Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

redzi79

Forumowicz
  • Content Count

    316
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Neutral

About redzi79

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    viki 1.9cdti

Recent Profile Visitors

1223 profile views
  1. A ten olej rano to sprawdziles po rozgrzaniu silnika czy na zimnym?
  2. Kolektor ale wydechowy,pękł lub urwane szpilki
  3. Podłącz opcom sprawdź różnice ciśnień, możesz też wklepac wymianę filtra dpf czasami to pomaga i się normuje wszystko.
  4. Odepnij tylko ten wąż od pokrywy i wsadź palec w niego jak wyciagniesz go umazanego z oleju wszystko w sprawie odmy ci się wyjaśni(i jeszcze zobacz z czym się łączy)powodzenia z dpf
  5. Nie wiem może ja o czymś nie wiem ale moim zdaniem:wąż który wychodzi z prawej strony pokrywy zaworów przechodzi koło bagnetu ,łączy sie z dolotem powietrza tuż przed turbina.gdy odma(znajdujaca sie w pokrywie klawiatury)puszcza ,turbina to zassysa i pcha w cały dolot.jak się mylę niech mnie ktoś poprawi.moja rada taka udaj się do jakiegoś tunera on w najgorszym wypadku wywali ci dpf lub ogarnie mapy na nowo bo sam sobie z tym nie poradzisz chyba.
  6. Raczej odma puszcza(99% nas tak ma) Po co ty go chcesz wypalac? Jezeli go wypalisz awaryjnie(kompem na postoju) sterownik ustawi na 70% zapchania po to aby w niedługim czasie wypalić się w normalnych warunkach.a dpf po różnicy ciśnień wygląda na czysty.coś mi się wydaje że za bardzo ty mieszasz i stąd twoje problemy.
  7. Padnieta któraś swieca(lub więcej) albo moduł grzania świec.(jest na obudowie akumulatora wyglada jak radiator)
  8. A tu masz kolektor i nastawnik(ta czarna puszka) i teraz widzisz w którym miejscu mniej/więcej się znajduje(chociaz na tym foto jest prawie juz zdemontowany)
  9. I tu kolega ma zupełnie słuszną rację.do tego dochodzi czujnik położenia wału jak piszesz.jakie by nie były obroty to czujnik właśnie po to jest aby pilnować czy jest synchronizacja, jeżeli jest jej brak to albo rozrząd przestawiony(ale to raczej zdarzało by się bardzo często wtedy) albo poprostu czujnik łapie zawiechy.tak czy inaczej musisz te widoczne usterki usunąć aby móc jeździć dalej tym wozem
  10. 3 klapa od lewej nie może latać bo pod nią jest sterowanie podłączone .chyba że je zepsules(odlaczyles nastawnik).co do dwumasy rób jak uważasz nie będę przekonywał nie przekonanych.mam w swojej 287tyś przejechane ale odpukac wszystko gra , ale też wszystko wymieniane i dużo grzebania samemu+wydane dużo kasy na rzeczy które poprostu się zużywają(w tamtym roku około 5tyś/zł, miesiąc temu około 3tyś same części robota własna).piszesz że chcesz po taniosci a na to jest jedna metoda: samemu to zrobić(lub tak jak piszesz z pomocą czyjąś)wszystko da się zrobić ,zależy tylko jak bardzo się chce.jeżdż
  11. Jeżeli masz błędy z przepustnicy to pierwszy powód jaki może być że ona (viki)swiruje podczas jazdy , niestety ten samochód bez dostatecznej ilości powietrza będzie się zachowywal właśnie jakby miał przerwy w dostawie paliwa(szarpanie) a powietrze przecież jest też swojego rodzaju paliwem.ja miałem tak z przepustnica ze: wyjazd do pracy wszystko git , 8h w pracy, wsiadam po pracy do wozu odpalam wszystko git, przejezdzam 0.5km tryb awaryjny.zatrzymuje się gasze,odpalam wszystko git przez następne 25km do domu. I tak codziennie przez 2 miesiace(zanim to namierzylem) po podłączeniu (opcom,tech)
  12. Najlepszym sposobem to jest zaslepienie kolektora i tyle.problem z odpaleniem to może być wina rozrusznika.co do kosztów to jeżeli chcesz chociaż z rok pojeździć i się nie(wkurzac) to pasuje to zrobić.nowy kolektor z 800zł+robota, zestaw (nie wiem ile tam kosztuje)+ robota , zaslepiony(ja np. Robiłem za xxx. (zaslepiony kolektor+wymiana) rozrusznik z 300zł regeneracja
  13. U mnie takie kwiatki , robiła przepustnica.brak błędów ,tylko raz wyskakiwal tryb awaryjny po zgaszzeniu i ponownym uruchomieniu spokój
  14. Wklep teraz w opcomie wymiana filtra mikroczastkowego(dpf) i zobacz czy wartości się wyzeruja(przebieg,nasycenie) i nic więcej nie rób.
  15. Nie zapycha,jak by był zapchany to roznicowka by wyskakiwala(blad roznicy ciśnień) tam przecież nie ma żadnego czujnika zapchania filtra.stan nasycenia dpf jest obliczany na podstawie kilku jak nie kilkunastu parametrów(np.ilosc przejechanych kilometrów,odpalen wozu itd.)poprostu świruje sterownik bo mu trochę namieszales i trzeba go uspokoić
×
×
  • Create New...
UP