnostyki instalacji LPG przez przełącznik LPG, jedyna możliwość to podpięcie do kompa serwisowego. Zwykłym OBD można odczytać jedynie błędy generowane przez instalację LPG. Prostym rozwiązaniem jest doprowadzenie do zgaśnięcia silnika na LPG i odczytanie błędu w komputerze benzyny przez OBD. Wygenerowany błąd może być pomocną informacją w ustaleniu przyczyny.
  9. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Opisałeś dokładnie całą historię, jednak brakuje mi pewnego szczegółu.Jedno ale istotne pytanie- jak ustaliłeś, że przyczyną gaśnięcia silnika jest odcięcie dopływu gazu? Czy po zgaśnięciu silnika (gdybyś nie przełączył na PB) ponowne uruchomienie silnika następuje za pierwszym zakręceniem rozrusznika?
  10. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    tak to możliwe. co do regeneracji wtryskiwaczy, to chyba już nikt tego nie robi.
  11. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    to prawdopodobnie jest uszkodzony wtryskiwacz.
  12. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    istotny jest 1-en błąd, wypadania zapłonu na 2 cylindrze.Wykasuj błędy (wystarczy na kilka minut rozłączyć akumulator) zamień wtryskiwacz LPG np. 2-gi z trzecim uruchom silnik, przejedź kilka kilometrów i ponownie sprawdź błędy. Jeżeli powtórzy się błąd na 2-gim cylindrze to być może jest uszkodzony moduł wtryskiwaczy, a gdy błąd przejdzie na 3-ci
  13. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Możesz również podłączyć do masy szary przewód z wtyczki diagnostycznej. Wykaz kodów błędów z opisem w linku poniżej: http://kuk.otwarte24.pl/197,opis-procedury-testowania-instalacji-Koltec
×