Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

juve25

Forumowicz
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O juve25

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 1.9 CDTI 150 KM

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. juve25

    Insignia 1.8 LPG ??

    Witam Jak jest z tym silnikiem po założeniu instalacji LPG ??? Bo róże opinie można przeczytać.Pytam bo jestem przed wyborem właśnie Insigni 1.8 i myślę o zagazowaniu Czy to ten sam silnik co w Vectra C ??
  2. juve25

    Signum zgasł podczas jazdy

    U mnie dokładnie to samo na całe szczęście. Pompa wody zatarta. Wymieniony rozrząd + dźwigienki zaworowe i wszystko gra. Rozrząd reklamuje zobaczymy co z tego będzie
  3. juve25

    Signum zgasł podczas jazdy

    Był to rozrząd po wyminie ,przejechał 25 tyś kilometrów i 1,5 roku Firmy rozrządu nie pamiętam,ale na pewno to nie był jakiś No Name
  4. juve25

    Signum zgasł podczas jazdy

    Kurcze to co jest? U mnie nie ma żadnego błędu Rozrząd
  5. juve25

    Signum zgasł podczas jazdy

    A nie wyskoczył by błąd gdyby padł rozrząd lub czujnik położenia wału???? Bo u mnie nie pokazuje żadnego błędu :angry:
  6. juve25

    Signum zgasł podczas jazdy

    DPF nie posiadam już,błędów żadnych nie ma Jak kolego wyczaiłeś tą awarie pompy paliwa ????
  7. Witam Jakąś godzinkę temu jadąc w mieście autko zgasło nie wiedzieć czemu zaświeciły się kontrolki ale nie można go ponownie zapalić. Rozrusznik kręci ale nie może zaskoczyć i nie wyskoczyła ikonka błędu Wiem że to jeszcze wróżenie z fusów bez sczytania błędów ,ale może miał ktoś podobny problem???? Dodam także że jakieś 3 tygodnie temu wymieniany był akumulator,może to jakiś powód ?? :mellow:
  8. Jestem świeżo po wymianie alternatora.Miałem awarie w trasie jadąc na Wszystkich Świętych. Kilka dni temu skasowałem błędy Op-Comem,ale po skasowaniu na kolejny dzień błąd znów się pokazał. Wczoraj wracając po pracy na kilka sekund zaświeciła się kontrolka ładowania.Zgasiłem auto po czym znów odpaliłem i już kontrolka o braku ładowania się nie zaświeciła ,sprawdziłem szybko w ukrytym menu ładowanie i było na poziomie 14.2-14.4 V. Dziś jadąc do pracy ładowanie w ukrytym menu między 13,8-14,2 V w zależności oczywiście czy ksenony świeciły,ogrzewanie tylnej szyby itd.Kontrolki o braku ładowania już nie było Wydaje mi się że z ładowaniem jest wszystko OK,ale dlaczego nie mogę skasować błędu Op-Comem??????? A ten błąd to: P0621-01 Obwód sterujący lampka alternatora "L",wadliwe działanie W czym tkwi problem ????????????
  9. To pewnie to będzie sprzęgiełko alternatora i pewnie to one tak głośno się kręci A więc już po wymianie alternatora i wszystko gra, tylko portfel ciut chudszy, ale to uroki auta :-$
  10. Ano wiadomo.Dziś dopiero była możliwość odpalenia od kabli.Po kilku próbach dopiero odpalił i ładowanie było na poziomie 9,8 V.Było znów słychać ten charakterystyczny dźwięk hałasującej rolki.Auto aktualnie u mechanika no i zobaczymy co będzie jak zdemontuje alternator. Czy ładowanie musi być na poziomie około 14 V??? U mnie po regeneracji alternatora 2 lata temu w ukrytym menu było na poziomie 13,5-13,6 V
  11. Dzięki kolego wolf80 Za kilka godzin postaram się sprawdzić ładowanie w ukrytym menu po przez odpalenie auta przez kable. Coś czuje że całkiem padł alternator ,skoro takie cyrki z napięciem i brakiem wspomagania.
  12. A pisząc o sprawdzeniu koła pasowego macie na myśli koło pasowe alternatora?
  13. A jak by to było sprzęgło alternatora możliwe że by "głośniej chodziło"??? Dodam że alternator regenerowałem około 2 lat temu (wymiana diody) Czy mogę bez problemu i żadnych obaw odpalić auto od innego auta kablami aby sprawdzić w ukrytym menu ładowanie aku???
  14. Witam Wczoraj jadąc na Wszystkich Świętych po przejechaniu około 200 km zaczeło jak by "głośniej chodzić" było słychać jak by jakaś rolka zaczeła szumieć,głośniej chodzić było to strasznie charakterystyczny dzwięk. Po kilku kilometrach zaświeciły się kontrolki ESP,ABS po chwili regulacja wysokości świecenia ksenonów i po chwili braku wspomagania. Zatrzymałem auto na poboczu aby sprawdzić co jest.Deska świeciła się wszystkimi możlliwymi kontolkami prócz kontrolki ładowania akumulatora co mnie bardzo zdziwiło.Po zgaszniu auta już nie można odpalić.W ukrytym menu pokazuje na stan AKU 11.9 V. Nie mam tu możliwości podłączenia pod Techa lub OP Coma. Myślę że to alternator ale nie mam pewności. Miał ktoś podobne zdarzenie ??? Proszę o jakąś diagnoze bo trzeba w sobote wracać do domu 300 km
×