Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

turmoll

Forumowicz
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About turmoll

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/28/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa (Sadyba)
  • Zainteresowania
    IT, SAP, Żeglarstwo, Salsa, Motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C CDTI 150KM 2006 LB (bez DPF)

Kontakt

  • Skype
    turmoll

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dokładnie, powinienem od razu od tego zacząć. Piotreq regularnie przywraca do życia moją V-C. /turmoll
  2. Witam, Vectra C, Z19DTH, 151k km. Na przeglądzie wyszło mi, że zacisk hamulcowy (lewy tył) jest cały zapocony. 1) Jak długo można z tym jeździć (bezpiecznie)? 2) Czy można to zregenerować? Czy trzeba kupić nowy? 3) Jeśli można zregenerować, to gdzie w Warszawie i okolicach? I za ile? pozdrawiam turmoll
  3. Kończąc temat ... ponieważ zakupiona przepustnica na allegro (z przelutowanymi stykami) okazała się sprawna (przynajmniej na razie) ... chciałbym dodać, że dziś stara przepustnica w fazie agonalnej dołożyła jeszcze jeden błąd po czym paliły sie dwie kontrolki i tryb awaryjny i kontrolka gazów spalinowych ... i takie oto błędy: P1125 - Sygnał zwrotny siłown. przepustn. poza zakresem (21) P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (0F) P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (62) P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (63) P1125 - Za wysoka temp. etapu zasilania zwrotnego siłownika przepustnicy (54) Dziękuję wszystkim za pomoc. Temat do zamknięcia. pozdrawiam /turmoll
  4. Dla świętego spokoju przelutowałem 8 styków na nowej-używanej płytce dziś zrobię podmiankę. pzdr. /Jakub
  5. Oglądałem z każdej strony ... ruszałem ... płytka jest dobra. Kupiłem używana na allegro za 99 pln (podobno od astry z przebiegiem 70k) zrobie podmianę w sobotę i zobaczę. pozdrawiam /turmoll
  6. Panowie, przepustnice wyczyściłem, aż lśni (niezły był tam syf) ... brak zimnych lutów na płytce, nie było też w tym pudełeczku oleju. Ale błąd nadal się pojawia: P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (0F) - Nie występuje P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (62) - Nie występuje Czy to oznacza, że zostaje mi zakup używanej/nowej? Nie ma już dla niej ratunku? pozdrawiam /turmoll
  7. Powrót do domu, kilka razy chciałem coś wyprzedzić i znów tryb awaryjny. Po sczytaniu błędów: P1125 - Sygnał zwrotny siłown. przepustn. poza zakresem (21) - Nie występuje P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (0F) - Nie występuje P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (62) - Nie występuje W sobotę spróbuję przeczyścić przepustnice i polutować płytkę. Jak nie pomoże to na allegro jest sporo wybór. Polecacie jakiegoś sprzedawcę? i jaka jest szansa, że nie kupie tak samo trefnej ... nowa w aso to ok 1000pln pozdrawiam /turmoll
  8. Hej, obecnie borykam się z bardzo podobnym problemem (tryb-awaryjny-podczas-jazdy-z-wiekszymi-predkosciami-z19dth). Wszystkie znaki mówią, że to przepustnica pada. Dodatkowo zauważyłem, że zaczął nierówno chodzić na biegu jałowym i stracił cześć mocy. Jeśli jeżdżę 'dziadkowo' tj. do 3500 rpm to nic się nie dzieje i mogę jeździć. Jak przycisnę to pojawia się żółta kontrolka i po paru sekundach mam tryb awaryjny tj. mogę jeździć max do 2000 rpm. pozdrawiam /turmoll
  9. Witam, Pierwszy raz samochód przeszedł w tryb awaryjny jak jechałem autostradą przy prędkości troszkę powyżej dozwolonej: P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne (5A) - Nie występuje P1125 - Sygnał zwrotny siłown. przepustn. poza zakresem (21) - Nie występuje P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (0F) - Nie występuje P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (62) - Nie występuje Drugi raz wczoraj jak jechałem expresówką: P1125 - Sygnał zwrotny siłown. przepustn. poza zakresem (21) - Nie występuje P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (0F) - Nie występuje P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (62) - Nie występuje P1125 - Za wysoka temp. etapu zasilania zwrotnego siłownika przepustnicy (54) - Nie występuje Na początku pojawiało się auto z kluczykiem i po kilku sekundach samochód wchodził w tryb awaryjny. Za każdym razem po zatrzymaniu, wyłączeniu i włączeniu silnika tryb znikał. Auto zachowywało się bezobjawowo. Co to może być? Z góry dziękuję z wskazówki. Pozdrawiam /turmoll
  10. Dzięki wielkie. 145 PLN to sporo ... poszukam tego na allegro/jakimś szrocie etc. /turmoll
  11. Witam, Do tych, którzy maja EPC. Mógłby mi ktoś znaleźć w EPC nr części przy pomocy, której akumulator jest montowany do podstawy/obudowy/pojemnika (taka plastikowa listwa ze śrubą). Chciałbym zobaczyć jak to wygląda … i czego szukać. Dzięki z góry. /turmoll PS. Może komuś zbywa?
  12. Na zasadzie pytanie niż odpowiedzi …. Skoro od pompy vacum idzie wąż do zaworu doładowania to zgaduje, że niepoprawne działanie vacum może powodować jakieś problem z pracą turbo … Przypominam sobie, że podczas oględzin wykresu z hamowni, kolega Rogal, powiedział, że wykres jest pofalowany ponieważ jest z czymś tam drobny problem w turbo (zapomniałem po drodze , zaś niedawno znalazłem wyciek w okolicach pompy vacum - link Może to być przyczyna? Podsumowując, pofalowany wykres z hamowni, za co odpowiada niedo/przeładowująca turbina, spowodowana problemem z vacum? Ma to sens? Czyli nie tylko problem z wspomaganiem hamulców … /turmoll
  13. Witam, Dzięki za wskazówki. Trochę mnie to uspokoiło. Czy mógłby mi ktoś sprawdzić, jaki jest nr katalogowy tej uszczelki w EPC? Dziękuję. Jeśli chodzi o tą odmę, co mogę/muszę z nią zrobić, żeby nie robiła mi takiego bajora? Rozumiem, że gdzieś poniżej wycieku musi być jakiś „odpowietrzacz”, do którego idzie wąż odmy (który, pewnie puszcza na łączu)? Czy mogę w tym miejscu to uszczelnić i zostawić sobie jedno bajorko z tyłu silnika (po lewej od EGR)? Czy też w tym miejscu (w okolicach pompy vacum) nie można tego uszczelniać? Czy jest jakaś rada na ta nieszczelność z tyłu silnika w okolicach odmy? Czy tez tam producent zaplanował, że jeśli ma się gdzieś brudzić to niech będzie to z tyłu. Dzięki /turmoll
  14. Witam wszystkich! Coś mnie podkusiło, żeby zajrzeć pod plastikową osłonę silnika i znalazłem zaolejony fragment silnika w okolicy pompy próżniowej/podciśnieniowej. Patrz zdjęcia. Co to może być? Czy powinienem się zacząć martwić i szykować kasę na naprawę? Czy też ten typ tak ma? W czasie jazdy nie odczuwam żadnych problemów. Auto dobrze przyśpiesza. OP-COM nie znalazł żadnych błędów. Vectra C, Z19DTH Dziękuję z jakiekolwiek wskazówki/porady. Pozdrawiam /turmoll
  15. zdjecie jakies? /turmoll
×
×
  • Create New...