Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

FOTON

Forumowicz
  • Content Count

    671
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

FOTON last won the day on March 29 2013

FOTON had the most liked content!

Community Reputation

18 Neutral

1 Follower

About FOTON

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday September 10

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Z miasta :)
  • Zainteresowania
    motoryzacja/fotografia/technika/komputery/muzyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vc z18xe

Kontakt

  • GG
    4387582

Recent Profile Visitors

2366 profile views
  1. Programowanie nowiutkiego kluczyka scyzoryka do vectry, wymiana amortyzatorów klapy bagażnika (teraz nie trzaska i nie stuka podczas jazdy).
  2. Witam ponownie. Dzięki pomocy kolegi Crazy udało mi się rozwiązać kwestie kluczyka do vectry. Kupiłem scyzoryk i po zaprogramowaniu opcomem działa aż miło! Wreszcie nie trzeba się męczyć z otwieraniem i zamykaniem auta
  3. Polecam kolegę Crazy - zakupiłem u niego kluczyk scyzoryk, który bez problemu zaprogramowałem i wszystko działa. Cena także dosyć przystępna!

  4. Bo jest takie mądre przysłowie: ".. chytry dwa razy traci..." Hehe. Dobrze że koszt niezbyt duży, więc jako przestrogę i na próbę - przeżyję
  5. Czyli lipa i nic z nim nie zrobię? No to muszę następny ale pewny kupić 😕
  6. Witam, problem z kluczykami dopadł wreszcie i mnie. Oba mam mocno sfatygowane i oba są po lutowaniu przycisków już. Mam problem z baterią, która siada po jakimś miesiącu czasu (pokazuje mi się info, żeby sprawdzić baterię na wyświetlaczu w aucie), piloty raz działają, raz nie. Kupiłem nowy czysty kluczyk typu scyzoryk (pewnie okaże się że od chińczyka) i udało się zakodować opcomem w immo, że auto z kłódką przestało świecić. Samochód odpala na nim normalnie. Ale co ciekawe pilot nie działa wcale, więc dalej pozostaje otwierać/zamykać grotem. Pytania mam takie: co jest przyczyną że stare kluczyki tak szybko wyczerpują baterię? czy się ktoś spotkał z takim przypadkiem, że w kluczyku po zakodowaniu pilot nie działa?
  7. Mam benzynę (B5WS). Wyglądało wszystko ok jak rozłożyłem. Raczej nie było nigdzie widać, żeby płyn się dostawał. Tłumik i rurę dolotową powietrza sprawdzę w tygodniu. Dzięki za sugestie
  8. Witam, mam problem z moim ogrzewaniem (B5WS Eberspacher), które podczas pracy mocno dymi. Wyjąłem z auta i rozkręciłem bo podejrzewałem przepalone sitko. PO obejrzeniu i wyczyszczeniu komory spalania z sadzy, wymianie uszczelnień złożyłem, bo sitko wygląda dosłownie jak nowe. Niestety problem dalej jest obecny - dymi dosyć mocno do tego stopnia, że dym dostaje się do kabiny (dymek lekko niebieskawy). Co jeszcze sprawdzić: czujnik temperatury, sztyft żarowy? Grzeje bardzo dobrze i działa tak jak powinno oprócz własnie tego obfitego dymienia.
  9. Mam stelaż i wtyczkę i zaślepkę na tunel - nie mam tylko tego gniazda z tunelu, do którego się wpina stelaż. To muszę w ASO dokupić - podobno kosztuje 48 zł
  10. Witam, również zostałem posiadaczem lodówki i będę wkładał to do sedana. Wiązkę mam, a potrzebuję mocowanie do tunelu (to wystające spod zaślepki). Wiosną zacznę pracę
  11. Co do tego czy pilota tp 41 jest od cyfrówki to przyznam szczerze, że nie wiem. Tutaj musiałby się wypowiedzieć ktoś kto ogarniał cyfrówkę u siebie i robił sterowanie z pilota, lub go od początku miał (np. kupił auto z ogrzewaniem i dołączonym pilotem). Mój sterownik do tego ogrzewania to: 22 1000 31 32 00 i działa to z tym pilotem.
  12. Ja mam włożone od ponad 2 lat GMS 6311: temat kontynuowany dośyć intensywnie Do tej pory działa nawet zimą i nie było problemów żadnych z wyświetlaczem itp. Co do pozostałych kwestii to w następnych postach masz opisane sporo rzeczy z fotkami Jakbyś się cofnął ze 2 strony to jest gdzieś zdjęcie adaptera do sterowania z kierownicy Można zrobić to samemu, ale wymaga mocnej ingerencji w fabryczną szufladę od radia i wnękę niestety trzeba podciąć dosyć drastycznie zwłaszcza na dole, żeby wpuścić część kabli za panel klimy, bo inaczej radio nie dochodzi do równa z deską
  13. Po Osram Cool blue Hyper, która mi się przepaliła założyłem to: http://allegro.pl/ring-zarowka-h7-12v-55w-px26d-120-xenon-ultima-i5257662721.html Świeci to bardzo dobrze - niestety dla mnie estetyczny minus jest taki, że ma to żółtawą poświatę światła (do cool blue im daleko), ale przewyższają je ilością światła. Poczytaj w necie.
  14. Poszukaj instrukcji serwisowej. Można poszukać jakiegoś dystrybutora na PL (może od niego się wydębi, ale wątpię). Trzeba dowiedzieć się, czy w ogóle były zegary do tego. Poza tym w instrukcji miałbyś numer seryjny urządzenia, które powinno z tym modelem pieca współpracować (pisałem Ci to wcześniej). To nie jest tak, że kupisz jakikolwiek zegar i już odblokujesz. Niestety Wrzuć tutaj numer seryjny zegara, który masz. Próbowałeś rozumiem odblokować to wg procedury odblokowania np. z instrukcji do zegara Eberspachera? Tam ważną kwestią jest podawanie + 12 V na określony pin, który nie jest podany cały czas. Na jednym pinie jest cały czas, a drugi jest po zapłonie przy czym trzeba tam przekręcać kluczyk w określony sposób. Dla potomnych (instrukcja serwisowa Eberspacher): hydronic BD345WSC SS Serwisówka.pdf Elementy sterujące ze strony przedstawiciela na PL: Elementy_sterujące_new Eberspacher.pdf
×
×
  • Create New...