Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

redzi79

Forumowicz
  • Zawartość

    297
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Neutral

O redzi79

  • Ranga
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    viki 1.9cdti

Ostatnio na profilu byli

770 wyświetleń profilu
  1. Jak wyjales z wspornikiem to wykrec odme teraz ,tak jest na śrubę.
  2. Bzdury wstawiasz kolektor zaslepiony zostawiasz nastawnik pracuje sobie luźno, na mocy nic się nie traci fo tego mozna zastosować blaszke z otworami na egr z dpf nic się nie dzieje i mapy nie potrzebne
  3. Kolektor tak czy siak masz do wymiany bo z twojego opisu wynika że na dwóch klapach masz przedmuchy (nieszczelność) czyli powietrze które ma trafić do silnika ucieka.najlepszym rozwiązaniem jest wywalenie klap i wstawienie kolektora zaslepionego
  4. Masz przedmuchy na klapach ,ale czy to jest tą przyczyną trudno mi powiedzieć bo objaw nietypowy.sprawdź jeszcze wskazania przeplywki
  5. No możesz mieć rację, ale chodziło mi o to że wskazania 3 odbiegają od reszty i widać jakiś problem , a z którym to juz na stole raczej sie okaże. Ten dpf to tez nie wiadomo czy tylko na nowy papier nie został wystawiony(ale po co?) Fizycznie trzeba by zobaczyć co tam jest.
  6. No to juz chyba masz przyczynę, 3 wtrysk podejrzany ,pozatym masa powietrza się różni ale to może od tej peknietej rury
  7. Programowo się da i fizycznie też , druga opcja tańsza.Programowo tuner otwiera klapy i blokuje w tej pozycji.ale raczej nie ma to sensu gdy są przedmuchy na klapach.
  8. Klapy da się ustawić i zablokować w pozycji otwartej,jeżeli nie masz przedmuchow na klapach możesz tak zrobić i tym bardziej zrobić off z egr.silnik poprostu lepiej oddycha.
  9. redzi79

    p1901-75

    No niech tak zostanie i lepiej żeby nic juz nie wyskakiwalo(bledy) może, mu tylko coś odbiło.różnice ciśnień sprawdź przy 2-3tyś. obrotów.wtedy będziesz wiedział więcej.nasycenie to tylko obliczane jest przez komp. i ma się prawie nijak do stanu faktycznego dpf
  10. redzi79

    p1901-75

    Prawdopodobnie początek końca dpf , ale spokojnie narazie jeździć obserwować,jak za 500km od wypalania (lub trochę mniej lub więcej km) problem powróci to niestety dpf się zapycha.można próbować go ratować płukanka , wyciąć,wymienić
  11. redzi79

    Problem z wibracjami silnika.

    Z tym zrób też porządek.można tak mieć:
  12. Kupili długie wiertła w budowlanym.hehe
  13. redzi79

    Szarpanie i olej w dolocie

    To żeś cie panie nie wiedzieli że diesla cza przewietrzyć od czasu do czasu haha
  14. redzi79

    [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    No dalej mi się wydaje że blokady są do prawidłowego ustawienia położenia wzgledem siebie wału i wałków
  15. redzi79

    [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    No ja też tylko nigdy z blokadą i nie kumam w czym różnica jak zrobie to na swoich znakach
×