Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

xpirat

Forumowicz
  • Posts

    10406
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    114

xpirat last won the day on October 8

xpirat had the most liked content!

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    koło UK- Podkarpackie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

xpirat's Achievements

Pasjonat

Pasjonat (7/7)

698

Reputation

  1. Nawet w to nie wchodziłem bo tak jak pisałem to tylko jak ta wersja china fv1.90 więcej problemów jak pożytku Co do webasto już dawno to było ale najnowsza wersja miała więcej tych bloków plus bodajże test elementów działał ale dokładnie nie potwierdzę bo webasto wymontowałem z powodu usterki sterownik&dmuchawa padniete
  2. Jaki jest identyfikator cida przedlift (z opcoma można odczytać ) niech ktoś poda to może będzie się dało naprawić kolory po zmianach indexami opcomem Chyba znalazłem (proszę o potwierdzenie czy to 0x0203 Piszą coś że od wersji 2013 naprawili problem zmiany indexu w cidach przedlift Jak ktoś ma sprzęt (tech/programator)to niech sprawdzi jakby mugł dla innych bo ja niestety nie posiadam takiego wyświetlacza
  3. 2012vaux climatronik plus bloki pomiarowe vebasto nie działają Miałem i techa ale dziś bym nie kupił bo nie ma po co (aktualizacji niema i nie będzie do modułów bo tylko to więcej ogarnia w polifcie tech/mdi Przedlift nie wiem bo nie podpinałem Wiem jedno bez opcoma nie było by tyle modów co jest dziś bo nikt by nie jechał płacić 50-100zł za właczenie swiatełek pod drzwiami i jeszcze gośc obsługujący techa by mi powiedział sorry nie da się a na forum dostał bym odpowiedź że koledze gość aktywował sam nawet kolo obsługujący techa by niewiedział dlaczego tak się stało Identycznie z licznikami jest wersja z machającymi wskazówkami opc da się ale tylko w odpowiednich wersjach licznika lub modyfikacja NEC ale ciężko jest dopasować do takiego licznika obroty/prędkość i resztę aby wskazywało poprawnie Następny mod to wyświetlacz to samo kości przeprogramowane wsadami z astry dlatego żeby wejść w ustawienia takiego licznika trzeba to robić przez astrę Owszem tech się przydaje do ostatniego modu jak ktoś wie jak się obsługiwać nim i nie jest serwisantem gm
  4. Dużo więcej bo climatronik + webasto + parktronic Nawet Index w climatroniku plus Index w parktronic i bloki pomiarowe jak i programowanie w webasto W moim każdy moduł (czyli polifta totalnie wszystko nawet wyświetlacz są 2 opcje po otwarciu drzwi się uruchamia lub normalnie po przekreceniu na zapłon Można mieć i wersje oryginalną Polską najnowszą na clonie za darmo ale trzeba się zgłosić do twórcy (to jest to samo co vauxcom 2017 tylko język ojczysty ) Opcom z pic klon programuje się jednorazowo/zmiana fw w takim picu =uwalony pic Dlatego nawet jak ktoś nie wygra nowej wersji to i tak padnie zmieniając fv w nim niestety to totalna lipa nawet za darmo bym nie wzioł bo jego naprawa jest nieopłacalna
  5. Czyli co naprawił czy nadal masz problemy ?
  6. Raczej nie realne aby zebatka od sas w jedną stronę działała a w drugą nie Nie sądzę aby to były źle zazębiające się zębatki między sas a kiera bo gdyby tak było to w obie strony były by rozbieżność W czym te błędy i jakie ? Musiał byś mieć zarabistego pecha aby oba cimy lub czujniki były uszkodzone identycznie (ale niema co wykluczać takiej opcji Czy aby na pewno podmieniłeś sas i cim z dawcy??? Ja bym stawiał na sas Zapnij tego cima na stole i sprawdź (zasilacz 12v plus 4 przewody i sprawdzisz poza autem opcomem) Lub w aucie rozebrany podepnij kość od cima wepnij opcoma i zaznacz na zębate od sas punkt odniesienia 0 Prawdopodobnie będzie to wyrobione gniazdo 4 pionowe w który wpinasz czujnik sas (spróbuj podpiąć styki)
  7. Wie ktoś co te oznaczenie na lusterku znaczą ?? RL L- wersja uk lewe lusterko RL R- wersja uk prawe lusterko LL L- wersja eu lewe lusterko LL R- wersja eu prawe lusterko E - regulowane elektrycznie H -podgrzewane M - pamięc EC - Fotochrom GA - składane elektrycznie TI - ciekawe co to (lustro 11 pin prawe poliftowe ) Ma ktoś takie lusterko z TI ?? (Jak ktoś coś wie to niech da znać bo ciekawy jestem Warto to gdzieś podwiesić do tematu jakiegoś (ułatwia w poszukiwaniu lusterka odpowiedniego)
  8. I te czujniki bo na 90% nie będzie poprawnie działać
  9. To zostają zwykłe żarówki do założenia Cid masz o jakim symbolu ?? (DB symbol bo zamazałes dalej )
  10. Jeśli db to na 1000% ogarniesz Jeśli mruganie ci przeszkadza to ci podpowiem że ustawienie cida jest tylko i wyłącznie do pokazywania błędów żarówki W rec z tego co kojarzę jest chyba coś do ustawiania czy masz ledy w przyczepie
  11. Jaki masz dis (symbol to podstawa bo zaraz z cida może bid się zrobi )
  12. Dla potomnych problemem w tych lusterkach są czujniki zabrudzone dlatego w 90% nie działa pamięć jak i opuszczanie danego lusterka Trzeba roznitować i rozlutować po czym wyciścić potencjometry czyli czujniki pozycji szkła lusterka
  13. Jak jest i kondensator z tą diodą to na 100% chinski bubel Jak tylko dioda to 90% szansa że będzie działać (jeśli zrobiłeś już aktualizację & downgrade i działa to musi działać
  14. Teraz tak z ciekawosci zaglądnołem co w tyle siedzi i wychodzi na to że właśnie ten sam patent co ja wymyśliłem na przodzie jest oryginalnie w tyle Ciekaw jestem czemu fabryka nie zainstalował to samo w przednich czyli metalowe kółka z wnetrzem polamidowym (szukają frajerów żeby mieli co sprzedawać ) I pytanie czy ktoś kto ma takie tylne ograniczniki na wierzchu pod ręką by nie zapodał wymiarów czy aby nie będą pasować same kółeczka z tyłu na przud była by vk.pl pierwsza z takim patentem jak oryginał nieśmiertelny Niżej też zapodaje zdjęcie gdzie podcinamy aby nie stukało (Tak jak pisałem wytrzyma może kilka miesięcy bo kułeczka polamidowe dalej będą się scierac a nie kręcić niestety Sory za błędy ale niestety taki len że mnie do nauki tylko myślę nad ulepszaniem a nie nauce przepraszam że taki laser że mnie i proszę o wymiary tylnych ograniczników kułek metalowo polami.... Dziękuję (kultura musi być )
  15. Zrób test podłacz żarówkę pod 2 nogi zasilania przekaznika nie pod nogi stycznika Czyli pod te same nogi co zasilasz przekaźnik podłącz równolegle leda i jeśli działa to obcinasz gurną cześć przekaźnika i go psujesz czyli wydzierasz sam stycznik a nie będzie żadnych dźwięków Sam tak robiłem ale w vectrze c przy kilku modach (cewka sama gasi miganie i błędy )
×
×
  • Create New...
UP