Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piotr z Gdańska

Forumowicz
  • Content Count

    1752
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Piotr z Gdańska last won the day on October 7 2019

Piotr z Gdańska had the most liked content!

Community Reputation

12 Neutral

About Piotr z Gdańska

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 06/12/2000

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    irydium silber metalic - niestety nie opel

Kontakt

Recent Profile Visitors

1737 profile views
  1. Temat bardzo stary - ale opinie o mioch fotelach na poprzednich stronach niezłe. Dlatego pragnę poinformować kolegów, że fotele o których była mowa, pokryte prawdzową skóra, w kolorze oryginalnej szarej vectrowej skóry sa na sprzedaż. Razem z kompletem adapterów. Trzeba przełożyć oryginalne napinacze pasów i wpiąć wtyczki. Cena raczej promocyjna bo 500 za 2 sztuki plus koszty wysyłki.. Gdyby któryś z kolegów był zaintereosowany zapraszam na PW.
  2. Znów minęło trochę czasu i ..... . Druga moja VC kombi do sprzedania. Kochane autko ale czas na zmianę. Auto wystawione do sprzedaży. Jeżdżę innym. Do sprzedaży za śmieszne wydaje mi się pieniądze dwa fotele o których ten cały wątek. Pokryte skórą - nieekologiczną. Może ktoś chętny?
  3. Po trzech latach w listopadzie 2008 kupiłem drugą VC, nawet w tym samym kolorze. Przełożyłem fotele - ale pokryłem je skórą. Chciałem założyć xenony - mam prawie wszystko, ale przez kolejne trzy lata nie starczyło zapału do ich przełożenia. Teraz mam to wszystko do sprzedania. Przejechałem znów kolejną setkę i nie wiem co kupić dalej. Insignia odpada. Aby się nie denerwować odłożyłem decyzję do końca br. Gdyby była do kupienia takas sama ale nowa VC kupiłbym bez zastanowienia. To naprawdę super auto. (jak dla mnie)
  4. Ta "wyższa" klasa to bardziej przestrzenne wnętrze, więcej światła wewnątrz - (tylne boczne szyby są mikroskopijne) - generalnie więcej przestrzeni dla pasażerów i .. bagażu. Bagażnik turniera trudno uznać za godny kombi. Stylistyka wnętrza i wykonanie bez uwag. W VC to tylko solidna niemiecka robota bez polotu i fantazji. Zauważyłem też, że opel wycofał się z " w pełni elektronicznej" dźwigni kierunkowskazów. Chyba dobrze - ale to tylko kwestia przyzwyczajenia.
  5. Wczoraj jeździłem benzyną kombi (turnier). Ładne eleganckie nowe autko. Bez uwag. Potem się przesiadłem do mojej VC kombi i .... odniosłem wrażenie, że przesiadłem się do auta starszego, owszem ale wyższej klasy. Nie kupię.
  6. Przejechałem ok 200 kkm samochodami z xenonami. Wymieniłem jeden żarnik za 100 pln (brutto)- Philips. Kupno zestawu z homologacją za ponad 400 pln plus montaż - raczej mało opłacalne.
  7. U mnie zadziałało na zasadzie "plug and play" z tym, że musiałem prowadzić kabelek od anteny GPS. Angielskie auto to była benzyna - u mnie CDTI. Wydaje mi się, że jeżeli chodzi o wskazania komputera pokładowego to on wyświetla to co przychodzi ze sterowania silnika. A sterownik " wie" jaki silnik obsługuje. Komplet też z GB.
  8. Trzeba poprowadzić dodatkowe kable - do sterowania ksenonami, i połączyć je z reflektorami. Oryginalne wtyczki do kesonów w ASO ok. 360 zł/sztuka.Ale skoro masz opanowaną sprawę z podłączeniem czujników poziomowania (oryginalna wtyczka 180 zł/sztuka) to podłączenie reflektorów nie powinno być problemem. Połączenie czujników i reflektorów to ta sama skala trudności. A nawet mniejsza- bo nie trzeba wchodzić pod auto. Tylko potrzebny jest schemat.
  9. Bez przeróbek sie nie da. Do reflektorów są inne wtyczki, brak jest instalacji i czujników poziomowania, nie da się łatwo wykonać nawet ręcznego sterowania wysokością reflektorów. Nie ma instalacji do pompki spryskiwaczy. Wg mnie każdy CIM obsłuży ksenony - ale zastrzegam: tego nie jestem w 100% pewny. A co z poziomowaniem? Nawet ręcznym. W przedliftach był to wykonalne. Teraz nie.
  10. Panie kolego, dziurki to wydziobują dzięcioły w drzewie szukając robaczków. W konstrukcjach inżynierskich są zawsze otwory.
  11. Jabolkg napisał do mnie: Jeśli chciał byś się licytować w doświadczeniu z samochodami i praktyką warsztatową to zapewniam cię, że ze mną przegrał byś już na starcie, może wiekowo na to nie wygladam, ale już od 15 lat siedzę bardzo mocno we wszelkich zagadnieniach mechanicznych i to nie tylko związanych z mechaniką pojazdow. Pomylić przewód paliwowy i domniemany wtryskiwacz z kablem koncetrycznym ..... . To niegodne konstruktora przeróbki kolektora. Żenujące.
  12. Alternator można wyjąć dołem - rozpinając wahacz i okręcając prawy przegub napędowy lub wg TISa górą. Proponowałbym pierwszą metodę, która dla odpowiednio wyposażonego warsztatu wcale nie jest ani dłuższa ani bardziej problematyczna. Trzeba mieć specjalny klucz do odkręcenia koła pasowego alternatora. Koło jest z tzw. wolnobiegiem. Konstrukcyjnie alternator niczym nie różni się od ogólnie montowanych w samochodach.
  13. Tu dałeś ciała prezesie. Wczesniej pisałeś: to nie żaden przewód elektryczny tylko właśnie przewód elastyczny którym wtryskiwane jest paliwo do DPFa w które miejsce leci pod maskę nie mam pojęcia u mnie gdzieś ginie w gąszczu innego ustrojstwa, a że mam przy okazji zamontowane webasto to tego dziadostwa pod maską jeszcze więcej.
  14. Załatw mi budżet na poziomie 5 mln. pln , rok czasu i dam Ci w miarę prawdziwą odpowiedź.
×
×
  • Create New...