Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

xpirat

Forumowicz
  • Content Count

    10367
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    110

xpirat last won the day on April 15 2019

xpirat had the most liked content!

Community Reputation

690 Briliant

About xpirat

  • Rank
    Pasjonat

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    koło UK- Podkarpackie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Single Status Update

See all updates by xpirat

  1. Witam

    Mam problem z zalogowaniem ECU do samochodu.

    Robię wszystko jak w twoim poradniku i niby procedura przebiega ok ale nic się nie dzieje silnik nawet nie zakręci.

    Sterownik jest po wymianie na drugi sprawdzony o tych samych nr.

    Reset ECU i też nic się nie dzieje, jakby nie działało. 

    Mam opcom wersji 1.39 albo 1.45.

    Czy jakimś nowszym można to ogarnąć czy szukać oryginał albo tech2?

    Znajomy dorabia klucze i twierdzi że posiada oryginalny opcom, natomiast jak odpalił program to pokazało China clone. Czy to może zadziałać czy musi być program opcom profesjonalny.

    Czy lepiej szukać odrazy tech2?

    Np na aliexpres kosztuje ok 2500 szwedzkich koron. Cena do przełknięcia tylko czy warto inwestować?

    Teraz pokazuje błąd 

    B3977-00 nieprawidłowy identyfikator środowiskowy

    Oraz związany z nierozpoznanym immo

     

    1. xpirat

      xpirat

      W czym te błędy 

      Daj wszystkie z wszystkich modułów 

      Jak ma na programie china to klon jak twój 

      Czemu zmieniłeś sterownik 

      Techa cąndi chiński nawet nie wydaj na to 1zł bo od razu nie będzie ci działał poprawnie 

       

    2. yaro74

      yaro74

      Dzięki za odpowiedz. Nie odzywałem się bo wyjazd i wojna z samochodem przez telefon, a raczej z fachowcami.

      Co do błędów to jak samochód nie odpalał to błędy z czujników, ciśnienia paliwa, położenia pedału przyspieszenia, sterowanie klapa mi i jeszcze kilka. W sumie 8 w sterowniku.

      Wszystko na raz paść nie mogło, często przez jeden błąd pokazuje i inne. Stanęło żeby sprawdzić sterownik, wysłałem do firmy do sprawdzenia, stwierdzili uszkodzenia niemożliwe do naprawy, podobno poprzepalane ścieżki, a ze zadzwonili do żony to ta zamówiła drugi sterownik, teraz już wiem że naciągnEli mnie, przepychanki wciąż trwają,  a sterownik nie dał się zalogować i nie dawał żadnych oznak życia

      Dopiero kolejny sterownik dał się zalogować,  problem z zalogowaniem sprawiał alarm montowany w serwisie, po odpieciu  go poszlo.

      Wyszło ze prawdopodobna przyczyną awarii było zwarcie w czujniku ciśnienia paliwa.

      Trochę czasu, niepotrzebnie wydanych trochę pieniędzy ale działa i jeździ,  co prawda wczoraj jeszcze mapsensor powodował błąd systemu trakcji ale po wymianie na nowy jest juz ok.

      To tak w skrucie, bo szczegóły to za dużo pisać a nie chce cię zanudzać

×
×
  • Create New...