Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

interjac

Forumowicz
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About interjac

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/04/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Grudziądz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.8

Kontakt

  • GG
    382786

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Nie będę zakładał nowego tematu bo mam ten sam problem tylko z tym że nic nie ingerowałem z wentylatorem, rano wsiadam i nie wieje ani na szyby ani na nogi ani środek, na tylne siedzenie też nie leci, słychać jak przełączam że serwa otwierają przeloty w kanale tylko tak wygląda jak by główny przelot bym zamknięty, wszystkie biegi działają, przy filtrze zasysa, regulacja temperatury działa, wizualnie po odkręceniu schowka serwa chodzą, czy ktoś rozwiązał taką przypadłość ? Na opcomie brak błędów (poza błędem kąta skrętu, mam od wymiany maglownicy) Vectra C 2002 AC
  2. Cim do wymiany to wiem bo nie mogę kąta ustawić po wymianie maglownicy ale drugi rok tak daje rade, a obroty i gaszenie to raczej nie od cim-a
  3. dla tego dołączyłem plik z odczytem błędów ale nie ma tam nic związanego z moim problemem
  4. Check mam często Kolejne wykluczone właśnie skończyłem z EGR wyczyszczony działa Wysyłam log z opcoma DiagReport_2003_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201702231218po kasowaniu.txt
  5. W moim przypadku nie dusi sie wlasnie jak wciskam z niego co fabryka dała ale bez sensu taka jazda na światłach gaśnie a i o mandat nie trudno
  6. Przepływke kupiłem taka samą jak miałem, tylko ze nowa, tak auto w lpg ale to samo dzieje sie na LPG jak jest ciepło przełączy się na gaz po 2 minutach i tak samo jak na bp się zachowuje
  7. Mam problem z Viki otóż jak jest zimna to przez około 15 minut dusi się szarpie, gaśnie, zmniejszona moc, mam wrażenie że mocniej kopci, jest tak zawsze po 1 odpaleniu po jakimś czasie , po 15 minutach jazdy (jak to można nazwać jazdą) zaczyna chodzić prawie idealnie, po 2-3 godzinach odpalam i jest ok a po <6 znowu to samo, mam wstawiony gaz ale próbowałem na wyłączonym gazie i to samo. Przepływomierz kupiłem nowy więc odpada, jak wrzucę go zimnego w tryb awaryjny obroty trzymają się idealnie nie gaśnie, a robię to wyjmując wtyczkę na wprost silnika u góry przy rurce co leci do filtra powietrza. jakieś podpowiedzi ?może ktoś miał coś podobnego ?
  8. no jak zimny więc PB jak obroty się uspokoja to jeszcze jest PB na LPG tylko te strzelanie w tłumiku słyszę
  9. Witam kolegów Mam problem z moja wiki (2002 1.8 X18E benzyna + LPG) Otóż rano jak odpalam falują mi obroty i czasem tak mocno że aż gaśnie, dzieje się tak tylko przy zimnym silniku, przed dobre 5 minut nie idzie jechać tak szarpie, po lekkim nagrzaniu jest ok ale wydaje mi się że słyszę jak puszcze gaz że strzela w tłumiku ( jak w sportowych motorach) podejrzewam przepływomierz jest opcja jakaś sprawdzić go przed zakupem nowego ? tak to wyglada przy plus 4 stopniach , przy minusowej jeszcze bardziej skacze. czekam na odpowiedz
  10. Mam taki problem, roczna instalacja LPG i ostatnio zaczął przy dużych prędkościach przełączać sie gaz na benzyne. I za cholere nie idzie go włączyć recznie muszę stanąć zgasić zapłon i ponownie. Na początku działo to się przy prędkościach 160-170 a teraz już przy 120km/h takie coś się dzieje, wie ktoś może co jest przyczyną ? Przy wstawianiu mu mocno i wysokich obrotach tak się nie dzieje.
  11. Tzn ? mam go wymienić czy jak ? trochę kosztowny interes jak na strzelanie jak go sprawdzić ?
  12. Witam Mam problem od dłuższego czasu po około 40 minutach jazdy autem ( Vectra c 2002r) zaczynaja wyświetlać mi sie komunikaty o awarii abs a po 5 minutach o wspomaganiu Na drugi dzień to samo auto w garażu i z rana nic dopiero po 40 minutach jazdy, dodam ze według mnie wszytsko działą poprawnie i abs i wspomaganie gdyż odczuł bym gdyby było inaczej jedynie gdy mam takie info to kierunkowskazy się nie wyłączają automatycznie po skręcaniu, Ktoś wie gdzie zacząć szukać usterki ? Ja zacząłem od akumulatora i 11,9V przy odłączonym 13,6 na obrotach
  13. Mam problem z wentylatorem nie załącza się przy wysokich temperaturach, podpiłem go bezpośrednio pod ako i działa, wydaje mi się że uszkodzenie tkwi w tym elektromagnesie przy wentylatorze(widać przegrzanie) ( załączam foto) jak mam poprawnie go sprawdzić czy działa ? Jak czujnik podaje (-) czy jak, bo nawet nie wiem jak się podpiąć pod to by sprawdzić .
×
×
  • Create New...