Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Szymek_

Forumowicz
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Szymek_

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Signum 1.9 CDTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No właśnie też się boję jeździć na LPG po autokalibracji. Dobra, na razie jeżdżę na PB, portfel trochę zubożeje, ale może coś się poprawi, dziś poszukam wtrysków.
  2. To nie wiem, może mi się wydaje, że lepiej chodzi. Odłączę jeszcze akumulator dla pewności na godzinkę. Ale, jest lepiej...
  3. Więc tak, uruchomiłem wczoraj autokalibrację w tym programie od gazu, od tego czasu jeżdżę tylko na benzynie - bo, jak mi wiadomo, program ten zresetował mapy benzyny. Od tego czasu jest lepiej - nie szarpie już na 3,5-4 tys. obrotów, nie przygasa, ciągnie ładnie od dołu do góry. Niestety, dalej chodzi troszkę na niskich obrotach jak traktor - ale może takie moje przewrażliwienie już. Przewody od przepływki były w opłakanym stanie, poizolowałem, tak, że już zwarcia nie robią. Teraz mam pytanie - czy odłączając akumulator na jakiś czas błędy się skasują, czy muszę jechać gdzieś na komputer?
  4. Co mam zamienić miejscami? Przewody w cewce?
  5. Po odpięciu przepływki silnik chodzi jakby na ssaniu i wywala check i TC. Coś w tym programie od gazu dziwnie te sondy pokazuje. Po podgazowaniu, tak do 3 tys. obrotów w miarę się wyrównują.
  6. Nic mi ten link nie mówi, przepływomierz do wymiany? Mnie też dziwi ta różnica, ale lewego powietrza nie wyczuwam, nie wiem, gdzie już go szukać, skoro ostatnio nawet wymieniłem wężyk, z którego ewidentnie powietrze uciekało... gumy ok, kolektory całe, EGR szczelny, podciśnienia ok.
  7. No zmyliło mnie to podłączenie, bo jak podłączyć podłączoną sondę lambda Wszystko postaram się zdziałać w czwartek, chyba, że sprzęt dojdzie jutro, w co wątpię. Witam. Poniżej zdjęcia z pracy samochodu na gazie i benzynie. Nie znam się na tym, więc może ktoś powie coś o czasach wtrysków. W zakładce błędy pojawiły się komunikaty i niskim napięciu zasilania i coś o zapłonie, ale nie pamiętam. http://zapodaj.net/ac91de49c5637.jpg.html - tu na benzynie http://zapodaj.net/2b0d06033f690.jpg.html - tu na gazie. Dodatkowo odczytałem błędy ze zworki i wyszło: 0100 - Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0120 - Czujnik położenia przepustnicy 0335 - Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"
  8. Mam staga 300... ekhm. Jaką sondę?
  9. No, na razie poczekam, pojutrze będzie kabel do lpg więc nie opłaca mi się teraz do Olsztyna jechać Jeśli on nie pomoże, wtedy dam znać. Ale dzięki!
  10. Ok, co mogłem zrobić, to zamówiłem interfejs do lpg pojutrze powinien być. Pytanko tylko, czy uda mi się tym podejrzeć czas wtrysków benzyny.
  11. Dziękuję, do Olsztyna jeszcze mogę podjechać Jak trochę się wysuszy na zewnątrz zbadam ten wąż bo na razie mokro. A jeszcze pytanie: ską przypuszczenie o rozjechanych mapach? Co może być przyczyną, że nagle mapy się rozjeżdżają?
  12. Ogólnie jestem w Szczytnie, pytałem się jakiś czas temu, ale zero odzewu co do komputera. Wtryski Valteca, 7 letnie, ile km, około 150tys. Na razie nie mam jak obejrzeć węża, bo pogoda nie pozwala Jakby był niecały to może benzyna by się lała? Nawet nie śmierdzi na zewnątrz Pb... który wąż dokładnie obejrzeć?
  13. No tak zrobiłem dziś, bez poprawy.
  14. Mechanik na podstawie komputera powiedział - podstaw auto to zrobimy, na oko nic nie powiem. Po prostu każdy raz kosztuje A wiadomo, kieszeń boli. Wszystko działało jakieś dwa tygodnie po wymianie świec i cewki, potem nagle zaczęło się j...ć. Żebym miał dostęp do kompa za free, badał bym co chcę i kiedy chcę. Nie wiadomo, czy gazownik ustawił gaz pod spieprzoną benzynę, bo gaz ma 7 lat. Teraz pytanie, szukać u mechanika tych wartości, co cichy podał? Bo jak tak, i szukamy tych map, to wydam pieniądze, nie ma problemu, tylko muszę wiedzieć, jakich wartości on ma poszukać i mi podać.
  15. No tak, ale w takim razie jakie znaczenie mają wtryski Pb skoro na LPG praca się nie różni?
×
×
  • Create New...