Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

FOTON

Forumowicz
  • Content Count

    675
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

FOTON last won the day on March 29 2013

FOTON had the most liked content!

Community Reputation

18 Neutral

1 Follower

About FOTON

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday September 10

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Z miasta :)
  • Zainteresowania
    motoryzacja/fotografia/technika/komputery/muzyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vc z18xe

Kontakt

  • GG
    4387582

Recent Profile Visitors

2429 profile views
  1. Viki otrzymała TPMS czyli system pomiaru ciśnienia w kołach. Zamontowane, jeżdżę z tym drugi tydzień i spisuje się ok.
  2. W ostatnim czasie; wymiana tulejek wahaczy przednich, wymiana obu osłon przegubów zewnętrznych (razem z nowym smarem i opaskami), sprzątanie w środku, poprawka lakiernicza i polerowanie tylnego zderzaka, malowanie zacisków na czerwono, wymiana oleju i wszystkich pozostałych filtrów, przegląd instalacji gazowej ze sprawdzeniem w jakim stanie są świece/cewka, polerowanie lamp przednich, wymiana i wyważanie nowych opon letnich, przegląd i ubezpieczenie, zakup konserwacji na nadkola i podwozie, zakup szczotek na wiertarkę do czyszczenia bardziej korodujących miejsc, mycie, trochę się zebrało
  3. No zamiennik od skośnookich wytrzymał średnio 25 tys km (raz miałem), regenerowany w innej firmie zaledwie 7 tys i luz na sworzniu, a od nich 149.000 i nadal dobre Jak tuleje wymienię to skasuję znowu luzy. Na razie nie dotykam, bo ogarnę tuleje, osłony przegubów, jeden przegub mam też podejrzany, więc może wyjść coś więcej przy okazji i do tego właśnie dojeżdżam do końca komplet 17. Dopóki wszystkiego nie zrobię i geometrii nie ustawię to nawet nowych nie wkładam
  4. Ja dawałem do warsztatu w Warszawie, ale nie pamiętam dokładnie bo było to kilka lat temu. Musiałbym znalezc namiary. Płaciłem wtedy chyba 100 zł/szt. Mam namiar: Warszawa ul. Słomiana 16, tel. 22 665 21 08. Ale z tego co wiem to trzeba osobiście dostarczyć, bo nie bawią się w wysyłki. Robiłem jesienią 2014, więc 4,5 roku. Zaraz policzę ile łącznie przejechałem na nich. Edit: 149.000 km na tych wahaczach zrobiłem👿 Mądrzyć się nie będę, ale zrobiłem to tak, że kupiłem 2 ori używane wahacze w dobrym stanie i je dałem do regeneracji. Jak zrobili to przełożyłem i tym sposobem auto miałem ciągle sprawne to raz, a właśnie ze starych odzyskałem obejmy dużych tulei do wstawienia poliuretanu. Jak wszystkie częście pozbieram to pół dnia i zawiecha przełożona bez unieruchamiania auta, bo ciągle mi jest potrzebne.
  5. Sorki za odgrzanie kotleta, ale temat dopiero w sumie teraz znalazłem przypadkowo (ach ta motywacja przez kolegów z forum :D). Potwierdzam, że mam w ten sposób regenerowane oba wahacze w swojej viki już chyba ze 4 lata. Nic się nie dzieje z tym, a zrobiłem już grubo ponad 100.000 km (w ostatnie 2 lata machnąłem viki ponad 90.000 tys. km więc szacuję że może być nawet 150 .000 ponad nawet przejechane - musiałbym policzyć dokładnie - teraz podaję w przybliżeniu) Kasowałem luzy chyba 3 albo 4 razy dokręcając śrubę od spodu, przez co jak koledzy piszą wyżej, dociskana jest wkładka do kuli sworznia i luz się zmniejsza. Działa to bardzo dobrze. Nawet na przeglądzie zero luzów wychodzi na szarpakach. Na tych sworzniach wykończyłem już właśnie komplet tulejek Lemfordera, bo na tulejkach luz się pojawił, a sworznie po dokręceniu nadal trzymają sztywno. Także polecam, bo warto moim zdaniem. Teraz do kompletu wkładam tuleje poliuretanowe i zobaczymy jak to będzie działać dalej.
  6. Programowanie nowiutkiego kluczyka scyzoryka do vectry, wymiana amortyzatorów klapy bagażnika (teraz nie trzaska i nie stuka podczas jazdy).
  7. Witam ponownie. Dzięki pomocy kolegi Crazy udało mi się rozwiązać kwestie kluczyka do vectry. Kupiłem scyzoryk i po zaprogramowaniu opcomem działa aż miło! Wreszcie nie trzeba się męczyć z otwieraniem i zamykaniem auta
  8. Polecam kolegę Crazy - zakupiłem u niego kluczyk scyzoryk, który bez problemu zaprogramowałem i wszystko działa. Cena także dosyć przystępna!

  9. Bo jest takie mądre przysłowie: ".. chytry dwa razy traci..." Hehe. Dobrze że koszt niezbyt duży, więc jako przestrogę i na próbę - przeżyję
  10. Czyli lipa i nic z nim nie zrobię? No to muszę następny ale pewny kupić 😕
  11. Witam, problem z kluczykami dopadł wreszcie i mnie. Oba mam mocno sfatygowane i oba są po lutowaniu przycisków już. Mam problem z baterią, która siada po jakimś miesiącu czasu (pokazuje mi się info, żeby sprawdzić baterię na wyświetlaczu w aucie), piloty raz działają, raz nie. Kupiłem nowy czysty kluczyk typu scyzoryk (pewnie okaże się że od chińczyka) i udało się zakodować opcomem w immo, że auto z kłódką przestało świecić. Samochód odpala na nim normalnie. Ale co ciekawe pilot nie działa wcale, więc dalej pozostaje otwierać/zamykać grotem. Pytania mam takie: co jest przyczyną że stare kluczyki tak szybko wyczerpują baterię? czy się ktoś spotkał z takim przypadkiem, że w kluczyku po zakodowaniu pilot nie działa?
  12. Mam benzynę (B5WS). Wyglądało wszystko ok jak rozłożyłem. Raczej nie było nigdzie widać, żeby płyn się dostawał. Tłumik i rurę dolotową powietrza sprawdzę w tygodniu. Dzięki za sugestie
  13. Witam, mam problem z moim ogrzewaniem (B5WS Eberspacher), które podczas pracy mocno dymi. Wyjąłem z auta i rozkręciłem bo podejrzewałem przepalone sitko. PO obejrzeniu i wyczyszczeniu komory spalania z sadzy, wymianie uszczelnień złożyłem, bo sitko wygląda dosłownie jak nowe. Niestety problem dalej jest obecny - dymi dosyć mocno do tego stopnia, że dym dostaje się do kabiny (dymek lekko niebieskawy). Co jeszcze sprawdzić: czujnik temperatury, sztyft żarowy? Grzeje bardzo dobrze i działa tak jak powinno oprócz własnie tego obfitego dymienia.
×
×
  • Create New...